Fixa i ordning buren :D
Nu har jag och mamma beslutat att vi ska fixa buren lite till ( vi målade den för typ en vecka sedan :P ) vi har alltså tänkt att framdelen av buren ska ha plexiglas i stället för det där tråkiga vita trät så i morgon ska jag och mamma åka runt lite och leta plexiglas :D jag hoppas och tror att det kommer bli bra :)…
ni får med en bild så att ni vet vilken del det ska vara plexiglas på :)
kram elin och grisarna
Det blir säkert fint :)
Det blir nog jättebra :) Vi köpte vårat plexiglas på Bauhaus, kika där. Visa bild sedan när det är klart ^^
Hanna
Se till att det är tillräckligt högt bara ;)
Det blir säkert jättesnyggt ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Tack allihopa :) #2 japp det är dit vi ska åka ;) vet du om dom har hela sånna som är 195 centimeter långa ? elr måste man kanske köpa några stycken :) #3 japp det ska jag göra jag har tänkt m,ig att det ska vara 35 cm högt som trät ew nu :)

#2 joo förrästen vad kostade ditt plexiglas ?
#5 - Jag vet inte, mamma köpte det. Grejen är väl att om du har ett så jättelångt så blir det ganska bökigt att ta bort det (?). Själv delade jag på mitt just av den anledningen.
Hanna

#5 okeej men asså vi ska inte ta bort det tror jag men vi får se i morgon när vi åker och köper det :)
Jag fick betala 280 kr för mitt plexiglas, 2 st 26*60 cm och 2 st 26*80 cm ungefär.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

hur tjockt var det ? vi hadde i sånna fall typ tänkt oss 2 st som e ungiför 1 m långa .. och 35 hög om vi inte kan få en som e hel som e 195 cm långa
7# glaset kanske blir smutsigt och du behöver skälja av det? då är det lättare med två mindre än en lång^^
#9 Det är väl 3-4 mm skulle jag tro :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Det här som jag har skrivit här om buren kommer INTE att bli av . eftersom att jag har bestämt att jag ska sälja båda hanarna och då kommer honorna få ha hanarnas bur i stället när hanarna flyttat. Och den hemgjorda buren kommer slängas!
*ändrat* Såg din tråd nu..
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

men varför slänga den ? du kan väl göra denna till lekhage eller reserv bur ? :)

#14 jaa jag har pratar med mamma så vi kommer ställa in den i förrådet ifall att den kommer till användning senare