Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettaktivering
Läst 806 ggr
Facklan
0

Första vårrastningen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dom var ute o rastade sig o betade i ca 2 timmar solen dom verkade gilla det skarpt så vi kommer få göra det mer ….

Det gäller bara hålla sällskap för katter o fåglar kan vara tradiga ….

Tog bort onödiga utropstecken i rubriken, tänk på detta. /Felicia, medarbetare på Marsvin ifokus

Wiizy
0

Whaaat?! Här har vi massa snö! :o)

paronskrutten
0

oj, här är det ju snö forf.

Helena

Abico
0

Vad härligt ^^ Här har vi en halvmeter snö då -.-'

Hanna 

paronskrutten
0

en halvmeter?! vi har typ bar lite kvar :(

Helena

FeliciaS
0

Oj, redan! Det var inte dåligt :)
Här har man då nästan 3 dm snö fortfarande…

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Stormviskaren
0

vi har också massa tråkig snö.

CamillaS
0

#0 Hur varmt var det hos er?

Lyllos dina grisar, mina skulle nog inte heller tacka nej till att komma ut, men det är fortfarande lite snö på marken, och lite för kallt för Utevistelse ännu. :)

Facklan
0

Ja här fick vi snö i början på veckan men det var varm på baksidan ….. jag pysslade i trägården i långarmad t- tröja så då känner jag att dom kan vara ute !!! dom är ju i mat esse så dom borde klara det ….

idag har dom jätte mjuk päls o är klart välmående så jag tror dom uppskattade det !!!

Wiizy
0

hmm, asso… det var väl över 15 + hoppas jag? :/   menar jag ska kunna sitta i T.-shirt om mina ska vara ute… men men.. :)

FeliciaS
0

Facklan - använd inte så många utropstecken är du snäll, det uppfattas som skik i ett forum.
/Felicia, Medarbetare på Marsvin ifokus

Mvh Felicia

TRASAN
0

brrr det är ju kallt i gräset här nere i skåne ännu jag vågar inte t ut mina älsklingar nu. men vad vi väntar på bättre väder så vi kommer ut i vår stora sommarhage. :)

Creation
0

**Här är det torrt vårväder :D
Ingen snö i sikte nånstans ^^

:o Hoppas jag inte sumpade det genom att säga så x(**

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

FeliciaS
0

Jag väntar med på vårvädret :)
Men idag har det regnat och inte mycket till snö kvar *yeey*
Solen lyser liiite svagt nu och jag vill ha sommar! ^^,
Idag fick marsvinen marskrosor, de blev överlyckliga :)

Mvh Felicia

CamillaS
0

#13 Därav bytet på din Avatar XD :P
(kunde inte låta bli men du har bytt den flitigt nu på senaste) ;)

Här är det varmt i solen men inte på gräset så jag väntar med att ta ut grisarna, än så länge har jag bara suttit med dom på balkongen en stund i vår solen ^^,

Abico
0

Woho! Nu är det bara en snöfläck kvar på gräsmattan utanför mitt fönster :D Regn åt sverige!
Eller hrm.. fel.

Hanna 

FeliciaS
0

#14 Haha, jaa :)

Mvh Felicia

CamillaS
0

#16 ^^,

MonaF
0

va fint ja dom gillar komma ut.vi ska köpa en tröja till alban så då slipper han frysa när det är lite kallare!! för vi har ingen utombur bara sele…

FeliciaS
0

#18 En utebur är inte dyr, du kan bygga en egen lätt som en plätt :) En tröja tror jag inte han uppskattar, de har päls som "kläder", är det för kallt ska de inte vara ute.

Mvh Felicia

Wiizy
0

#19 - hon tar ju ut han när det är kallt och inte när det är varmt… tror jag läste det i en av hennes inlägg iaf. :S

TRASAN
0

idag är det den 2 april ingen snö i skåne men det är kallt ännu men solen tittar fram imellanåt men vågar inte ta ut dom för jag tycker det är för kallt i gräsmattan. ;))

Creation
0

Kalla vårtider här :)

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Fiona
0

Kålan var ute och betade medans jag pluggade ute igår, toppen väder jue :D Hon  bajsade och kissande ner min filt och snodde min tröja men annars var dt trevligt x)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Linny
0

Och jag som tyckte att vi hade varmt väder idag, 4 grader… :P

Wiizy
0

Våfflan var ute igår, vi var ute typ 75 min och myste. :) var ju jätte varmt. o.O'

paronskrutten
0

Curry och Blondie fick beta lite gräs igår, det tyckte dom om :)

Helena

Bella-R
0

Vilken härlig bild :) Här e det oxå vår, 14 grader varmt, solen skiner jättehärligt och fåglarna kvittrar för fullt, så underbart me vår!

Scientia est potentia -- "Kunskap är makt"
Per aspera ad astra -- "Genom svårigheter mot stjärnorna"
Tuam ipsam vive vitam, quia tuam ipsam oppetes mortem
-- "Lev ditt eget liv, för du ska dö din egen död"

FeliciaS
0

Idag fick Calypso sitta med mig på balkongen, och båda grisarna fick maskrosblad. De blev verkligen lyckliga, så härligt att se :')

Mvh Felicia

Linny
0

åh önskar det var så här också.. Här är det snö fortfarande!

:( fast den håller på att smälta, har regnat idag

FeliciaS
0

#29 Oj, var bor du?

Mvh Felicia

Linny
0

typ i mitten av sverige, i medelpad.

Linny
0

Ca 15 minuter från sveriges mittpunkt ;P

FeliciaS
0

Haha, okej ;)

Mvh Felicia

Thea-Cazzy
0

Idag fick Thea och Cazzy komma ut för första gången, det första dom gjorde när vi satte ner dom var att….. Äta gräs! xD Dom trodde nog att dom hade kommit till himlen :P

Tindrar
0

Bara ett litet minne till er som inte vet när man ska ta ut marsvinen: Du SJÄLV ska kunna gå barfota utan att frysa, om det är för kallt ta in marsvinen på direkten. Om det är lagom så är det ju lagom:)