Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: avelungar
Läst 587 ggr
anzzen
0

Skinnyungar snart :)

nu i maj ska jag para min skinnybärare (hona) med en skinny hane :)  det ska bli lite kul tycker jag , har inte fött upp skinny innan ..  jag har hört att dom är mycket piggare och gladare än andra marsvin , är de sant ?

ska sälja alla ungarna utom en , säg till om ni är intresserade , jag tror dom kan bli lovade .. för min hona har mycket bra stamtavla:)

Jag ändrade din rubrik, tänk på att skriva en utförlig rubrik så att sök funktionen fungerar som den ska samt att inte använda enbart stora bokstäver då detta uppfattas som skrik via internet. //Hanna - medarbetare

Abico
0

Vad skoj :)
De olika raserna skiljer sig inte mycket i beteende utan det är snarare mellan olika individer det skiljer.

Hanna 

Tindrar
0

Svarar samma som Abico. Mina marsvin har ju helt olika egenskaper osv, men jag skulle ju inte säga att blandraser mellan virvel och långhåriga marsvin är piggare än rexblandning, bara för att mina är det:)

FeliciaS
0

Vad skoj! :)

Varför skulle Skinny vara mycket gladare?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

trocadero
0

Skinnysar och lakelands är kända för att vara mer aktiva och i vissa fall även socialare än andra marsvin. Det betyder inte att det inte finns skinnys som är lata och rädda eller andra marsvin som är pigga och väldigt sociala. Det finns väldigt många som köpt skinnys eller lakelands som kelmarsvin och varit väldigt glatt överaskade över hur mycket mer sociala dom varit och vill ha fler.

Stormviskaren
0

har du kanske bilder på föräldrarna? vad tänker du sälja bebisarna för? det är inte alltid de djuret man har är så bra för utställning/avel bara för att stamtavlan är bra. :) Men skulle gärna vilja se bilder. ska bli väldigt kul att se. jag har själv 3 st skinnysar.

anzzen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kan lägga ut bild på blivande mamman , hon är skinnybärare och pppan komemr vara skinny

paronskrutten
0

Hur gammal är hon? Har hon haft ungar förut?

Helena

anzzen
0

5 månader nu i maj .. nej de har hon inte

EmelieDahl
0

Oj, är hon så stor redan!?:O

paronskrutten
0

Oj, hon såg mycket äldre ut, det var därför jag undrade :)

Helena