Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 606 ggr
Tezza
0

Illerprylar till marsvin?

Tezza
0

Fick inte plats att skriva i samma inlägg som bilden. Är det någon som använder illerprylar till sina marsvin eller vet om det är något de gillar. Tyckte hängmattan med ludd såg så mysig ut:) Är det lagom storlek på de här sakerna till marsvin tror ni? Har aldrig stött på en iller men kan tänka mig att de är lite större än marsivn, åtminstone längre…..

Abico
0

En iller är väl som en mycket liten katt kan jag tänka mig, så ett marvin får nog plats i dom grejorna. Men jag syr nog hellre själv, roligare och billigare ;P

Hanna 

trocadero
0

Jag tror att en såndär luddig hängmatta skulle bli väldigt uppskattad av marsvinen.

Tezza
0

Jo jag tyckte de här prylarna var jättemysiga:) Jag har sytt en tunnel åt dem men ska nog slå till på en luddig hängmatta:)

svampi
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har också saker som är till för illrar, men dom funkar bra till marsvinen med.

Wiizy
0

Men Tezza, har du sytt en hängmatta, varför får jag inte veta nått?! *tjurig* ;P Du känner ävl igen mig ? *gnälla* ;P
Skojar bara, men det var trevigt med en hängmatta :D

[Liinda]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp dom fungerar nog bra :) Jag har en illerhänmatta till mina marsvin och den är väldigt upskattad bara man inte satt den för högt upp. Dom älskar att sova i den :)

Skrotan
0

det ska nog gå! vet en som hede en katt bräda av nåt slag i buren.

Tezza
0

#7 så sött!  En hängmatta blir det:)

CoNo
0

Hängmatta har jag med! Mina har inte gillat den så jag har tagit ut den, men nu hängdej ag in den igen. Lite mer intresse :D

Tindrar
0

Köpte idag en hängmatta från IKEA (den gröna luddiga) som mina marsvin inte gillar. Ska sänka ner den en hel del så småningom^^