Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 787 ggr
Cissilini
0

Fråga om registrering

Hej!

Nu har jag äntligen fått mina reg märken :-)

Men hur gör jag nu?

Jag har läst instruktionerna men förstår inte riktigt, ska jag fylla i blanketterna som jag skrivit ut och klistra dit klistermärket och skicka in det till någon adress?  Får jag hem två härstamningsbevis då på mina två grabbar?

Mvh //Cissi

idipidi
0

Du skriver ut blanketten, läser den noga, fyller i lika noggrant. Klistrar fast regmärken framför de marsvin du vill registrera.
Skriver ett svarskuvert som du frankerar (eller kryssar i rutan att du vill ha regbevisen via mail och skriva ut själv).

Sen postar du den ifyllda blanketten tillsammans med eventuellt svarskuvert till rätt registrator. Registratorernas adresser finns i varje nummer av MM.

Cissilini
0

Ah okej, ja då var det inte så krångligt :-)

Tack för svaret!

Cissilini
0

Jag kan inte hitta min tidning, har du adressen eller kan det stå någon annanstans? Jag hittar nämligen bara årsboken :-/

idipidi
0

Sorry, jag vill inte lämna ut adresser hur som helst. Det får du fråga någon annan om.

paronskrutten
0

Aby, rex och teddy:
Cornelia Wilhelmsson
Grönfinksvägen 16
724 70 Västerås

Övriga raser:
Linda Löw
Puddelugnsgatan 48
724 73 Västerås

Helena

parsley
0

Nu kan man få reggen via mail också. Finns en ruta att fylla i på blanketten om man vill ha det. Gôrsmidigt, tycker jag. Det är olika registratorer för olika raser. Information om detta finns på SMF.s hemsida, under kontakt. Deras adresser finns på Svelands hemsida. Uppfödningarna heter Happy Days (Cornelia) och Notre Dame (Linda)

Registratorer - Kullregistrering

Linda Löw (allt utom abessinier, teddy & rex): registrator@svenskamarsvinsforeningen.se

Cornelia Wilhelmsson (abessinier, teddy & rex): stravregistrator@svenskamarsvinsforeningen.se

Cissilini
0

Tack för alla svar!

Jag tar pappren via mejlen jag med förstås, går nog snabbare då också :-)