Tyck till om min uppdaterade hemsida!
Hej jag har precis uppdaterat min hemsida och fixat i ording lite och så. så jag undrar om ni kanske ville ge kritik och berätta vad jag kan ändra på och om ni hittar stavfel eller någon kategori som saknas eller är onödig. Tack på förhand.
Min hemsida
MVH Anna
Utökade din rubrik. /Felicia, medarbetare
Kul! Dock orkar jag inte kolla på en sida med rörlig bakgrund. Jag blir helt trött i huvudet. Såna sidor brukar jag stänga ner fortafe än kvickt. ;)

jättefin sida:) kan inte allt om marsvin och tänker inte ge någon annan kritik än att under till salu, längst ner, så står det "och det finns en rekomination på att dom ska gå minst 2 och 2. " och det stavas rekommendation :) men det var allt jag såg.
och jag måste säga att skinnymarsvin är så fruktansvärt söta! :D
/Sanna
medarbetare på Nattsudd och TV
Jag måste hålla med om att det är lite jobbigt att läsa igenom en hemsida om det rör sig i bakgrunden hela tiden. Och på sidan "om mig" så kan man ju inte ens läsa vad det står :P Annars är det en fin hemsida ! :)
hehe verkar som jag får ändra bakgrund :)
Jag kan se vad det står på sidan "om mig" Vad är det som gör att du inte kan läsa det? nått fel på texten? 

Jätte fin och bra sida! Men jag kunde tyvärr inte heller läsa texten på sidan "om mig"
Det blir något konstigt skrivsätt typ som när det blir wingdings på word.
hmm nu har jag provat en annan grej på sidan "om mig" kan ni läsa det nu?

Nu kan jag läsa det :)
bra då lyckades ja :)

nu är den bra man kan läsa om allt o jättefina kort på alla marsvinen o på dig kram :)
Verkligen snygg hemsida! Älskar designen. ;D
Jag kunde hitta några få stavfel på marsvinens info, men jag tycker inte att små stavfel gör så mycket. ;) Det är precis lika läsligt ändå, så om det finns fem stavfel på hemsidan spelar det ingen roll. Det är ingenting man hakar upp sig på.
Tycker att du gjort ett jättebra jobb med sidan!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Jag tycker, liksom endel andra, att bakgrunden är för störande. Sedan stör jag mig (som grammatik- och stavningspedant) på att det inte finns något kommatecken efter naken, dvs. "Pälsad eller naken, alltid pigg och vaken" ;) Men det är nog bara jag som är sån ^^,
Att använda mycket smilisar eller likn. (utöver de vanliga :) och :() tycker jag ger lite av ett oseriöst intryck, ex. <3 eller :D
Allt i menyraden står på svenska, förutom Guestbook… Det tycker jag borde ändras ^^,
Annars en superfin hemsida! :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus