Randig skinny
va kul. så söta dom är. Haha små flodhästs grisar :D nauw

söta dom är men hade inte viljat ha själv. :)
haha vilken sötnos:) Söta Randen är väll ett självklart namn;)

Vad häftigt! Han borde få heta Humlan ;)
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
aaww vilka små söta korvar haha (;
Hihi, som en naken Tiger x) Supersöt!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Men, hua va de va små, har aldrig sett så små marsvin förr, han e ju mindre än din hand.. ååååå ack så gulliga, fanken vet om jag inte då mina inte längre orkar med jordelivet om de inte blir en SKINNY, jag e hel *betuttad* alltså jag tycker dom e såååååå enormt gulli… Å randis, han va ju himelskt gooo…

Jag måste titta igen…. *blink*
Jo, trocadero e de OK om jag kopierar & spar dina bilder på Randis & syskon?
KÄR, hmmm, kan man vara de i ett marsvin..?? =)
#10 jag har en skinny tillsalu (A)
Oh, kul med så rolig teckning som kommer att fortsätta synas också. När jag får roligt tecknade ungar kommer det ändå knappast att synas när de blir stora iom att de blir långhåriga. :p
#9 Ja visst är skinnysar söta! Tycker absolut att du ska skaffa skinny, dom är jättetrevliga.
#10 Visst får du spara bilderna på datorn. Men använd dom inte till något annat bara =)
Åhh vad fina och söta! Du lyckas jämt få så roliga och vackra färger <3
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#12 Jo jag hoppas det, risken finns väl att det mörka flyter ut. Men eftersom har är överpälsad så kanske pälsen blir kvar i ränder iaf hehe..
#14 Tck så mycket! Men det beror bara på att skinnysarna inte är färgavlade, så det kan dyka upp lite allt möjligt, nästan. Den enda kull jag tagit lite med tanke på färg/teckning så var det lakelandkullen jag fick för ett tag sedan.
Annars har dom själva bestämt hur dom vill se ut =) för det är ju så det går till…

# 10 åååå, har du, hm har ju inte den platsen nu… Tyvärr… men sjutton jag skulle ju vilja ha, men just nu har jag två relativt stora buran i mitt vardaxrum, med Kanin i ena å Marsvina i den andra, så jag har INTE plats.. Tyvärr

Jo, Om jg ska bli med ett marsvin igen så blir de en Skinny, helt klart…
TACK, nääää absolut INTE..!!
Gu så söt! Himla häftig teckning!
Alla bebbar är söta men skinnys e nåt extra (säger en som hoppas på skinnybebs i sommar. *ler*)
6# Bästa namnförslaget hitils enligt mig:) Mitt favvo namn på marsvin;)
#20 (och #6) Ja Humlan är jättefint namn tycker jag med. Men tyvärr så blir det lite fel. Har redan en Morris Humle och vet inte om det passar att ha en Morris Humla då med, inte än på ett tag iaf. Dessutom så är det tänkt att kullen ska ha namn som börjar på S.
Surra! :)
#21 Streaky eller Striped? Det betyder ju randig på engelska :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Streaky? Det har jag faktiskt aldrig hört förut, låter lite påhittat på något sätt :P Fast det låter ju lite som "streckad", som i "streckad linje". Så det kan väl stämma. ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.