Juliga marsvin

Naaaw vad gulliga bilder ;)

Va sött :)
Så söta ^^
Detta påminner mig om att jag måste ta jolkort på grisarna om ett tag och skicka iväg…
Hanna

guud så söta! jag hör igentligen inte hemma här på marsvin.ifokus utan är mest på hamster.ifokus så jag har inga marskvin men annars hade jag lagt ut..såå söööt <<333
#6 du kanske vill skaffa :D de är så underbara :D eller hur?! :D
#6 - Vi ska nog råda bot på din marsvinsbrist ;P Ta det bara lugnt!
Hanna

#9 så sött..

cute both of you

Naw så söta dom är :)

söta kort! nu fram med kamran o fota juk kort att skicka iväg. ;))

Jag ska ta lite på mina till helgen, då ska även min kompis komma med sina tre och sin kanin, så blir det ett låångt luciatåg ;P

#3 Vad fin tomte Liza är.
Jag tog julkort på marsvinen i lördags men de har inte hunnit komma in på datorn än ^^,
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#8 ;P

#18-19 gud så fina :)

Varför plåga dom stackars djuren! -.-'

Jag blev ba så kär i Liza gu va söööt passa bra i tomte luvan:P
#21 Vadå plåga?
Mvh Felicia
20# tack :D
PLÅGAR?? ursäkta?? man sätter upp dem som vanligt för fotografering (vilket mina är vana vid pga att jag fotgalen ^^) sen har man lite glitter eller bummul runt tar en lite löd tomte luva och sätter löst på ingen rem runt hals eller någonting.. vad e det som är plågeriet??

#21 Ja, jag ser ju att marsvinen plågas väääääääääldigt mycket *sarkastisk*

#18 o 19 gullmarsvin! kram på e från oss!

#28 det blev väldigt fint :D

30 gulligt. vart har du hittat så små tomteluvor:P

# 32 tog dom från två nallebjörnar här hemma
trevligare ton mot wiizy efterlyses!;)

#34 Man kan säga vad man inte tycker och tycker på bättre sätt än vad Wizy uttrycker sig. Det låter så nedtryckande när hon skrev: Varför plåga dom stackars djuren! -.-'

Äh, lägg av nu. :)
Mina djur skulle lätt plågas om jag satte på dom en tomtemössa, eller så hae den liksom vart trasig. ;P

Oj vilket svar ni fick av mig. :S
Men jag talar för mina djur oh dom gillar det INTE alls! :) Sen trodde jag (verkligen) ni förstog mitt inlägg rätt, men tydligen inte. ;-) Menade mer…. äh, orkar inte ens ta denna diskution.
#36 Ååh, så söt han är!:D Älskar dessutom namnet Charlie =)
Ang. "plågande julpynt" - Detta är ju inte aktuellt nu ändå, så snälla sluta tjaffsa om det ^^,
Mvh Felicia

#36 Vad söt han är.
#42 Haha, mitt i sommaren! :) Jättesöt, verkligen!
Mvh Felicia
ja den e från 2006 :P