Läger och inofficiell petclass
Jag hittade ingen riktigt bra kategori att lägga det här inlägget så det hamnade under utställningar. :)
Jag skulle vilja tipsa er som är lite yngre och bor i Stockholmsområdet om Norrorts "sommarläger" och inofficiella petclass. Kom igen nu och anmäl er. :) och har ni kompisar som vill vara med men som inte är medlemmar så är det helt okej också. Det kommer bli kul och säkert lärorikt också!
Läs mer här: sommarläger
Samt här: inofficiell petclass
Låter skojigt ;) Bor dock i Göteborg.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

jo men det hade ju vart roligt om inte annat. :)
Jag läste om det i MM, lät jätteskoj :)
Tyvärr är det långt bort och sen är jag inte av "lägermaterial" *s*
Men det blir säkert jätteskoj :)
Hanna
Kanske kommer.. vi får se, annars kan man ju åka och kika bara :)
Helena
#4 Meeen.. kom igen då! :p
Jag tror att Elin (Piggelins på MiF) kommer vara där.
Haha, har ni dåligt med folk och försöker locka dom skumma personerna från stockholms förort? x)
Helena
Varför är ådersgränsen bara upp till 18 år? Får man inte vara med på lägret om man är äldre?
Dom vill inte ha dig där, Camilla. Det är det ;P
Helena
#8 Nu är du taskig :P
Jag tycker det är roligt med sånna här grejer så blir lite besviken när åldergränsen bara är upp till 18 :/
Jag är aldrig taskig x)
Du kan ljuga om din ålder ;P
Helena
#7 Åldersgränsen är väl satt främst för att de yngsta inte ska känna sig obekväma tror jag. Men hör med de ansvariga tycker jag om du är sugen på att vara med! Du kan kanske vara med och vara lite halvt om halvt deltagare/medhjälpare?
#11 Ok. ja, det kan jag göra. ^^

hmm synd att dt var så långt bort :/ Ngn som vet om dt kmr bli sådana läger här i västra götaland ? (:
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Jag och mamma ska nog gå på den petclassen men inte sommarlägret tror jag
#13 Troligen finns inget planerat, men prata gärna med din lokalavdelning så att de vet att det finns såna önskemål.
#14 Kul! :)

#15 okej dt ska jag :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Vad ska erat läger handla om förresten ? Kan ju vara bra att ha med det i mailet! (;
Jenny
Jag puttar upp den här tråden. Om det finns fler som vill vara med på lägret så finns det platser kvar.
Är det fler som vill komma på utställningen så går det också alldeles utmärkt. Platsen för läger och petclass är bytt. Nu är det Stenhamra på Ekerö som gäller. Deltagarna kommer att bo hemma hos en uppfödare.
Lägerdeltagarna kommer få hjälpas åt att anordna utställningen med allt vad det innebär. En dag kommer en jätteduktig uppfödare att komma och prata om raser, färger m.m.
Och i samband med petclassutställningen kommer troligen jag att ha med ett par långhår och visa hur man rullar m.m.

Kan inte. Jag kommer till Helena den 1:e juli och den 2:e juli ska vi på kaninträff, tyvärr…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Gah! dumma dator >.< inte krångla så pass att jag inte kan se vad det står!
Jag tar mig friheten att putta upp igen!