sydde en hängmatta
ja var på väg att sy en mysrulle men sen tänkte jag att då kommer det inte bli så mycket plats att springa runt på så det blev en STOR hängmatta ist hehe
ja tog ett fluffigt tyg och sydde i hop med ett rött fleecetyg,sydde sedan på öljetter i hörnen så det håller bra och tog sen sidenband så det skulle bli lite fint att hänga utt den hihi
när jag väl var klar med att hänga upp den märkte jag vilket liv det blev på grisarna dom var helt tokiga å skuttade runt å var hellykliga för den nya hängmattan,än så länge har det bara gått en kvart elelr liknande så dom har inte förstått att man kan vara där…men dom blev mycket mer spralliga nu haha så dom tycker nog det var toppen med ett mysigt tak XD

Oh, vad fin! O jag gillar din ide med fleece jättemycket! Mina har flecce överallt, utom i botten. Vad skönt det hade varit med rumsrena bisar o slippa allt spån!

#1 åh tack :D ja dom trivs kanonbra i sitt fleecehem hehe

Lätt att jag ska göra dt i syslöjden :D
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#3 haha gör det :D spar du ännu mer pengar =)det blir väldigt lyckliga grisar va den hihi
Så tjusigt ^^ Jag filar ännu på min upphängnings annordning så jag får in den i burarna *s*
Hanna
Fin :) Gillar marsvinen att vara där?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#5 Tack så mycket, å va kul :D du får ta kort när du e klar!
#6 tackar :D dom har ännu inte förstått hur man gör hehe men det kommer nog,men sen den kkom in har dom börjat gå på sin bro/hus å det är så dom moste göra för att komma in i häng mattan=)¨så dom kommer nog på det sart hur man gör hehe
Vad nygg den är! Nu blir man sugen på att göra en själv.:P

#8 det är bara att sätta i gång att sy ^^ tack så mycket :D

ååååå så fiffigt o fin det blev. mys för marsvinen. ;)

#10 hehe tack så mycket :D ja dom e såå nöjda

Jag har oxå sytt en hängmatta till mina små grisar :)

#12 åh du får ta ett kort :D blir juh nyfiken^hehe

ok jag ska göra de måste bara fixa en kamera ;)

ser bra ut det man ser=) vill dom vara i den? mina tycker de3t e såå skojj att hoppa i hängmattan å smaska på pellets där i så den var en toppenpryl tycker dom haha
puttar upp lite åt Alicia
Hanna

Jättefint det blev:) Köpte min på IKEA, men kommer sy en mysrulle åt dom, då jag OCKSÅ köpte två plädar i fleece:')

Snälla, ni som sytt hängmattor till era svin - hur får ni dem att inte äta upp dem eller hänganordningen som mina gjorde? Tänkte försöka igen, men jag är orolig för just banden som de käkade upp…