Liten marsvins psalm
Läste den här i en bok som heter adjö herr muffin (borde läsas)
Det finns någon som tar dig i sin hand, som bär dig stilla till mandelträdens land. Som ger dig mat på en maskrosäng, som bäddar ner dig i sin svala säng. Det är sant, och det det visst, du ska bäddas ner till sits.
Att få sommna i frid, det passar, ett litet marsvin med trötta tassar. Du får möta det små, lilla vän, alla kommer till slut hem igen. Det är sant och det är visst, alla kommer hem till sist.
melodin får man koma på¨själv annars kan man ju bara säga den som en vers, det har jag gjort på alla mina marsvins begravningar.

Åå den boken har jag läst, verkligen bra och tänkvärd.

jag vet den är så söt.

Favoritbok*ler*, den är så söt :)
Göllig ^^,
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag läste början på den, men blev så illa berörd och slutade. Klarar inte av sånt där..
vad fin text. jag lyssnade på henne->http://youtube.com/watch?v=UZ3zNb6ryhE&feature=related medans jag lästa texten, snacka om att det blev sorgligt :')

vad fin den var. var kan man hitta denna bok ? ;)

#7 bibblio om du bara vill läsa för att se vad de är
sen pröva sök runt på tex. adlibris.se (tror de heter så) och se om de har den till salu

#8 tack det ska jag söka på. ;)

ojsan glömde ju vad heter boken tack ;)
Den är jättesöt :') Lånade den till lillebror (läs mig själv) i höstas. Så fin bok…
Hanna
Vad handlar boken om då? Ett marsvin som dör…?
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#12 - Ja, man får följa lite hur han tänker och när han ser tillbaka på sitt liv…
Hanna

Den är så söt ..
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Ursöt ju :)
Sitter och storgråter nu… vår lilla Sola gick bort igår. Har inte orkat skriva om det.
Fin psalm. Den boken har jag sett men vet att jag inte kan läsa, är så blödig.
Skall skriva av psalmen…

Jag har den boken.