Fota era marsvin uppifrån.
Kan ni lägga in bilder på era marsvin som är fotade uppifrån?
så kan man jämföra lite hur olika marsvin ser ut. jag själv skulle vilja ha något att jämföra med^^

**Jättesöta marsvin! ^^
#5** Jag har ett täcke som liknar det där xD
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#3 Oj, vilken liten tjockis ;)
#14 ooh så underbar! fan har blivit så svag för dalmatinisar….. helt underbara. jättefint me så mkt svart tycker ja :)
#18 - :) Jo, hon är jättefin. Tyvärr inte värst bra tecknad, hon saknar två svarta tassar :/ Om man nu ska vara sån alltså ;P
Hanna
#19 ja antar att du menar mig? :)
ja ja e inte så mycket för utställning o renrasighet så för min del spelar d ingen roll :) är sjukt sugen på att ha en liten dalmatinkille här hemma oxå. har "bara" 3 marsvin nu :P (o 3 hamstrar o en hund iofs :P) … man blir ju så sugen när man se dom!
10# haha jag har fler ;P
13# hihi ja ^^
#20 - Oj, jo det var dig jag menade ^^
Nä, hon är jättefin som hon är, och för min del gör det inget att hon inte har ytterligare två svarta tassar som ska klippas klor på -.-' Det är illa nog som det är *s*
Hanna
#22 haha så sant så sant! svarta klor e inget kul! men ska dom ha alla svarta annars? dalmatinisar alltså…
#21 he he ok^^ skicka gärna in bilder på dom andra med^^.
#26 va lång och fin päls hon har fått, det var vel hon som jag såg på utställningen i sollentuna? ^^
30# hihi ja det var hon :D. Ja hon har blivit så himla fiiin :D Jag ska ju ställa henne i ras så jag har henne i en bur brevid dom andra och hon verkar trivas :D Men på golvet brukar hon få träffa dem under överkevakning pga att jag inte vill att pälsen ska bli förstörd.

Korsningshona från djuraffär 3 år
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

#29 gaaah! *vill ha* ;D
#35 haha då får du snacka med Gustav ^^ Jag minns inte vad han heter här på iFokus. Men han är medlem här ^^ Han har Lilla Sheltie Bebisen :D som snart är ett år nu :D

#23 - Nepp, det är inte skoj alls ^^ Jag har sex svarta tassar här hemma - mer ska det inte bli ;P
Jo, dom ska ha fyra svarta fossingar egentligen ^^
Hanna
#29 jag har tre svarta tassar här hemma ;P
#39 haha jag har 11 svarta marsvins tassar. men sen har jag ju 3 mörka hundtassar och 2 mörka kanin tassar :D
#41 - Det är illa nog ;P
#42 - Varför människa! Varför? XD Att du står ut *s*
Hanna

#36 Haha ^^ Dom växer fort, för fort =P
#43 haha när jag skrev det tyckte jag faktiskt inte det var så mycket ^^ men kom ju på att jag har 8 häst "tassar" också ^^ som är svarta XD men dom fixar ju inte jag XD sen ormarna har ju inga tassar :/
36# hihi ja det gör dom.
#45 - Mah ^^ Man kanske vänjer sig…
Hanna

#49 #50 Åh <3 Så ljuvliga :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#52 Hehe, tack tack
nej vilka sötis grisar ni alla har:D Xtanlover: har inte du någon bild att visa?:)

Suprice är underbar! <3
*putt* ^^
Fler bilder :P