Färgändring på mif
Jag tycker vi skulle byta färg här på Marsvin i fokus. Då menar jag att man byter den rosa färgen vid inläggen alltså. Har sett att några andra sajter här på iFokus gör det. Någon mer som tycker som jag?
Detta är bara ett förslag, inte ett krav.
nej det tycker inte jag. Det finns ingen anledning. Den rosa förgen gör att man känner igen att det är MIF.

jag tycker det!
Jag gillar rosa 
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Jag gillar också den rosa färgen. ^^

okej, de flesta verkar ju inte vilja byta. Men jag tänkte mest att det kunde vara lite uppiggande.

Jag tycker absolut att det kan vara trevligt med en ny färg :)
Jag föreslår någon marsvinsfärg.. En mer neutral färg liksom :) Vad tycks?
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus

#8 Det låter bra tycker jag!
Just rosa passar till bilden tycker jag, men visst skulle någon annan (ljus) färg passa bra :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag tror inte man får byta färg. Det är väl att man får en färg som passar. Aldrig hört någon byta…

#11 Men jag har sett några sidor som har röstat om vilken färg de skulle ha och sedan bytt.

# 13 På marsvin ifokus(mif)

jag har för mig att det var hästfoto, men det var ganska länge sen så jag kommer inte ihåg…

det skulle nog vara kul att ah en ny, färg, lite variation ^^
Jag tycker den rosa färgen är fin:)

Jag tycker också att vi kan behålla färgen vi har.
Många andra forum är så lika varandra. Endast nyansskillnader.
Marsvin 4-ever
.
Men å andra sidan så kommer ju den nya versionen om ett tag och då blir det ju en rätt stor förändring på utseendet ändå :P
Hanna
jag håller med Hanna :P
För min del så kvittar det vad det är för färg. Får erkänna att jag inte tänker på just det när jag är här inne. *ler*