Vilken borste till marsvinen?
Mina marsvin fäller en del o skulle gärna vilja borsta dom några gånger i veckan. Men var hittar man en marsvinsborste? Dom hade en pälsvårdskit till smådjur på ica men det var en karda o en kam.. vill hellre ha en borste liksom, som drar till sig håren såatt dom fastnar på borsten.. men den måste ju vara liten..?
köp en mjuk pannborste för hästar, helst i naturhår, eller vad har du för raser?
Helena

jag har en bra borste som jag köpte på djurmagazinet! Kolla där eller i andra affärer men kolla nog under kanin, marsvin eller katt ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

jag har en rex, en teddy o en abby-korsning..
hmm, då blir en pannborste kanske lite mjuk
Helena

mm, vet inte riktigt vad jag ska använda för vill ju orsta dom, inte kamma eller karda..
Jag köpte en bra borste på en utställning som är mjuk och bra, sen brukar även endel djuräffären ha borstar.

Barnborstar? såna små mjuka ? xD Sån har jag…
jag ha rkarda på mina teddy. man ska ju borsta dem på "fel" håll. sen har jag en kam med stora mellan rum till långhåren och en Mjuk pannborste till släthåren.

Och vilken borste till långhår (sheltie)?

Läs #8.

Jag söker också borste till min virvel. TIPS?:)

jag köpte min borste på arken eller som nu mera heter arken zoo, men kolla i djurbutiker, dom burkar ha :)

#14 Ja. Men mende vilken isf:) Alltså, karda? mjuk? Sträv (teddy typ)? Osv alltså, borste, borste i sig inte vart någonstans. (Även fast den inte var riktad åt mig.)