Pris på Lottie ?
Jag undrar vad ni ger för lottie..
O sen undrar jag vad det är som är så bra med det fodret, har hört så mkt om det..
Jag gav 30 kr för Lottie på Arken i Växjö. Tänkte prova den genom folk säger den är bra. :)
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com

jag ger 26 kr i Ystad. jag blandar i det med min andra mat jag ger. :) försöker få upp några honor i vikt o då fick jag reda på att lottie var bra. :) jag tror den heter den jag har nu det finns olika: morötter o äpple. OBS. kan ha fel på vad dom heter. ;))

jag ger mina lottie havre&vetekli som kostar 30 kr för 1,5 kg.
Jag har ingen aning om vad dom kostar ^^' Tänkte sagt 56 kr, men alla andra har lägre priser, så det kanske inte stämmer.
Jag tycker det är ett bra foder. Mina älskar det, men just nu ger jag det mesta som godis ;P
Hanna
jag skulle behöva köpa lottie, då jag har min kille som bhöver gå upp lite i vikt :)
Vad det är som är så bra med Lottie!? Jadu.. Det beror helt på hur man ser det. Det är inte den bästa pelletssorten att ge men klart bättre än lösviktspelletsen som säljs i djuraffärer. Du kan läsa artikeln om Oxbowpellets så förstår du lite varför… Men den mesta pelletsen som säljs i djuraffärer innehåller för mycket salt, kalk, fett eller protein…
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#6 och massa färgämnen…
#7 Njea…
Mvh Felicia
#8 - Du tvivlar på dina egna ord ? Starkt ;P
Hanna
#9 Vadå? :)
Mvh Felicia
#10 - Du ändrade? ;P Tidigare skrev du till #6.
Hanna

heh, okej .P ville bara veta, då kan man säga at tjag gjorde en bra affär när jag kom över en påsa för 7.50 ;-
Gick hem till marisarna o de godkände maten så jag köpte dom 3 sista påsarna också..
#12 - Oj, ja det är ett bra pris ^^ Vart köpte du dessa?
Glöm inte att kolla på datumet heller. Det var väldigt nära att jag fick med mig gammalt foder hem en gång -.-'
Hanna
#11 Haha, nej, du har nog dålig syn *fniss* ;-)
Mvh Felicia
#14 - Jag ser utmärkt ;P
Hanna
#15 Tror du bara :D
Mvh Felicia

mogna ni är. haha

Var köper ni lottie? Jag har försökt kolla på djuraffärer i Malmö (okej har bara kollat en djuraffär för jag har inte hittat fler) men inte sett att de sålt lottie.
#18 kolla på granngården :)
#17 - Jag jobbar på det ;P
#18 - Jag köper på Granngården i Trollhättan
Hanna
Jag ger 225kr för 18kg Lottie, d.v.s 12,50kr/kg.

#21 Oj, va billigt! Vart köper du det så billigt ? :)
#22 Granngråden.
#12 - Säljs det i 18 kg påsar? o.O
Hanna
Nu har jag anslutit mig i Lottie gänget köpte idag en 7kg påse havre och vetekli på granngården.
#18 Jag vet att Eko hallen säljer det. Jag och min pojkvän (han bor utanför Malmö) brukar åka dit ibland och där vet jag att det finns Lottie, sen har jag sett det någon annan stans..
Brukar inte mataffärer sälja Lottie också? Iofs säljer de allt möjligt där på Eko hallen :P
GeKås i Ullared säljer Lottie för ca 20 kr påsen. :)
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
jag betalar 45 kr i djuraffär för en påse och på granngården när det fanns här så betala jag 27 kr påsen
7 kg får man för 105 kr här på Granngården :)
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Jag ger mina Lotte havre och vetekli 7kg för 105kr

Ska nog åka och titta på det:) Är det en kanin på bilden? Tror jag har sett den på granngården. Men får ge mitt charmtroll det och inte hon som ska bli smalare x)

Har hittat det i Söderhamn. Fick det för 35kr ca:)
99kr för 7kg här :)
vi har tagit hem lottie på prov i djuraffären ja jobbar i, kommer inte ihåg exakt vad vi tar men typ 25kr kg tror ja, lösvikt..
har med anslutit mig till lottie gänget nu då jag inte får tag på Oxbowpellets här så jag for till granngården och handlade å marsvinen älskar det. kommer fortsätta med det nu. min 7 kg säk är snart slut 
#35 Det är bara ett tillskottsfoder och inget de ska käka i massor, om 7 kg snart är slut menar jag ^^,
Tips: Blanda lottiepelletsen med kornkross och havre (minst andel pellets) så blir kraftfodret mer komplett och hälsosammare :)
Mvh Felicia