Tvålen och skålen!
Eller vad hände med maten?
Min mycket smarta tjejj Tvålen! Hon heter Tvålen för att hon är lika hal som en! Dessutom är hon det smartaste marsvin jag har sett! Man ser hur hon luktar och smakar. Hmmm… Ganska gott det här… och sen LOL! De andra marsvinen fattar aldrig vad som händer. 
http://s274.photobucket.com/albums/jj247/IreneM-Stockholm/?action=view¤t=ocaopellets.flv

Haha så gölligt :) dom andra två bara står kvar och ba ': vaah ?
Nämen, har man sett något så skojigt :D Hon ville visst ha maten för sig själv. Ett fyndigt litet svin, att hon kidnappade skålen. :P Nu kommer väl kamraterna vara lite mer uppmärksamma när de äter, får man hoppas. ;)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

haha, bra film!
hahaha oj vad ja och min syster skratta :P
De andra marsvinen har lärt sig nu. Numera hör man hur Tvålen flyttar runt skålen under soffan. Bump…….bump…….bump… 
Rätt vad det är har vi inga skålar kvar. Då går man ut och kollar under soffa. Visst, där är dom allihopa!
ha ha, ur gullig film! smart tjej du har där.^^
*skrattar* Vilken bustjej:) och sen dom andra marsvinen som sitter kvar och ser helt paffa ut^^
Gölligt ^^,
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Smart brud!!!! ;-))))
Vi lever alla under samma himmel, men vi har inte alla samma horisont.
Må väl,
Maria

haha så sött o roligt marsvin :)

Haha!x') Visste inte att dom kunde lyfta en skål med tänderna:)
Hahaha xD mina marsvin lyfter alla plast skålar som kommer inärheten av de åxå XD
Nej, vad gulligt :P

Haha.. på senare tid när marsvinen tyckte att det dröjde för länge innan jag gav dem mat, så sprang de runt med matskålarna i hela buren:P
Lite kul^^