Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 613 ggr
Achatina
0

Värdelösa modeller :P

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mina marsvin brukar för det mesta alltid bli bra på bild, i alla fall brukar någon av bilderna på dem bli bra. Men inte när jag fotograferade dem sist xD

Nomi toppar listan med att både rusa omkring i "panik" och springa fram till kameran för att se vad det är så att man hamnar ur fokus xD Men man kan skylla på att han är liten, kanske..

Achatina
0

Råttan får hamna på plats 2 över sämsta modeller of that day. Mest för att alla bilder hon kom med på blev ungefär såhär. Bra i skärpa men med grejer i ögonen xD Jag vill ju se hennes fina röda ögon <3

Achatina
0

Willow hamnar på plats nummer 3 för denna enastående hugga av näsan bilden =P

Achatina
0

Tuggvilan placeras på plats 4 för att denna bilden, som var hans bästa, normalt sett skulle varit den sämsta bilden xD

Achatina
0

Sen blev det väldigt mycket svårare x) Swerker blir dock 5:a på listan över sämsta modellerna för den dagen. Han ser übergänglig ut där :P Fast han brukar och andra sidan aldrig se riktigt bra ut på bild xD

Achatina
0

Nimo blir på plats nummer 6 fast bara för att det är grässtrån i vägen. Hon brukar inte heller normalt sett bli bra på bild, vilket är väldans synd..

Achatina
0

Norton blir 7:a av samma orsak. Dock är detta hans bästa bild någonsin (fast han är förstås väldigt ung ännu).

Achatina
0

Tanner, som alltid annars brukar bli världs bäst och sötast på alla bilder hade nog en dålig modell dag den dagen :P

Achatina
0

Nummer 9 och "vinnaren" eller hur blir det nu om man vänder på det? Anyway. Black Orfeus blir till 90% alltid bäst på bild :P Fast det kanske alla Self Black's blir? XD

tantnett
0

Ha ha.  Hur är det dom säger? Av djur o barn blir fotografen prövad.

Men alla dina små är jättefina, även "benranglet" Sverker. fniss.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

lomsen
0

Tycker jag med:)

EmiZ
0

Dom var söta iallafall ;P

parsley
0

Tycker det iofs riktigt kul bilder du tagit. Vill du att marsvinen ska vara mer "fotomodelliga" så prova att lägga en handduk eller fleecefilt över en trädgårdsmöbel. Ställ den på något vettigt ställe med bra ljus och fota marsvinen en och en där.

Bifogar en bild på Atlas tagen i min "trädgårdsstudio" som exempel på vad jag menar.