Tips och råd för golvbur önskas!
Nu har jag fått för mig att jag skall ha en golvbur där alla marsvins honor kan gå tillsammans. Men….. Hjälp!! Brist på idéer!! =( Någon som har tips eller råd för vad man skulle kunna använda… Några som har och vill dela med sig med lite bilder?
_Utökade din rubrik så man förstår vad tråden handlar om mer ingående,
_och så att den enklare kan hittas via Sök-funktionen.
/Felicia, medarbetare

Hur du ska konstruera golvburen beror lite på hur mycket utrymme du har. Har du ett rum du inte behöver vara rädd om så kan du ha marsvinen på golvet där. Ev kan du lägga in en extra matta eller en presenning för att skydda golvet. Annars kan du ta och lägga en bokhylla typ bokhyllan Billy på golvet. På burgolvet kan du lägga en golv- eller våtrumsmatta av plast och även låta den gå upp på kanterna för att skydda hyllan.
Jag är mkt rädd om golvet då jag bor i lägenhet och ont om plats har jag med.. skulle gärna vilja ha bilder på era ni som har. =)
Det finns massor med trådar om burar redan… ;)
ja men inte med bilder :( Vill samla lite bilder i denna tråd :)
hur stor vill du ha den? js använder en 140x70 bur endast underdelen (utan galler) blir ju samma princip som bokhylla fast man kan duscha av den :P har sett nån som använder sånna dilling(??)backar o har satt ihop 2 st (kapat kanten så d blir en enda stor) o dom e 70x77 om ja inte minns fel…har sj en dillingback(?) som extraplats ti mina :)
Vilken läcker :D ! Gick det fort?
Har inget tips om golvbur men måste säga: Vilken mysig skinny på din bild! :D
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
#6: Skiitsnyggt :D hur har du gjort med det där svarta med döskallar på? är det typ tyg eller ngt annat? Ska nämligen snart påbörja mitt bygge 
#7 japp gick på nån timme.
#8 Tackar! =D Obsession´s Name Of The Game. Min super tama skinny hanne.
#9 Det är vaxduk. =) Blev super nöjd! =)
#10 Honom ska du var stolt över han var himla grann! :)
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
Jo, är det en garderob ?
nej en bokhylla =)