Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: allmänt
Läst 490 ggr
pluttiplutt
0

Nästan aldrig någon som skriver..

Tycker att det är lite tråkigt att det nästan aldrig är någon som skriver någonting här.. Finns det inte någon som har någonting att säga om vad som helst? T ex vad man har gjort med marsvinen idag eller någonting roligt som marsvinen har gjort? Kanske om ni har gett dom en ny leksak eller vad som helst?!

:/

Sandra-B
0

Jag kan inte hålla med dig om att det nästan aldrig är någon som skriver här, däremot kan jag hålla med om att aktiviteten kansk einte är riktigt lika hög som normalt.

En orsak till det kan vara lanseringen av den nya ifokus-versionen, att folk inte riktigt känner sig "hemma" än, en annan kan vara att det är en två dagarsutställning denna helg och att där är iaf några härifrån som är på den:-) och en tredje att folk kanske helt enkelt inte har något att skriva ellr att de har annat för sig än att sitta vid datorn, det är helg och dt är fint väder, iaf här:-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

pluttiplutt
0

#1 Hehe okej, när du skriver så så förstår jag varför :)

Abico
0

Aktiviteten går lite i vågor härinne och den här helgen är det som sagt dubbel utställning så fler stycken är där hela dagarna. Och sedan så gäller det att passa på att njuta av det fina vädret medan det ännu är här ^^

Hanna 

pluttiplutt
0

#3 Hehe, hos oss är det inte så fint väder…

Abico
0

#4 - Här har det varit halvtaskigt väder nästan hela dagen, nu på kvällen blev det jättefint ^^

Hanna 

pluttiplutt
0

#5 Låter som det regnar hos oss :/

Sandra-B
0

Här nere i Skåne har det varit sol och varmt nästan hela dagen, regnade lite inatt och imorse/fm men sen kl 12/13 har det varit fint:-P

**SMF 237 Sweet Dream's 

paronskrutten
0

Här spöregnar det (stockholm) jag är dyngsur, har varit och lämnat hunden hos ägaren, gick ju till och från tunnelbanan i regnet^^

Helena

pluttiplutt
0

De småregnar här i tyresö, gick nyss ut med hunden :P

Sandra-B
0

Verkar bara som att det är lyxigt skönt här i Ängelholm då:-P

Jag ska snart ta en skön kvällspromenad med mina tre vilddjur:-P

**SMF 237 Sweet Dream's 

paronskrutten
0

Nu låter det som att regnet har avtagit, lite iaf.

Det har varit skitfint väder typ hela veckan, och vaaarmt, skönt med regn nu faktiskt.

Sandra: Vilddjur=hundar? ^^ vad för raser isf?

Helena

Sandra-B
0

**Jepp, hundar:-) Tibetanska terrier www.tibetanskterrier.info.se

**SMF 237 Sweet Dream's 

FeliciaS
0

Just nu är det ju semestertider och därför inte lika hög aktivitet, inte lika många som sitter vid datorn ;)
Jag är t.ex. i Frankrike och kan inte vara inne lika många timmar/dag som vanligt O.o

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus