Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: utställningar
Läst 969 ggr
FeliciaS
0

När och var blir din nästa utställning?

Tyckte vi kunde ha en liten aktuell marsvinsutställningstråd här på Marsvin ifokus…

Vilken blir din nästa marsvinsutställning? Var och när är den? Vilka marsvin ska med?

/Felicia :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

FeliciaS
0

Min nästa utställning blir i Borås 11 oktober. Vet ännu inte om jag ska dit med marsvin eller om jag åker dit och kollar, köper marsvin eller liknande… Troligtvis ställer jag ut ett par damer i Pet Class.

Mvh Felicia

[starlights]
0

Min nästa utställning blir i Laholm nästa helg (16/8).
Ska ha med mig:
SCH Guldpet Starlight's Captain Jack Sparrow, satin pe. golden 25,5mån.
Jerona's Golden Star, eng. crested de. golden 2mån.

#1 Jag ska dit den 18 oktober. ;)

Mari
0

Jag ska nog åka och kolla på utställningen i Valbo den 6 september :) Tveksamt om jag tar med mig någon eller några av mina marsvin ännu

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

FeliciaS
0

#2 Jaså, ska du!? :) Vad roligt! Vilka tar du med dig?

Mvh Felicia

Sandra-B
0

Min nästa blir i Landskrona den 4 oktober.

Som det ser ut så kommer jag att ta med "Agnez" Sweet Dream's My Little Flowerprincess, teddy i ras samt mitt lilla nytillskott som ska komma hem helgen innan, Vänerlands Westa, self black (junior) i både ras och pet.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Abico
0

#1 - *host* Det är ingenting den 11 ;P

Nästa utställning för mig blir den 18 oktober i Borås, vilka som får följa med är lite svårare att bestämma sig för, helt plötsligt har jag ju fem stycken utställningsgrisar *gosh*. Men förutsatt att inget oväntat händer och alla är i bra kondition och hälsa så tar jag med mig Vincent (Caviecares Vincent, rex) i ras och pet - om han är pigg och fräsch efter den ev. kastreringen i september -, Wilma (Marwin's Vilhelmina, nonself) i pet samt Tilda (Starlight's Sweet Miss Blue) i ras och pet. Sedan så vore det ju kul att ha med Greta också, hade tänkt lämna henne hemma för annars blir det en jäkla massa grisar ;P Men så fick ju hon ett silverkort i Lilla Edet nu… Och troligen ska lillebror ställa Irma (Angcas Pia Sava Kvast, lunkarya) i pet, jag kanske ställer henne i klippt-långhår också… Men det beror lite på hur det ser ut framöver. Om Donken (Caviecares El Dorado, teddy) blir av med sin svamp någon gång så vill jag absolut ha med honom också, men det blir nog lite väl häftigt *s* Då får jag hyra in extra personal, någon intresserad?
Så med andra ord är det inte direkt spikat för hur det blir inför Borås utställningen ännu ;P

Hanna 

Cavia
0

Min nästa utställning blir Mitt´s Klubbmästerskap hemma hos mej, där jag ska dömma rasen. Sen blir det Valbo den 6 september =)

--------------------------------------------------------------------------

Allting har en mening här i livet......

Axna
0

Det kommer bli den 18 okt i Borås för mig och marsvinen… Första gången för mig! *nervös*

Billie Joe (Billie) ska ställas ut i ras och pet, Sweet Dream's Sugar and Honey (Socker) ska ställas ut i pet och sen kommer vi få Starlight's Little Pink Star (Floyd) i Borås och funderar faktiskt på att ställa ut honom i både ras och pet på den utställningen också!

Sajtvärd för Sorgifokus. Välkommna in! :)

idipidi
0

#6 Du, du vet om att de måste vara minst fem månader för att kunna ställas i klippt va?

Nästa utställning för mig blir väl Valbo. :)

CavyCorner
0

Min nästa utställning blir i Oktober i landskrona då jag även ska dömma KM i Pet.

Missar Laholm då jag och  entill ska åka och hämta marsvin i England..

Creation
0

Just nu funderar jag faktiskt lite smått på Valbo i september(måste prata med mamma). Så det kan bli där.
Om inte det, så hoppas jag starkt på att kunna ställa i Borås i oktober(beror på vad pappa tycker).
Jag kommer att ställa ut i Kallhäll i november i alla fall, det är helt bestämt. :)
Det blir i alla fall Cinnober och Dianthus i pet alla gånger, om jag inte får för mig att ställa någon av dem i klippt långhår i november. Vi får se. ^^

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Stormviskaren
0

Min nästa blir i Landskrona den 4 oktober.

Vet inte vilka jag tar med änu. Vi får se.

Abico
0

#9 - Tjaa… nu när du säger det så ;)
Nåja, då blir det bara ev. pet för Irma i Borås.

Hanna 

FeliciaS
0

#6 Jag vet, vet inte vad som ploppade upp i huvudet eller om jag tryckte på fel tangent. I alla fall så har jag skrivit in 18:onde sedan några veckor tillbaka i almanackan. Och som du vet funkar inte "Hantera inlägg"-funktionen just nu för mig. Jag kommer nog inte ha så fullt upp, hjälper gärna till ;)

Mvh Felicia

Creation
0

#13 Skulle inte hon rullas? Eller gick det inte?

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Abico
0

#15 - *hrm* Nä, det blev ingenting ^^'

Hanna 

FeliciaS
0

#11 Vore jättekul ifall du kom till Borås!

Mvh Felicia