Vad har ni för transportburar?
Lite konstig fråga kanske, men jag tycker att det skulle vara kul att se vad ni hade för transportburar till era marsvin.. om ni ens har någon/några?
Själv har jag två transportburar av plast med en lucka i taket :P.

Jag har 3 st sk duvtransporter, såna där silvriga i aluminium, med lock och en massa hål i. 2 st 4 facks och en stor med 6 fack.
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Här är en av de två jag har.

Mvh Felicia
#3 - Jag fick en i julklapp av mamam förra veckan ;P Det är ju mindre än fem månader till julafton nu (a).
Köptes på HåPe.
Hanna
Jag har en sån där transportväska man har till katter och hundar.
I den trängs mina 4 marsvin korta bitar, men dom klagar inte, är ju en tajt flock som trivs ihop.
Ska dock skaffa/bygga något bättre. :)
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
#5 Jaså, okej :) Vad roligt! Gud så snäll din mamma är ;) Åkte hon dit och köpte en eller beställde hon först?
Mvh Felicia
#7 - Det är ju hon som köper en massa marsvin så att transportburarna inte räcker till ;P Då får hon stå för andra kostnader också *s* Hon åkte dit bara.
Hanna
Vad kostar en sån där duvtransport? *nyfiken*
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
#8 Haha, okej ^^,
Mvh Felicia
#9 - 650 kronor gav vi för den.
Hanna

Vi har två kattransporter, fungerar utmärkt :)
Helena
#11 Fanns det andra storlekar också? Bara lite nyfiken… Inte alls så att jag har velat köpa en ett bra tag, nejdååå ;)
Mvh Felicia
#14 - Jag vet inte, jag mailade och frågade om just åttan. Men du kan ju höra efter :)
Hanna
#15 Jag behöver ju inte mer än 8-facks, var bara lite nyfiken ;) Men jag får hosta upp lite pengar och tvinga pappa att åka dit (det är ju faktiskt bara 10 min bort) :)
Mvh Felicia

Jag har en begagnad 12 facks duvtransport som rymmer 6 marsvin.
Ett budgettips är att köpa hopfällbara plastbackar och ställa tre på höjden och ha en fjärde som lock. En bagagerem håller ihop backarna och fungerar även som handtag. För att slippa få spån överallt kan man ha fleece eller wetbed som underlag.
#17 Jag har också letat efter begagna, men det är ont om dem tydligen ^^,
Förstår inte riktigt hur du menar med plastbackarna…? Du har ingen bild eller något?
Mvh Felicia