Var har ni köpt eran våg?
Undrar bara var ni köpt eran våg till grisarna. Har aldrig ens vägt mina då jag inte har någon bra våg.

Ikea har en bra digitalvåg som inte är så dyr. :)
Jag har köpt min på IKEA för 189 kr :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Jag har snott mammas köksvåg ^^
Men jag såg att Mediamarkt hade ett flertal billiga :)
Hanna

Biltema, tror jag att min våg kommer ifrån. Det finns hyfsade digitalvågar för mindre än 200 kr lite varstans (stora mataffärer, lågprisvaruhus mfl ställen), så det är väl bara att övertala mamma om att hon måste ha en digitalvåg i köket (om man nu inte är vuxen och själv får köpa sina vågar). Eller köp en till mamma i julklapp. Hon behöver säkert en våg.
Det finns dyrare vågar som väger gram med decimaler, men det är inget man behöver ha för att väga marsvin.
har oxå den från ikea tycker den e enkel o bra! smidig att stoppa undan när den inte används.
Använder mammas våg, men funderar på att köpa en egen.
Ikea vågen verkar inte så dum :P *sneglar på den*
Jag har importerat en från Danmark! :D
Hehe nej riktigt så "fint" är det inte, mamma hittade en billig, bra och snygg digitalvåg när hon och pappa var i Danmark som hon köpte med hem till mig.
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com

Kollade på IKEA-vågarna på IKEAS hemsida och det verkar kanonbra med en våg utan stor skål på. Betydligt lättare att stoppa undan när den inte används. Däremot skulle jag inte våga lita på att en billig mekanisk våg typ IKEA grundtal för 59 kr visar rätt vikt. Digitalt ska det vara.
Mina marsvin brukar variera ett par gram i vikt under tiden jag väger dem.