Haha, vilken tur att jag håller på och städar ;P Jag får slänga upp några bilder när det är fint sedan ^^
Hanna
Haha, javisst är det lägligt!? :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Vilken tur att jag hann småstäda lite innan idag då. :P
Mina bokhyllor håller jag på att städa fortfarande. Men när dom också är lite renare kan ni få se mitt rum också :)
Det är enormt litet! 
Jag vet inte om jag har nån bild alls..
Helena

#4 men ta ett kort då ?
Ja ska ta ett kort me min braiga nya kamera :P :D ska städa lite först :D

Usch nej. Har inte ändrat nått sen jag var fem._.
Jag har faktiskt fixat fram lite bilder, ska ta och förminska dom lite så skickar jag in sedan ;P
Hanna
Haha, det är nästan skrämmande vilken bra kvalité det blev på bilderna XD
Första bilden: Tagen från dörröppningen, till vänster skymtar min röda fåtölj, rakt fram min datorhörna - här sitter jag och ugglar dåra ;P Och till höger ses min ena bokhylla med scrapbooking och kamera grejer + lite böcker. Till höger om bokhylla kommer sedan sängen.
Hanna
Andra bilden: Min säng, den tjusiga randiga mattan - ni kanske kan se vilka färger mitt rum går i? ;P De två tv:arna ses också, den silvriga brukar stå där permanent medan den svarta platta bara står på mitt rum när husvagnen står hemma, om ett litet tag ska den upp till sälen. Där är också spegeln och nedanför den står sminkbordet och lite sånt.
Hanna
Sista bilden: Framför fönstren står min älskade hö"säck" :) Den är så bra! Sen Sunes lilla bur, han går in och ur den som han vill när jag är hemma eftersom den är så liten. Just nu sitter dock gallret på eftersom han blivit förkyld och då vill jag ha koll på honom.
Sen är det den andra bokhyllan, marsvinsburarna och marsvinsgrejer. I högra kanten ses mina två vita gaderober som är det enda jag inte orkar visa bild på *s*
Hanna
Vad mysigt ditt rum såg ut, Hanna! :)
Helena
Jättefint Hanna! ;) Känner att det är på tiden att jag ska visa mitt med *s*
#6 Strunt samma, vi bryr oss inte ;P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus