Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettlekar
Läst 2761 ggr
Salladshataren
0

Varulvsleken omgång 2

Nu ska omgång nr 2 av varulvsleken starta ^^ Hoppas att alla som vill vara med har anmält sig och fått sina roller.

Denna lek består av:

1 ängel

1 siare

4 varulvar (varav en är varulvsdemon)

7 bybor

Nu är det natt vilket betyder att varulvarna ska välja ut en bybo som de kan festa på!

Deadlinen är måndagen 8/9-08 kl 20.00 ska ni varulvar valt ut ert offer och pm:at mig!

Deltagare som har anmält sig och fått roller är:

Abico sandra-b CamillaS FeliciaS Hayah cuyi moonlights Creation Tindrar Stormviskaren jejjas VictoriaB CraZzyInLove

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

CamillaS
0

*låser dörren och går oroligt och lägger mig i sängen*

Abico
0

*Kryper in under sängen och sätter Sune att vakta dörren, ryktena säger att varulvarna är i stan igen*

Hanna 

Emelie-E
0

*Går ut en sväng med hunden innan det blir för mörkt.. Uh, vill inte stöta på en varulv :/*

[jejjas]
0

* Går ut med valpen innan mörkret blir allt för mörkt*

Cuyi
0

Ujuj, varför är det alltid våran by som blir drabbad :( !?

*låser om mig och lägger mig under filten, sätter på en film*

FeliciaS
0

*Sätter för lås och bom, stänger in mig i stugan för att gå till sängs efter en trevlig kväll hos Hanna, där vi pratat om de hemska ryktena att varulvarna har dykt upp här igen. Känner mig smått oroad över att nära och kära ska drabbas…*

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Stormviskaren
0

*Hoppar hopprep i vardags rummet. Oj tusan slog ner en lampa. Hämtar en nagel lacks burk. tänkte att ja måste slappna av en stun men tusan också den går inte att öppna. Arg som ja är drog ja av halsen och de var nagel lack över allt. shit måste hämta remover snabbt. o nej tusan trampade på en glasbit. Nu är de både blod och nagel lack i vardags rummet. Fixar foten med en gasbinda och springer sen och slänger ut mattan. Efter detta är jag utmattad och lägger mig i skinn soffan framför tven och ser på en komedi*

Sandra-B
0

Sitter i sängen och mår inte så bra, har ont i magen och är trött efter att ha tillbringat två kvällar/nätter i sjukstugan och som om inte det vore nog så är varulvrn tillbaka:-s!

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Emelie-E
0

*usch, är väldigt orolig för det här med varulvarna.. Tur man har en vovve som kan hålla vakt så man kan sova..*

CamillaS
0

#7 oj, oj det var en händelserik natt.. hmm*

aliciia
0

får jag åxå vara med ?

CamillaS
0

#11 Vet inte om du bara kan hoppa in i leken det blir för uppenbart att du blir bybo eller den 5:e varulven så tror inte det går. :/

MikaTela
0

Denna är nog svår att komma med i men leta upp anmälningstråden och anmäl dig till nästa, den ska jag hålla i. :)

Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se

Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!

Blogg: http://mikatela.blogspot.com

MikaTela
0

Oj oj snacka om att man märker få saker, är det någon som har sett ulven för jag har legat halvdöd i sängen halva dagen typ.

CamillaS
0

#14 ne, jag har legat i sängen jag med, men nu är det dags att stiga upp.
Men vågar inte gå ner till torget, kanske varulvarna är ute på dagen med? :/

Emelie-E
0

*Blir till att stanna inne hela dagen idag.. En sån huvudvärk man har lyckats att få då.. Bara jag inte blir sjuk ._.*

CamillaS
0

#13 det står att sandra-b är före dig i anmälningstråden som lekledare.

MikaTela
0

#17 oj då är det nog hon missade jag :p ber om ursäkt, allt är virrigt hihi

MikaTela
0

#15 ja det känns säkrast att gömma sig inne på soffan med vakthunden sittandes utanför dörren och varna om främlingar och ulvar!

CamillaS
0

#18 ingen fara. ^^,

Creation
0

*Efter en skräckfylld natt beslutar jag mig för att slappna av lite med en promenad i parken. När jag väl är där tittar jag nervöst omkring mig och inser att det inte var någon bra idé alls. Vad kan lura där i skuggorna?*
- Iiiih!
Men…
*Puh, det var bara Jejjas som är ute och går med sin valp ^^' Bäst att jag drar mig tillbaka hem till sängen och tar mig en lur innan varulvarna tar mig!*

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Cuyi
0

Efter att ha vaknat av att videon varit på reser jag mig upp halvdöd och kommer på att jg måste äta frukost xD Rusar upp och äter cornflakes :3 Tar mig sedan ner till torget och köpter lite grönsaker till Biggan. Isch, vill inte bli tagen av nån varulv så jag spriiinger hem så fort jag kan! Stänger om mig ordentligt och hoppas att mitt tak inte ska gå explodera sönder p.g.a allt regn!

FeliciaS
0

*Efter en, till händelserna sedd, lugn natt stiger jag upp ur sängen. Har inte sovit en blund på hela natten - endast legat vaken och fruktat det värsta… Vet inte om det var inbillningar eller sanning att jag hörde ett skott och skrik under den sömnlösa natten. Klär snabbt på mig och funderar ut vem jag ska slå en pling till idag, själv vågar man ju inte vara.*

Mvh Felicia

[jejjas]
0

* Sitter här igodan ro har precis ätit litte blåbärspaj, och kollar på tv med katten i knätt. funderar på om man ska ta en sväng till torget innan nattens mörker  kommer?*

FeliciaS
1

*Har fått i mig lite mat, ringer Jejjas… Innan mörkret kommer, vilket är tidigt nu när det börjar bli hösttider, ska vi ner till torget med hennes hund och handla grönsaker till kvällens grönsaksgryta. Jag ska bjuda på vegetarisk mat…*

Mvh Felicia

Stormviskaren
0

*Städar upp efter gårdagen misstag med mattan. och den söndriga lampan. Tar sedan med mig Caramel ut och går ner till torghandlen och köper grönsaker till grisarna. När jag står där känner ja blickar i ryggen, jag vänder mig snabbt om men där står ju Hanna och fånler*

FeliciaS
0

*Väl nere på torget träffar jag och Jejjas Anna. Hon berättar om sin förvånande upplevelse. På hemvägen dyker Hanna upp bakom ett träd och hoppar fram framför oss och fånler.*

Mvh Felicia

Abico
0

Hallå där, inget powerplay va ^^'

Hanna 

FeliciaS
0

#28 Haha, vadå ;P Du hade ju din moster på besök, och alla hennes dagisbarn som skulle gå en runda där du skulle vara clown; hoppa fram och busa med dem. Du skojar ju bara till det för oss då, inte sant? ^^,

Mvh Felicia

Tindrar
0

*sitta hemma* Kom precis hem från landet och känner att det här är min otursdag, då jag lyckats ramla med cykeln imorse, spillde kokhett te på mig och bet mig själv i tungan.___. Får hoppas att jag får tur nu till kvällen så varulvarna inte käkar upp mig. Så det är väl anledningen till varför jag sitter hemma och inte varit ute på ett tag. *dra filten över mig och blunda*

Sandra-B
0

*Har suttit hela dagen och försökt få tankarna på annat håll, men nu när klockan närmar sig 20 kan man inte annat än undra vad som ska hända ikväll:-S*

**SMF 237 Sweet Dream's 

FeliciaS
0

*Sitter hemma med en kopp te och myser i soffan. Ser mörkret komma utanför fönstret och sänder iväg en önsketanke att denna natten få slippa bli varulvarnas offer, eller att någon annan granne drabbas. Ser till att dörrar och fönster är stängda, och sätter bommen för dörren. Då plötsligt knackar det…*

Mvh Felicia

VictoriaB
0

sitter och ätre nudlar och kyckling,har låst alla dörrar man är ju skiträdd för varulvarna

Emelie-E
0

*går upp en svägn ur sängen där jag har legat hela dan. Ska äta lite mat och sen blir det en liten promenad med vovven igen.. Sen får det bli dags att nana kudden på riktigt^^*

MikaTela
0

*gosar ner mig på soffan med en massa ljus tända medans åskan mullrar ute, man känner hur spänningen stiger och man vågar knappt se ut genom fönstrena rädd för vad man kan råka se.*

Salladshataren
0

Hehe, glömde skriva en sak.

Om varulvarna  kommer med sitt beslut 20 min försent ikväll så kommer jag välja ut ett offer!

MikaTela
0

Ett tips är att ulvarna inte får något offer om dom missar. (då prick på minuten!) för då brukar dom vara mer måna om att få in sina roller. :p

Abico
0

#32 - *peek-a-boo* Det är bara jag ^^ Har du något te kvar att bjuda på?

Hanna 

Salladshataren
0

Nu är tiden ute!

Men jag känner inte för att döda någon ikväll. Så ni slipper för denna gången, nästa gång har ni inte samma tur ;P

Nu är det dag. Jag vill att ni bybor röstar på en person som ni vill lyncha.

Deadlinen är tisdagen (imorgon) kl 20.00

Kom ihåg! Namn med fet stil räknas! De andra namnen utan fet stil räknas ej…

MikaTela
0

Det känns som att varulvar är dom som inte redigt har varit inne i den här tråden än - eller kan jag tänkas ha fel?

Eller kanske nybörjare och såna som är lite mer avsides på MIF och därför inte redigt vågat ta kontakt med dom andra ulvarna.

FeliciaS
0

Moonlights har ju varit väldigt frånvarande…, kanske är hon ute och spanar efter offer hela tiden och inte vågar träda fram?

Sedan funderar jag på VictoriaB… har också varit frånvarande - såg henne och Moonlights bakom hörnet när jag cyklade hem från Hanna igår. Undrar om de paktar ihop sig och snart går till anfall mot en stackars bybo tro ;P

Mvh Felicia

moonlights
0

Har nyss kommit hem. Har pratat med VictoriaB om vilka som kan tänkas vara varulvar. men nu ska jag gå och kolla på tv.

FeliciaS
0

Hrm… Moonlights verkar lite väl ytlig ;P

Mvh Felicia

MikaTela
0

#41 Du är helt klart inne och traskar mot samma som jag misstänker.

Bra att du har varit hos Hanna då har hon ett alibi!

VictoriaB
0

jag tror helt klart på moonlights när jag pratade med henne igår var hon lite skumm..

moonlights
0

Jag tror att det är VictoriaB helt klart hon ville hela tiden byta samtalsämne när vi pratade om vilka som kan tänkas vara varulvar hon kanske var rädd att bli avslöjad.

MikaTela
0

Känns ännu mer att victoriab och moonlights är varulvar då dom skyller på varandra!

Jag röstar på Moonlights!

FeliciaS
0

Jag har suttit och tänkt länge nu, efter många om och men faller min röst på VictoriaB.

#44 Ja, okej ;) Precis! ^^,

Mvh Felicia

CamillaS
0

Hmm.. Det är ju jättesvårt att ha nån teori i första lynchen..
Jag tycker både VictoriaB och Moonlights verkar lite skumma. :/
Kan någon av dom vara varulv, eller skyller dom på varandra i brist på annat? hmm.. Jag ska åka bort snart så jag kommer inte hinna rösta innan deadline så jag chansar och röstar på VictoriaB.

Abico
0

Två varulvar skulle väl knappast försöka rösta ut varran… Frågan är då om Moonlights eller VictoriaB råkade uppfatta den andres sanna identitet igår? Eller också hallucinerade båda två :O Det kanske är Hayah som ständigt spekulerar hit och dit som är varulven, hon verkar ha väldigt väl genomtänkta anklagelser.. Ligger hon och dikterar upp dom om mornarna när hon vilar upp sig i sängen efter nattens jakt?

Hanna 

[jejjas]
0

Har nu suttit här och funderat på vem som kan vara varulv Foten i munnen har kommit fram till att jag tror VictoriaB en så min röst faller på henne..

Emelie-E
0

Tankarna snurra.. Och dem snurrar i samma banor som de andras.. VictoriaB eller Moonlights? VictoriaB eller Moonlight? Hmm, min röst faller på: VictoriaB.

Sandra-B
0

Ingen som blev dödad inatt, innebär det att ulvarn ainte varit inne då….

Visst kan det ha varit oskyldiga som inte varit inne också men jag lägger min röst på moonlights

**SMF 237 Sweet Dream's 

Cuyi
0

ÅÅh, så svårt men tur att ingen blev dödad :D ! Men jag har tänkt länge och jag lägger min röst på VictoriaB, gör som dom flesta ;S Gudskelov att ni & jag har rätt :S

MikaTela
0

Varulv jag? Nähe du jag teoriar bara mycket för så är jag upplärd på annat forum. :)

Lägg inte på dig inte mer speciell än vad du redan är! ;)

VictoriaB
0

tycker precis som #50 det kanske är så att du är en varulv hayah??

moonlights
0

#55 du kanske försöker lura i alla att du inte är en varulv men innerst inne är du kanske en varulv som skrattar åt att få lura alla stackars små bybor!Förvånad

Abico
0

#55 - Var det en anklagelse mot mig? :O
Jag tycker att du är helskum, bara så att du vet ^^

Hanna 

Cuyi
0

*plötsligt går elen*

MEHN >'< men varför går inte elen hos alla?! *sur* Tänder levande ljus och läser en trevlig bok (: samtidigt som jag hoppas att ingen hoppar på mig och äter upp mig :S skjuter bort tankarna och fortsätter läsa.. hör nåt… men som tur är det bara Biggan, piuh! Reser mig upp och tar en macka.. men vem är det som är där ute :O?

Abico
0

*Knackar på Cuyis dörr*
"Ursäkta, har du ljus? Elen dog hos mig :/"

Hanna 

VictoriaB
0

*helt kolsvart här inne i huset .ska nog gå och gömma mig från alla :P

Abico
0

Min röst faller på VictoriaB, varför gå och gömma sig nu i röstningstider? Det låter skumt tycker jag ;)

Hanna 

Cuyi
0

*ler glatt mot Abico*
- Ja! Ljus har jag massor av! Och nu är dom nödvändiga, för elen dog precis hos mig med!
*räcker fram en hel näve med ljus av alla möjliga slag*

VictoriaB
0

måste göma mig för alla ni konstiga byboor jö:p

moonlights
0

jag och VictoriaB sitter här i mörkret VictoriaB väntar på att bli lynchad och hon är skitsur och fattar inte varför nästan alla tror att hon är en varulv Tungan ute

Abico
0

*Tackar Cuyi för ljusen.*
- Du har möjligen inte några tändstickor också?

Hanna 

Creation
0

En liten sen röst blir det för mig. *s* Eftersom att jag antar att VictoriaB kommer åka ut vem jag än röstar på(vila i frid, möjliga varulv), så känner jag för att gå emot mängden x) Så jag röstar på… Jejjas! Tyckte hon såg skumt lik ut sin hund häromnatten ;D

Salladshataren
0

Majoritetn har röstat på VictoriaB!

Grattis! Ni har lyckats att lyncha en stackars oskyldig bybo! Bättre lycka nästa gång

Nu är det natt. Då betyder att varulavrna ska välja ut sitt offer.

Deadlinen är imorgon kväll (onsdag) kl 20.00, och en kvart efter 20.00 och varulvarna inte har kommit med sitt beslut, så bestämmer jag vem som ska dö eller ej!

Måste meddela att Stormviskaren har hoppat av leken!

VictoriaB
0

hahha jag dog:P

moonlights
0

Stackars VictoriaB jag som verkligen trodde att hon var en varulv men ikke.

[jejjas]
0

SkämsUrs nu får man dåligt samvete med

MikaTela
0

Inte en anklagelse, du glädjer många med din nyttogöra! :D

Creation
0

#69 Jag röstade inte på dig, snälla jag (a)
*Sörjer dig*

VictoriaB
0

ska spööka för de som röstade på mig aktaa dig moonlights:P

FeliciaS
0

*Sitter ensam i stugan, deprimerad över att en oskyldig bybo fick mista livet… Jämrar mig över konstigheterna alla upplevde hos henne, men tänker inte mer på det. Ryktena sprider sig om att varulvarna kommer vara extra blodtörstiga inatt. Går en runda i min lilla stuga och ser till att allt är stängt. Drar ner persiennerna, drar för gardinerna, hänger kors och vitlök på dörren. Sätter för bommen och kryper till kojs med en härlig roman i händerna. Känner mig ganska trygg men fruktar fortfarande det värsta inför natten…*

Mvh Felicia

[jejjas]
0

* Kopplar sannie och tar en sväng med henne, fasten varulvarna finns där ute så måste hon ut. Vi smyger fram i mörkret i tron om att inte bli seda eller hörda .*

FeliciaS
0

*Hör prasslanden i buskarna i trädgården, smyger skräckslaget fram till fönstret och särar på persiennerna. Ojdå, det var visst bara ett rådjur! Pustar ut…*

Mvh Felicia

Abico
0

Åh, nej :( Det var visst ingen varulv.. Nu gäller det att hålla sig gömd inatt så att de otäcka varulvarna inte får tag i mig.

Hanna 

moonlights
0

Kollar så att alla dörrar är ordentligt låsta är både rädd för att varulvarna ska komma och är också lite rädd för att VictoriaB ska komma och spöka inatt (man vet ju aldrig vad hon hittar på) men jag tar Stojja och går och gömmer mig och hoppas att jag överlever natten.

Salladshataren
0

Såhär ser det ut i rollerna!

1 ängel

1 siare

3 varulvar (stormviskaren hoppade av)

6 bybor

Emelie-E
0

*tar med vovven på en sväng, trots att det är mörkt och en varulv kan lura bakom busken..
Går sen in, låser och stänger allt ordentligt, ger vovve och resten av djuren mat. Sen är det dags för att sova. Och hoppas på det bästa*

Sandra-B
0

Sitter och snackar med CamillaS, går ju inte att sova nu när det är varulvar lösa i natten och bara väntar på sitt nästa býte, dör jag inatt så finns iaf ett vittne som kan avslöja vilka varulvarna är:-D

**SMF 237 Sweet Dream's 

MikaTela
0

*Gömmer mig hemma i vårt lilla hus och börjar känna mig paranoid och känns som det är ulvar runt varje hörn.

CamillaS
0

*sitter vi datorn och pratar med Sandra-b på msn. Plötsligt hör jag ett ljud och kollar ut genom dörren, ser nån skugga som springer förbi, kan det ha varit en varulv?
Springer snabbt in i huset och låser dörren med alla extra lås jag köpt på byn tidigare idag, loggar ut från msn  och kryper oroligt i sängs*

Cuyi
0

Det var ju lyckat! >'< Hoppas bara det inte går som i omgång 1! VILA I FRID VICTORIAB förlåt så mkt ;'( <3

#66 Tändstickor? EH… *letar fram avbrytna tändstickor* Ojsan ^^" Hoppas dom typ.. duger.. *rodnar*

CamillaS
0

*tar upp och kramar marsvinen i väntan på det hemska klockslaget * :/ *gos* gos*

Abico
0

#85 - *Tackar och bockar och rusar hem, reglar dörren och tänder mina ljus*

Hanna 

[jejjas]
0

* då har man precis varit ute med hunden i regnet skyndar in och låser om mig riktigt ordenkligt med så många kedjor jag kan hitta. tar ett jus och sätter mig längstin under skrivbordet i hopp om att klara mig denna natten med.*

Salladshataren
0

Varulvarna har valt Abico som offer, men hon har tur! Hon är skyddad av änglen!

Bättre lycka nästa gång, varulvar Flört

Nu är det dag!

Deadlinen för byborna är på fredag kl 20.00. Ni ska hunnit rösta på en bybo som ni misstänker är en varulv. Rösterna räknas med fet stil.

Abico
0

Aaaahh… :O
Tack kära ängel, du räddade mitt skinn!

Hanna 

Abico
0

Låt oss lyncha de otäcka byboätarna nu, jag kanske inte har lika stor tur nästa gång dom blir sugna på Hanna :O Rädda mig, snälla ^^

Hanna 

Creation
0

Prisa ängeln :D

Bäst att beskydda lilla Hanna innan hon blir vovvemat xD Så låt oss lista ut vilka som är varulvar innan oturen slår till och de tar någon av oss!

FeliciaS
0

Härligt, du klarade dig Hanna ;)

Nu gäller det bara att lista ut vem någon av de hemska varulvarna kan tänkas vara..

Mvh Felicia

MikaTela
0

Jag håller fast med min röst på Moonlights.

Jag har en känsla av att hon är ulv och den stärktes ännu mer när VictoriaB var bybo!

FeliciaS
0

#94 Jag är inne på samma banor som dig… Dock vill jag höra vad hon har som försvar, och jag vill ge de andra medlemmarna en chans att tala ut om vad de gjorde just den kvällen ulvarna var hos Abico?

Jag vill gärna höra vad alla medlemmar gjorde natten då varulvarna hade tänkt ta Hanna som offer?

Själv låg jag och sov, somnade vid 22.40. Läste innan, pratade även i telefon med Tindrar i 37 minuter exakt, så vi har alibi båda två mellan 21.55-22.32. Jag sov gott hela natten, och vitlöken och korsen fanns kvar på dörren när jag steg upp vid 8.20-tiden.

Mvh Felicia

[jejjas]
0

* jag va ute med hunden vid 22 sen gick jag med ochgjorde en kopp the satte mig framför tv:en pch kolla påden till ca 23 sedan sov jag till 09,00…*

MikaTela
0

Varför förhöra en hel by när man har en självklar ulv på kroken? :S

VictoriaB
0

*dyrkar upp låset på moonlights dörr och river ner nåra tallrikar från en hylla tänker för medans jag funderar vem jag ska spöka hos härnäst:P:P

moonlights
0

Sitter gömd i garderoben hörde något nerifrån köket lät som massa tallrikar som for i golvet (kusligt). 

Men jag tycker att hayah verkar lite väl paranoid.

Men min röst faller ändå på jejjas tänkte först att det kanske var abico som var en varulv men varför skulle varulvarna vilja äta en av sina egna?

MikaTela
0

Född paranoid men det hör inte hit! ;)

Cuyi
0

Jag sov så skönt så >:O! Jag hade haft främmande och festat så trött var jag ^^"

Själv.. nja, jag vet inte vem min röst ska falla på.. ;S
Och tur att Hanna klarade sig :D *jubel*

Abico
0

Jäklar, om jag inte haft på mig solglasögon igår kväll så hade jag ju sett ulvarna -.- Nu har jag inga idéer om vem det kan vara *suck*

Hanna 

CamillaS
0

Mitt tangentbord bråkar för mig, så nu sitter jag på mammas dator istället, om jag verkar frånvarande så vet ni varför.

*hurrar för att ängeln var hos hanna så hon inte blev ulvmat! :)
Vet inte vem man ska rösta på.. har inte så många teorier att gå på :S
Funderar faktiskt på Felicia, som är så noga med att kolla vart alla har´varit och liknande.. kan det vara så att hon är en ulv men utger sig för att vara en snäll hjälpsam bybo? hmm det är den enda teorin jag kan komma på just nu.. men är inte säker hon kan ju vara oskyldig också.. hmm hayah då är hon en skummis? moonlights är jag också osäker på :/
Jag röstar på Felicia för mina funderingar ovan. Är det fel så finns det fler mistänkta.

Emelie-E
0

Jag går i samma tankar som Camilla. Har tyckt att Felicia har varit lite skum det senaste.
Så min röst hamnar på FeliciaS

moonlights
0

Jag ändrar min röst och röstar istället också på FeliciaS.

hon har faktiskt verkat lite skum på sistone :P

[jejjas]
0

*har med starka funderingar på felicia när man tänker efter vill hon veta vart man varit Obestämd, så min röst faller på FiliciaS. Hoppas bara nu inte hon medd är en oskyldig bybo.

Abico
0

Nu när ni säger det så…
Felicia verkar vara väldigt angelägen om att skaffa sig alibin, misstänkt? Ja.
Min röst faller på FeliciaS.

Hanna 

Sandra-B
0

Det enda som känns riktigt säkert är att Hanna är en fullständigt oskyldig bybo, fö rinte skulle väl ulvarna äta upp en varulv inte?

Kan ju bara tacka att Hanna inte blev uppäten inatt, att hon har en skyddsängel som vakar över henne!

Jag går iaf med strömmen och lägger min röst på FeliciaS

**SMF 237 Sweet Dream's 

Tindrar
0

Nej, jag röstar inte på Felicia, Felicia har varit aktiv i tråden från början, och att hon sedan inte väljer ut ett offer då tycker jag är konstigt, jag menar, vill inte dom vinna? Så iaf så vet inte jag vem jag röstar på… Men tycker inte det är något konstigt att Felicia undrar var ni var? Vi ska försöka få fram varulvarna eller? Konstigt tycker jag att man bara kastar röster på någon som kan vara bybo, ängel eller siare. Men självklart, man ska vara på sin vakt, och hon kan var varulv… Men nej, jag tror inte det, så jag röstar nog på någon oaktiv som har större chans att vara.

Tindrar
0

Moonlights hade inte skrivit i början… Men det har Stormviskaren, och hon var varulv, men sedan är det inga fler, och två varulvar kan väl bestämma? (om det finns en tredje men som är offline) Så jag lägger min röst på moonlights för att hon skyllde på VictoriaB.

Sandra-B
0

Håller med dig. min första röst la jag på moonlights, borde väl egentligen hålla fast vid det, känner mig fortfarande misstänksam mot henne.

SkrikandesSå svårt det här är, vet inte om jag ska ändra min röst eller inteObestämd

**SMF 237 Sweet Dream's 

FeliciaS
0

Värst vad alla är emot mig nu då!
Jag var hemma hela natten. Varför skulle jag dessutom vilja äta upp dig Hanna?

#106 Synd kära du, för jag är ungen blodtörstig varulv utan en oskyldig vegetarian!

#107 Förädare…! ;P

#109 Tack kära du ;) Jag vill bara veta allas alibin innan röstningen så jag själv vet vem jag ska rösta på såklart! Eftersom att jag låg och sov och inte har någon större koll på var resten av byn höll hus under kvällen tycker jag alla kan tala ut om vad de gjorde. Så ingen bybo blir lynchad!

Antar att jag blir lynchad vilket som, men jag röstar på moonlights.

Mvh Felicia

Sandra-B
0

Jag har bestämt mig för att ändra min röst, spelar dock förmodligen ingen roll, men i alla fall.

Min röst lägger jag på moonlights.

**SMF 237 Sweet Dream's 

Tindrar
0

Jag tycker du borde ändra. Fast det är min åsikt, självklart. Men hoppas innerlikt att Felicia är, eftersom jag inte kommer hinna få så många att ändra sig.

Tindrar
0

Oj, skrev så länge så du hann ändra dig:p *har ätit*

FeliciaS
0

#114 Jag är en 110% ärlig människa ^^,

Mvh Felicia

Tindrar
0

#114 Ja, jag tror 120% på dig (annars hade jag väl röstat på dig?), men det hoppas inte jag, då vi kommer döda en bybo *antar jag* Och det är ju minus för oss… Så jag litar stort på dig Felicia men hoppas dock att du är varulv:P

CamillaS
0

hmm… börjar också bli osäker efter det Tindrar skrev :/
Det känns mer och mer som att Felicia är bybo.
suck jobbigt när man inte vet. Men som jag skrev så är jag osäker…
Så  jag ändrar min röst till moonlights hoppas min magkänsla har rätt. :/

Creation
0

Skulle väldigt gärna vilja rösta på Hayah. Tycker att kommentaren hon la i #97 verkade mycket misstänkt… "självklar varulv"… hon är för säker på sin sak för att vara oskyldig. Sedan tycker jag att det hon sa i #55 bara verkade vara en flyktig bortförklaring… njaa…
men samtidigt så låter det lite konstigt att en varulv skulle föreslå något som det hon skrev i #37.

Nej, jag håller mig nog till första fingertoppskänslan ändå(för den här gången) och röstar på Jejjas!

Sandra-B
0

Skulle det inte kunna vara så då att Hayah är siaren…..?

**SMF 237 Sweet Dream's 

Creation
0

#120 Det kan ju stämma… vet inte riktigt…

Hmm… njaaee… nu när flera ändrar sina röster kan det ju vara någon varulvskonspiration för att rädda sin varulvsfrände Felicias skinn ändå? ;P **Jag ändrar min röst till FeliciaS istället!

**

Tindrar
0

Hmm… #121 Jag tycker inte Felicia verkar skyldig över huvudtaget. Ser inget som hon skrivit som ens VERKAR skyldigt. Hoppas att ängeln skyddar dig. Däremot moonlights, som skyllde på victoria som var oskyldig. Nej, jag är inte säker på att moonlights är, bara (nästan helt säker) att Felicia inte är.

Creation
0

#122 Hm. ;/ Antingen är du siaren eller så är du en varulv som beskyddar sin varulvsfrände, du går alldeles för hårt på att anklaga moonlights och beskydda Felicia. Om det visar sig att FeliciaS inte är varulv, då röstar jag väl på moonlights nästa omgång(och då lär väl varulvarna ta ner dig nästa gång, ifall moonlights faktiskt är varulv?). Om det visar sig att Felicia är varulv, då kan du tänka dig vem jag röstar på härnäst…
Är du min vän eller min fiende? Jag har svårt att avgöra, men avvaktar med att rösta på dig tills jag fått besked på om du kan vara siare eller varulv. Du ska i alla fall veta att jag håller ögonen på dig.

Tindrar
0

Det står väl lika nu? 5 mot 5 röster? Så det blir väl lika och lottar man…

Tindrar
0

#123 Eller så litar jag helt enkelt inte på moonlights, och undrar varför alla anklagar Felicia. Jag kör hårt, ja, för att jag inte vill att vi ska ha varulvar i byn. Jag är varken siare eller varulv utan bybo. Men ska bara påminna dig om att en siare inte vet allas roller utan bara en person per kväll, och den kanske siaren har andvänt, till mig eller någon annan bybo och därför kan inte man vet exakt om siaren har rätt eller fel (om man nu av någon anledning vet vem som är siare)

Creation
0

#125 Ja, då kan ju du lika gärna vara siare och använt din nattsröst på någon av de två misstänkta och vet att Felicia är bybo eller att moonlights är varulv och chansar på att den andra är det motsatta? :p Vem vet?

Hur kan du veta att Felicia inte är varulv, om du är en enkel bybo förresten? x) Du borde inte vara för säker på dina saker, för skenet kan bedra. Om du bara är bybo kan det visa sig att du kanske har fel och fått flera att misstänka en vanlig bybo? På så sätt kan du själv ha gjort dig till en misstänkt…

Jaja, jag ska inte bilda för starka misstankar innan jag vet något. Så vi får se vem som åker ikväll ;)

Tindrar
0

#126 Ja, det kan ju stämma, men jag tycker inte Felicia verkar skyldig helt enkelt. Men moonlights är den enda som inte var med i början och skrev något. Och sedan dödade inte varulvarna någon eller hur? Och då tycker jag moonlights verkar oskyldig. Sedan att jag litar på Felicia är för att Felicia var med i början, och två varulvar borde väl kunna döda en person? Eftersom Stormviskaren var varulv, och var med i början så borde dom två kunna döda en person väl? Men ja, både moonlights OCH Felicia KAN vara, men jag väljer att lita på Felicia och inte på moonlights. Och jag tänker inte ändra mig.

MikaTela
0

Felicia är lite misstänksam som försöker vända bort en lynch från moonlights. Kanske hon är moonlights ena ulvkompis?! Men inte säkert, tycker det är bättre att gå på säkra kort och därför stannar min röst på Moonlights och tycker ingen ska ändra sin röst från henne!

CamillaS
0

Var har vi våran uppdaterare? Idaa?!Tungan ute

MikaTela
0

Är ingen uppdatering förrän FREDAG kl 20,00 :(

aliciia
0

kan inte vara med nu, ska till sthlm snart :") så jag har ingen dator.

CamillaS
0

#130 missade det. ;)

#131 snälla skriv inte i själva spel tråden. skriv i den andra tråden. :)

FeliciaS
0

Fy så ni spekulerar, men det ska bli grymt kul att se hur paffa ni blir när eran oskyldiga granne har dött. Om jag nu blir lynchad, det vill säga… Hoppas ni litar på mig ;)

Själv tycker jag inte det finns några som helst konstigheter i att man undrar vad alla bybor gjorde under natten. Jag kan väl inte hjälpa att jag arbetade som kriminalassistent innan jag flyttade!

Mvh Felicia

moonlights
0

Ja nu står det mellan mig och FeliciaS :P 

* Har precis kommit hem efter att ha varit ute en sväng med hundarna *

Tindrar
0

*kom precis hem från stallet* Har hjälpt alla nybörjare att tränsa, sadla, sitta upp osv, så är jättetrött. *går och sätter mig framför tv:n

Salladshataren
0

Ajaj, kanske ni får lyncha två spelare samma dag? ;P

Emelie-E
0

Eller så bestämmer/lottar du vem det blir;P

Salladshataren
0

Haha, nu känner jag mig så ondskefull, så både FeliciaS och Moonlights blir lynchade xD

Grattis, moonlights var en varulv och men FeliciaS var en stackars oskyldig bybo

Nu är det natt! Deadlinen för varulvarna är imorgon (lördag) kl 20.00. Då vill jag att ni ska ha PM:at mig ett offer. Annars väljer jag ut ett offer om kl hinner bli 20.15.

Sandra-B
0

Åh vad glad jag är att jag la min röst på moonlights i alla fall!

Äntligen har vi lyckats döda vår första varulvSkrattande

Synd bara att Felicia också blev slaktad och att hon visade sig vara oskyldigGråter

**SMF 237 Sweet Dream's 

moonlights
0

mohaha :P

Tindrar
0

Vad var det jag sa?

Tindrar
0

Men nu kommer varulvarna ta mig bara för att dom tror jag är siare, bara för att jag litade på Felicia och inte moonlights. Snälla ängel! Skydda mig!

Salladshataren
0

Och såhär ser ställningen ut ^^

Abico sandra-b CamillaS  Hayah cuyi Creation Tindrar jejjas VictoriaB CraZzyInLove

Abico
0

Aj då :/ Sorry Felicia.
*segerdans* Vi dödade varulven! Two left to go!

Hanna 

Sandra-B
0

Nu har jag suttit och analyserat alla inlägg, speciellt röstningarna och varulvarnas offer. Finns en risk att jag kommer att bli uppäten inatt eftersom jag går ut med detta men det är en risk jag får ta.

Detta är min slutsats:

Abico var varulvarnas offen men hon hade bokstavligt talat änglavakt. BYBO!

CamillaS röstade på (oskyldiga) ViktoriaB samt (oskyldiga) FeliciaS men ändrade sin röst från FeliciaS till (skyldiga) moonlights. BYBO!

sandra-b jag vet själv att jag inte är något annat än en oskyldig bybo. BYBO!

Hayah la sin röst på varulven moonlights, sa till och med att det var en självklar ulv på kroken. BYBO!

Tindrar försökte övertala oss att inte rösta på FeliciaS utan på moonlights vilket visade sig vara helt korrekt. BYBO!

Jejjas röstade på moonlights vilket hon inte borde gjort om hon är en varulv eftersom det blev lika. BYBO!

Cuyi var tveksam var jag skulle placera henne men jag tycker att de andra två verkar mer misstänkta, röstade dock på ViktoriaB. BYBO!

Creations röstade på jejjas två gånger men ändrade sin röst till FeliciaS. VARULV!

CraZZyInLove röstade på både ViktoriaB & FeliciaS. VARULV!

ViktoriaB lynchad, BYBO!

FeliciaS lynchad, BYBO!

moonlights lynchad, VARULV!

Stormviskaren avhoppad, VARULV!

**SMF 237 Sweet Dream's 

FeliciaS
0

Era… Dumma… Idioter! ;P

Mvh Felicia

Sandra-B
0

Ja verkligen, glad att jag ändrade mig!

**SMF 237 Sweet Dream's 

FeliciaS
0

#147 Skrattande

Dog tidigt i förra omgången också -.-' *suck*

Mvh Felicia

Tindrar
0

Stackars dig Felicia. Vad var det jag sa? Jaja 145# tycker jag låter rimligt, men tycker det va konstigt att Creation/Louise var lite halvarg på mig för att jag ville skydda Felicia, och tyckte jag var siare men ville fortfarande inte byta till moonlights, fast hon trodde jag var siare, och isåfall borde hon väl litat på mig om hon trodde det? *inte för att jag är siare*

Emelie-E
0

Nej, jag är då ingen varulv.. Usch nej..

*Nu går jag och packar mina saker, ska sova hos en vän i grannbyn och kommer inte hem förrän på söndagkväll/måndag eftermiddag*
Kommer alltså inte vara aktiv i helgen ;)

Tindrar
0

Funderar vidare… Ska till stallet för skötarkurs/möte. Sedan ska jag dit imorgon också och hjälpa små barn i knatteridningen, eftersom mammorna/papporna kan vara lite rädda:)

Salladshataren
0

Åh, Sandra-b, du är inte möjligtvis släkt med Sherlock Holmes? xD

Men jag säger inte om du har rätt eller ej ;P Intressant teori du har ^^

Sandra-B
0

Möjligt;-P Jag gillar iaf att analysera problem och detta är ju ett "spännande" oh roligt problem, det kan hända att mina teorier kommer förändras med tiden men jag känner mig ganska säker på det här.

Även om jag kommer bli dödad inatt så kommer jag ortsätta klura (ävn om jag då får göra det för mig själv;-P)

**SMF 237 Sweet Dream's 

CamillaS
0

Nä! stackars Felicia, tänkte vel in i det sista att du inte var nån ulv. tur att jag ändrade mig.
Yes! en ulv lynchad, nu ska vi hitta dom andra två också! :D

*Går ut i köket och sätter på lite te och sänder en tanke till Felicia. Det verkar som att det är storm på gång, det viner i buskarna och tven fungerar inte som den ska :/
Ringer till Sandra och försöker lungna ner mig, natten är så kuslig.

Creation
0

#149 Antingen siare eller varulv trodde jag ju, minns du? ;) Klart att man inte litar på en potentiell varulv :P
Jag var snarare starkt misstänksam än halvt arg *s*
Nu är du i alla fall rentvådd i mina ögon ^^' Sry för misstankar om varulvskap.

Den som nu är siare kan väl kolla upp min roll inatt och inse att jag inte är annat än en paranoid/misstänksam, hederlig bybo? :)

Tindrar
0

Ja, men att jag är siare är nog mycket troligt, men det är jag inte. Jag bara gick på mitt förnuft varulvar! Kan ge er en ledtråd om ni inte tänker själva: Jag hade inte vildgissat på creation eller någon annan om jag hade varit siare, jag hade varit ganska tyst om jag var siare, eftersom jag hade haft en sådan stor roll i spelet isf:) Haha, ni kommer bli så paffa när jag dör:P
Men ängeln, snälla rädda mig… Jag vill faktiskt vinna den här gången.

Tindrar
0

Nu får ni vara lite aktiva! Jag vill faktiskt diskutera det här med er:)

Salladshataren
0

Jaha, nu var det dags igen ;)

Varulvarna hade valt ut Abico till offer igen! Men Abico har tur IGEN! Hon är skyddad av änglen.

Nu är det dag igen, bybornas deadline är imorgon kl 20.00

Abico
0

Someone loves me :D

Hanna 

Tindrar
0

Hanna, du har en sån tur *Lyckost?* :) Men hallå! Ulvarna! Jag förstod att ni inte kunde döda mig när jag hade skivit om det så mycket;) Haha, dom verkar vilja äta dig Hanna:P

FeliciaS
0

#159 Haha ;P

Mvh Felicia

Sandra-B
0

Haha, varulvarna fick ingen mat inatt heller!:-D

Vilken tur du har Hanna, men kan du inte identifiera åtminstone en av varulvarna nu?

**SMF 237 Sweet Dream's 

Cuyi
0

Har inte varit aktiv (p.g.a varit borta och storhandlat hela dagen igår, och idag har jag varit jättetrött ._. xP)

Men nu känner jag mig trött.. *går och vilar på soffan*
Drömmer om elaka varulvar och tänker på stackars FeliciaS.. Men herregud, tur att ni lynchade en varulv i alla fall!

Abico
1

#162 - Dom använde tårgas på mig :O Jag minns bara att det knackade på dörren (så dom är väluppfostrade! Sparkar inte bara in dörren…) och när jag öppnade fick jag tårgas i ögonen, sen blev allt svart och när jag vaknade låg det en liten tuss brunt hår på golvet…

Hanna 

Creation
1

#164 Hmm… det här blir svårt… några väluppfostrade personer är det alltså? ;) Där uteslöts jag åtminstone. x'D

CamillaS
0

Oj, du har inte lite tur hanna. :O
Tack så mycket ängeln att du tänkte på att skydda henne! :)

*Passar på att gå ut med hunden som tittar på mig med stora ögon*

MikaTela
0

Oj här händer grejer när man är upptagen på annat håll. Men yes vi tog ena ulven, more to get!

Ingen susning om vem nu bara, jag håller inne min röst en liten stund till!

Salladshataren
0

Hepp, ingen som vill lyncha någon? =(

Dåså, nu är det natt. Jag vill ha ett namn av varulvarna imorgon (måndag) kl 20.00. En kvart efter 20 och jag inte har fått något namn så väljer jag ut ett offer.

Sandra-B
0

Oj, shit, var det idag vi skulle lynchat någon:-s
Så förvirrad man kan vara……….

**SMF 237 Sweet Dream's 

Emelie-E
0

Ja, detta går bra märker jag.. Himla långt vi har kommit;P

*Äntligen hemma.. Packar upp väskan, slänger kläder till tvätten. Utfodrar djuren och går sen och lägger mig*

MikaTela
0

Oj hann visst inte in idag heller. :( Fast på sätt och vis känns det skönt att jag inte la min röst i natt då när jag ändå inte visste eller anade någon och var halvt sovande, då hade jag kanske råkat hängt en bybo. Och det hade varit hemskt!

Salladshataren
0

Annars kan jag utnämna mig till varulv och ta kål på alla Tungan ute

MikaTela
0

Äsch du är bara en maktgalen lekledare. ;)

Salladshataren
0

Jao, ska ta över världen med ;P

MikaTela
0

Då har du mig att slåss emot. ;)

Salladshataren
0

Okej ^^ *ger Hayah en rak höger följt av en vänsterkrok* ;P

Creation
0

Oj, var det lynchningsdags? ^^' Missade det.

Tindrar
0

Missade också, tänkte att det var imorgon:P

MikaTela
0

*böjer mig ner samtidigt och hugger dig i knävecken. ;)*

Salladshataren
0

*skallar Hayah* (A)

Salladshataren
0

Suck, vad ni varulvar är tråkiga då…

Då får jag döda någon :)

Abico sandra-b CamillaS  Hayah cuyi Creation Tindrar jejjas CraZzyInLove

Grattis jejjas, du dog. jejjas var en bybo

Salladshataren
0

Nu är det dag. Deadlinen för byborna är på onsdag kl 20.00.

Och om ni missar den deadlinen lynchar jag någon oskyldig

Sandra-B
0

Bara för att det inte ska hända så lägger jag en röst på Creation så är iaf en röst lagd. Går ju alltid att ändra rösten om jag känner för att göra det.

Eftersom ingen riktig varulv har dödat ikväll (vilket kanske egentligen borde innebära att Creation och CraZZyInLove är oskyldiga) och inga bybor har lynchat så står jag fast vid min slutsats.

**SMF 237 Sweet Dream's 

MikaTela
0

Jag tycker att Creation verkar vara ulv, därför faller min röst på henne!

Creation
0

Jag har svårt att bestämma mig vem jag ska rösta på nu när alla håller så låg profil…(det är tydligen bara jag som blottar min personliga tendens till att ha otur när det gäller en 50/50 chans om vem ulven kan vara ;P)
Min röst hamnar på… CraZzyInLove. Hon och hennes hund hänger ihop väldigt mycket och ser ganska lika ut i mörkret ibland O.o**

#183** Öh? :o Så du lynchar hellre oskyldiga lilla jag än någon annan? Vad nedrigt >.< Bara för att man gör en miss en gång! Man kan tappa en skruv eller två efter alla träddunkningar, fråga bara Ida Oskyldig x'D

CamillaS
0

Typiskt missade också röstningen, mycket att ha i huvudet när man är hos brorsan oh tränar hunden :/

Denna gång har jag inga egna teorier.. följer med strömmen och röstar på Creation, men det kan fortfarande ändras.

Sandra-B
0

Du röstade på jejjas två gånger men ändrade sista rösten till Felicia, det är i mina ögon tre gånger…

Men som sagt, rösten kan ändras.

**SMF 237 Sweet Dream's 

Emelie-E
0

Nejnej, inte lyncha mig.. Är ju en oskyldig bybo som tycker om sin vovve så mycket :/

Tror min röst hanmnar på cuyi, hon har varit borta ett tag.. Vilket även varulvarna har varit, så kanske hon är en ulv?

Tindrar
0

Hmm… Nja… Mina tankar om Creation tror inte jag stämmer… Hon var ju online och borde inte hon dödat en bybo? Jaja, CrazzyInLove lägger jag min röst på.

Cuyi
0

#188 Men min lillebror har ju fyllit 6 år! Har festat lite Cool!!!

Abico
0

Min röst faller på Cuyi eftersom hon saknades i samband med varulvarnas uteblivna lynchning.

Hanna 

Tindrar
0

Hmm… Vet inte om Cuyi ska få min röst eller inte. Om hon är bybo så blir det isf CrazzyInLove eller Creation… Får se om jag ändrar:)

Tindrar
0

Kan jag ändra? (aa) Cuyi går rösten till isf:)

Salladshataren
0

#193 Du var sent ute, så din röst räknas ej.

Sorry för den sena uppdateringen!

Det verkar som ni har valt Creation ^^ Grattis! Ni har lynchat en oskyldig bybo.

Nu är det natt. Jag vill ha varulvarnas offer innan 20.00 imorgon (torsdag).

Tindrar
0

Najj, vad vi är dåliga:P

FeliciaS
0

Nej, fy så in i h*lvete för er…! Ni är ju helt ute och cyklar, era förvirrade knäppa bybor! Tacka vet jag att vara död ;P

Mvh Felicia

Emelie-E
0

Haha, det är sandra-b som har lurat alla med sina teorier.. Ingenting av det hon har sagt stämmer;P

Denna gången var iaf inte jag med och röstade på den döda;P

Tindrar
0

Nää… Cuyi ska få mina misstankar i övermorgon… Fast ska till landet så kan jag inte rösta nu?

Sandra-B
0

Ajajaj, det var verkligen inte bra:-(

Får nog se till att se över mina teorier:-/

**SMF 237 Sweet Dream's 

CamillaS
0

Nee. förlåt Creation.. trodde du var ulv! :(
det går verkligen dåligt för oss :/
tror nu på Cuyi eller Crazyinlove. :/

FeliciaS
0

#197 Haha, kanske för att hon är ulv? ;P Nä, nu ska inte jag komma med teorier - jag är död.

Mvh Felicia

CamillaS
0

*Sitter i min stuga och gosar med marsvinen, kan inte sova då man vet att det smyger ulvar runt huset. :O

Salladshataren
0

Tindrar har blivit varulvarnas fest måltid!

Nu är det dag, vill jag att ni bybor ska välja ut TVÅ bybor som ni tror är varulvar ;P

Vill ha era röster senast kl 17.00 imorgon (fredag)

Och såhär ser ställningen ut: 

Abico sandra-b CamillaS  Cuyi   CraZzyInLove

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Sandra-B
0

:-)

Jag röstar på cuyi och CraZZyInLove

**SMF 237 Sweet Dream's 

Abico
0

Min första röst lägger jag på Cuyi men den andra håller jag på lite till…

Hanna 

Emelie-E
0

Mina röster hamnar på cuyi och sandra-b

CamillaS
0

Hade Tindrar nån på spåren eller varför ville ulvarna ta henne? ren slump?
Ne stackarn vi ska hämnas dig!
Salladshataren, var Tindrar bybo?
Jag sa förut vilka jag tyckte var misstänkta, jag röstar på Cuyi och Carzyinlove

Salladshataren
0

Juste det, Tindrar var bybo :)

Creation
0

Alla röstar jämt fel på mig ;P Visserligen var det ganska bra när jag faktiskt var ulv, men när man är bybo är det inte lika roligt ^^'

Hur är ställningen? Är det bara en siare, en ängel, en bybo och två varulvar kvar(om jag inte räknat fel)? :o Häftigt att de stora rollerna hållt ut så länge ;) Kämpa nu, gott folk! Kämpa för oss döingar! x)

Salladshataren
0

Hayah var siare, men hoppade av Obestämd

Få se, det är en ängel, två bybor och två varulvar kvar.

Salladshataren
0

Har bestämt mig. Leken är slut. Denna omgången är över. Ang om varför jag avslutar leken kan ni läsa alla klagomålen i intressetråden.

CamillaS
0

Jahapp.. eftersom leken är slut kan jag säga att jag var den sista varulven Mohahaha…!som fanns kvar om ni hade lynchat Cuyi :P men eftersom Cuyi var varulvsdemon så hade hon förtrollat nån av er kvarvarande så då hade det varit två ulvar kvar igen. hmm undrar vilka som hade vunnit?

Vem var ängeln?

Emelie-E
0

Jag var en hederlig bybo iaf^^

Salladshataren
0

Abico var änglen

CamillaS
0

#16 aha
#215 konstigt att jag ville rösta på dig va?Oskyldig

Emelie-E
0

Nä, jag kom på det i slutet, tusan, nästan alla varulvar är ju kvar:P Inte konstigt att det röstas på mig:P

CamillaS
0

ha ha :P

FeliciaS
0

Då låser jag tråden eftersom leken är slut! :)

Mvh Felicia

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer