Vad skulle din uppfödning heta ?

Jag har redan en uppfödning, den heter SMF 237 Sweet Dream's. Trivs jättebra med mitt uppfödarnamn:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Aa ^^ Hur kom du på det :) ?

Har en uppfödning och den heter "Chipper´s".
Vet inte varför jag valde just det…
Jag skulle kunna tänka mig något i stil med Enehagen's, jag gillar enkelt ^^ Fast det är klart, något helflummigt skulle passa mig också, Miniflodhästens kanske XD
Hanna
tänkt att min uppfödning ska heta Morris. Ska skicka in registreringspapper så fort jag vet hur mycket jag ska betala in o vart haha.
Stormviskaren´s

Jadu, det var faktiskt min mamma som kom med förslaget när jag (vi) skulle registrera in den första kullen och jag tyckte att det var ett bra namn. Hur hon kom på det vet jag faktiskt inte riktigt men kan tänka mig att hon tyckte att pojkarna var som små söta drömmar:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
#4 Haha XD .. Miniflodhästens ..
#7 Fint & Enkelt iaf ;)
min skulle heta Allobosias
Kanske min skulle heta Cuyi's :P .. Eller typ Blue water's .. usch, vad svårt det är att komma på nåt "perfekt" !
Vitamin´s kanske, efter min älskade Vitamin (vila i frid älskade ängel 10/12-06)
Helena
Min skulle absolut heta "Wizy´s"
Om jag hade någon uppfödning överhuvudtaget just nu skulle den heta Mälareken´s
- Mvh Emma
*putt*
Man kan väl putta upp den här lite smått roliga tråden igen, då det säkert finns många nya medlemmar som kan tänka sig svara? ;)
Mitt möjliga uppfödarnamn skulle kanske inte komma som någon chock precis. ;P Creation's.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#15 Varifrån kommer det? :)

Jag skulle vilja döpa min framtida uppfödning till Elvis eller Marilyn's. Eller kanske Rocksyblings.. Eller enkelt: Rock's :)
Åh, jag har hur många förslag som helst, hade nog aldrig kunnat bestämma mig :P
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus
Zurviving's som min hemsida heter o som jag kallar min djurhållning eller vad jag ska säga nu
Jag skulle vilja att den var uppkallad efter något av mina marsvin, helst Calypsos - men det finns ju redan… Annars något som är blandning av Cocos, Cacao, Sera, Bindi eller Sira <3 Caserindi's kanske.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Jag har redan uppfödarnamn, SMF 337 JumJum´s och det är en sammansättning av familjens namn Jennie, Ulle, Micke och Johanna…
Om jag av någon anledning skulle byta så skulle det endera bli Skogsbyn´s (området där vi bor) eller Coppermine´s för att assosiera till Falu Koppargruva =)
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......

Jag har också redan ett uppfödarnamn - Luneas. Det är en sammansättning av Luna som betyder måne och Nea som var min första buffhona. :)

Starlight´s är fint tycker jag.
#22 Hihi, tack så mycket! ;)
Min uppfödning heter nämnligen så. Är mycket nöjd med det också.

haha
Jag vet inte riktigt, men Kaka-Chans kanske :P
Min lilla uppfödning har jag döpt till "Wekas" efter våra efternamn i familjen, min lilla pytte hundkennel som får sin första kull i år heter också Weka :-)
Däremot är jag inte registrerad på något av djurens uppfödning - ännu ;-)

Tindrar är ju fint. Fast iof en ridlägers hästxD Men jaja… Kanske Trollens/Trollans:)

Min uppfödning heter Arcticas. Det valde jag för att jag ville ha ett namn som är förknippat med den del av landet jag bor i. Fast som tur är så har vi inte arktiskt klimat här i Kiruna, även om det känns så ibland :)
Cuyi´s tror jag för min del. Haha, fast jag vet inte om det går, för det kan ju vara upptaget + man kanske inte får heta det.. för det betyder marsvin på spanska (tror ja!)
Min ska nog heta Mikatela's marsvin sen. :)
Jag blev kallad MikaTela av min systerson innan han lärde sig mitt namn helt! :D
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com

Jag skulle döpa min uppfödning (oavsett art häst, kanin eller marsvin) till Skattegården, haha lite sjukt kanske men gården där vi bor heter det. Låter fint tycker jag ex. Skattegården´s Fiona :D
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Jag skulle lätt döpa den till Saphira's. Litte udda, but i love it :D
Just det… den här tråden.
(putt)
Har nog ångrat mig, Creation's skulle inte passa alls. =/
Istället skulle det väl bli antingen Pulchra(s) eller Miratrix. :) Puchra var ett namn jag använde på några sidor som en påminnelse till mig själv när jag hade det lite svårt, Miratrix var ett ord som beskrev mig då. De betyder nämligen "vacker"(påminde mig om att jag var det inombords) och "undrar"(jag undrade hur det blivit så svårt) på latin.
Tycker också att det är lite fina, speciella ord som man inte hör varje dag precis. ;) Älskar latinska ord.
#34 - Okej, men om du inte ska ha det - får jag ta det då? ;P
Hanna
#34 Pyttsan heller :P Man vill ju ha ett tredjehandsval om jag skulle ångra mig xD
Men om du är riktigt, riktigt snäll kanske du får 
#36 - Fy vad du är fisig nu ;P
Hanna
*putt*
Bra fråga :)
Har funderar på nått i stil med norrvägens eller norrgårdens då stället jag bor och är uppvuxen på heter just norrvägen och kallas ibland för norrgården.
skulle också kunna tänka mig Osis mest bara för jag tycker att det är häftigt :P
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Ja detta var ju också en fråga som är rolig att grunna på.
Tror jag valt Vild Vittra´s då det är mitt "Häx"namn. He He.
Nåväl bli nu inte oroliga för jag är en snäll häxa. Hm host.
Men ett namn som jag skall döpa nästa marsvin till är också ett passande uppfödarnamn det är Huffla Tufflan säger det ofta till mina flickor. Tycker det passar utmärkt på en liten go gris.
Marsvin 4-ever
.