gråter som vanligt
jag är så känslig när det gäller djur.. (filmer också för den delen) Idag har gråtit två gånger.. Först när jag såg filmen "a walk to remember" så fin film.. Sen när vi släppte ihop Korven och Morre, andra gången för idag. De fick ligga på en kudde o mysa.. Man kunde se hur lycklig Korven va.. han la sig över Morre och hon kröp ihop under honom och placerade sig jätteskönt.. Spred ut sina bakben och så. Då började jag gråta.. Tänkte tillbaka på den tiden när de gick ihop och Korven hade byggt ett bo till dom i en garderob.. Där fick dom bo, inte kunde vi flytta bort dom. Det va bara han o Morre. Han brydde sig inte om de andra tjejerna.. suck. Jag ska göra i ordning en ny garderob till dom o se om de vill flytta in.
Gud så rart! Du är go du.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Hehe, kan inte hjälpa det. Börjar gråta jämt när jag ser nåt djur må dåligt också..
Jag skall nog erkänna att jag är lite blödig jag med när det gäller djur i nöd, men försöker hålla mig under kontroll så mycket jag kan. Men i vissa fall så går det bara och ibland blir jag riktigt förbaskat arg beroende på vad det är. Men jag blir oftare arg än att jag börjar gråta.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Jag blir också skitarg, men sen gråter jag också..
Jag e också himla blödig när det gäller djur. Gråter eller blir förb-d beroende på vad det gäller.
Om nåt av mina djur är sjukt blir jag så orolig så jag vet inte till mig. De är ju det viktigaste jag har!
Verkar som att vi alla kommer få sitta o gråta tillsammans här en hel del i framtiden :D Skönt att det finns fler som förstår hur mkt känslor även smådjur kan väcka!!