Karda med "pluppar"
Jag har letat efter en karda med "pluppar" längst ner på de vassa borsten till teddyn och rexen men inte hittat några…
Om du sett någon sån här någonstans eller själv har en så tar jag gärna emot alla tips på vart jag kan hitta dem :)
Hanna

Jag köpte min på Djurmagazinet har jag för mej…
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
Tror jag förstår vad du menar.
Något liknande det som finns om du klickar dig vidare härifrån. Klicka på "Sortiment Häst" - "Ryktsaker" - "Man/Svansborste" :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Den jag har länkat till är något motsvarande fast till häst då ;)
Men du menar alltså var man kan hitta sådana små för smådjur..!?
Med sådana gummiploppar det finns på borstar till människor?
Mvh Felicia
Jag måste också få tag på en till Heras päls som lägger sig ner bakåt ^^, Måste fluffa upp den och få till den på utställningen.
Mvh Felicia
Jag har en sån karda^^ så vet precis vad ni menar ;P
Dom finns typ i varenda djuräffär här. annars så har jag sett dom på granngården kolla där ;)
#5 Inte i djuraffären här inte, och Granngården ligger på tok för långt bort för att åka och kolla :(
Mvh Felicia
#6 - Har inte hittat i djuraffärerna jag kollat i heller i Alingsås/ Göteborsområdet :/ Men jag klippte ju ner Donken som var den känslige, nu står hans päls fint av sig självt ;P Vincent har inget problem med den lite vassare kardan.
Hanna
(nu snor jag tråden bara liiiiite
)
Får man borsta rexar & teddys med sådan karda - utan "knappar"?

Jag har bara kardor utan och det går bra:-)
Gäller att inte karda för mycket inför utställning så man borstar bort strävheten bara:-)
Jag brukar oftat karda genom pälsen nån vecka innan utställning coh sen har jag den med och borstar sidorna lite och ryggen MYCKET lite på utställningsdagen, använer mest händerna:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
#10 Ok, tack :)