Varulvsleken omgång tre
Nu börjar en ny omgång av varulvsleken!
Det är 15 deltagare (varav en siare, en ängel, nio bybor, tre varulvar och en varulvsdemon).
1. alicia
2. Skrotan
3. Hayah
4. FeliciaS
5. Abico
6. Stormviskaren
7. Tindrar
8. CamillaS
9. jejjas
10. moonlights
11. victoriaB
12. strawberries97
13. Ebony
14. Creation
15. Cuyi
För att rösterna ska vara giltiga ska de vara skriva med fet stil.
Deadline är dagligen vid midnatt (00:00).
_
Lycka till och kom ihåg att prata mycket i tråden!
_
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Nu är det natt och vi väntar på att varulvarna ska utse sitt första offer, ängeln ska skydda någon och siaren ska få veta identiteten på en peron.
Deadline är lördag (natten mot söndag) klockan 00:00.
**SMF 237 Sweet Dream's
*sitter ensam här i soffan å ser på tv hör att det knakar i buskarna runt stugan*
Ja, nu är leken igång igen. :D
*Ligger i min säng och lyssnar, kan inte sova*
*funderar på om man ska ta på sig reflexvästen och gå ut med vovven
*sitter och nynnar för mig själv medan jag stickar på en lång, grön halsduk. Fönstren är stängda och igenbommade med brädor, rädd för varulvarna är man väl alltid - speciellt när dom visade att dom hade smak för små Hannor tidigare… Jag flyger högt upp i luften när telefonens skärande signaler skär genom tystnaden*
Hanna
*ligger i sängen och räknar får* ;P
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
* står med telefonen i handen, hanna, svara då*
*Tveksamt lyfter jag rumpan ur fåtöljen och går mot telefonen. Varulvar talar inte i telefon, visst?*
"H-h-h-ej, det är Hanna" Piper jag tyst in i luren
Hanna
*hej hanna säger jag lättat, när du knappt svarade var jag rädd att du var ute någonstans och åt…*
"Ute och åt?" Jag andas lättat ut när jag hör att det bara är Skrotan som ringer.
"Nej, inte att jag vågar mig ut i dessa tider. Inte efter att jag hade mordhot, eller snarare hungriga ulvar, hängande över mig i förra veckan.."
Hanna
#10 men Hanna du skyddade dig bra som ängel, vi kom inte åt att äta upp dig :P
*Suckar över att jag inte kan sova, ringer till Skrotan där det tydligen tutar upptaget. Provar till Hanna då. Nehe, där tutar det också upptaget hmm.. :/
Provar att ringa till Creation i stället tut tut.. hmm ingen som svarar?*
*snaaark, snaaaark… vaknar av att telefonen ringer… äsch, den får vara, jag behöver min skönhetssömn! ;P***
#11** Haha, vad jag är trög XD
Fattade först nu att hon skyddade sig själv!
Vilket ego du är Hanna xP Men ett klipskt ego ;)
#12 - Jag vill helst behålla alla mina kroppsdelar på sina rätta platser ;P Kalla mig ego om du vill *s*
Hanna
Sitter och klipper marsvins klor. AJ! Merian bet mig i fingret. Putter undan hennes nos. KRACH! Vad var det som lät i trådgården? :O *darrar*
10# *nej varulvar är otyg ena otyg *ryser* men jag ringde för att fråga om du har någon bra film som jag kan komma över och låna?:)*
#15 - "Jaha.. Jo, men jag har väl ett par. När lammen tystnar?" ;P
Hanna
*provar att ringa till Anna istället* :P
*då ska man utemed hunden men känner mig väldigt iaktagen när jag gick kändes som om buskarna har ögon
*
16# eh hmmm en komedi vore bättre, tack^^
*väntar i luren på att Anna ska svara* (A)
#19 - "Ah, okej. Jag har ju Morgan Pålsson, världsreportern den är ju rätt kul"
Hanna
*snark* xD
Sover skönhetssömn. Varför vara uppe så här sent? XD Misstänkt varulv isf, elr??
*svarar i telefonen. "OJ! Hej Camilla förlåt att det dröjde, vad hittar du på med då?"*
#23 vad trevligt. ^^
"Just nu sitter jag här och gosar med råttan Nico. Kan inte sova, är rädd att bli varulvs mat så vill vara på min vakt*
Vad hittar du på då? sorry om jag väckte dig". ^^
*efter en pysslig dag och skickat iväg gubben till garaget igen med mat i magen så lägger jag mig på soffan. Ser hur det mörknar lite och oroar mig lite smått så inte varulvarna ger sig på sambon som är ute i mörkret. :(*
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com

Varulvarna kände helt plötsligt lukten av jordgubbar och blev så sugna, men varifrån kom egentligen lukten?
Jo, den kom ju från strawberries97 som varit bortrest ett tag och var på väg hem inatt, smaskande på en massa stora, saftiga, röda jordgubbar.
Hon skulle just låsa upp dörren till sin hydda när hon kända att hon var iaktagen och hon vände sig om och tyckte hon såg ett par ögon i buskarna, snabbt försökte hon låsa upp dörren men försent, varulvarna kastade sig över henne och på så vis blev strawberries97 ulvarnas första offer.
Det är 14 deltagare kvar (varav en siare, en ängel, åtta bybor, tre varulvar och en varulvsdemon).
1. alicia
2. Skrotan
3. Hayah
4. FeliciaS
5. Abico
6. Stormviskaren
7. Tindrar
8. CamillaS
9. jejjas
10. moonlights
11. victoriaB
_12. strawberries97-uppäten bybo första natten
_13. Ebony
14. Creation
15. Cuyi
Nu är det dag och vi väntar på att byborna ska lyncha någon, deadline är söndag (natten mot måndag) kl 00:00, tänk på att giltiga röster ska skrivas i fet stil.
**SMF 237 Sweet Dream's
ojj vart i stugan i helg visste inte att tredje hade börjat :P!

Snabba ryck här;-P
**SMF 237 Sweet Dream's
21# *jag behöver ingen film är för rädd för att titta på film, jag ska gå och gömma mig under täcket.*^^
#29 - "Okej :/ Hejdå då" *lägger på luren*
Hanna
Stackars Strawberrys. jobbigt att bli det första offret. :/
Usch vet inte alls vem jag ska rösta på just nu. väntar lite till, med det.
#har precis satt mig till rätta i soffan efter att ha ränsat en bläkfisk som pappa säpa hem #

Kom hem ifrån landet nyss. Segt att det förra lades ner:/ Vila i frid Strawberrys, vi ska hitta varulvarna!
Jag tycker att Skrotan är skum, varför ringa och skrämma en orolig bybo som mig själv för att fråga om man får låna en film? Och sedan ångra sig? Ville hon bara kolla så att jag var hemma? Så att hon kan knalla förbi mitt hus när hungern börjar gnaga :O
Hanna

Hmm… Vill ha en aktivare tråd för att kunna döma någon. Så, skriv mer!xD
*Blev förskräckt efter hemkomsten efter två veckors semester på Hawaii se mitt fina hus nedbrunnet i byn. Till råga på allt har en stackars väninna avlidit också… Bäst att bära svart resten av året. Slår upp tältet för natten, tur nog har inte frosten kommit än. Men jag får trots allt ta och be en kompis om boende några nätter, att sova under bar himmel är alltför hemskt i en by som denna*
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Lite drygt tre timmar kvar till deadline nu.
**SMF 237 Sweet Dream's
Nej så hemskt att strawberrie käkades. :( Visserligen är jag glad att sambon kom hem helskinnad men jag trodde då för ett ögonblick att varulvarna inte var i farten trots allt. :(
Jag röstar på CamillaS - då hon tydligen var uppe i natt och pratade med djur.
Hrm, Camilla och Anna verkar vara riktiga nattugglor…
Mvh Felicia
Min röst hamnar på Skrotan, av tidigare nämnda anledningar :/
Hanna

Gör som Hanna, så Skrotan blir offret.
Jag får följa strömen och rösta på skrotan
Blir leden om det är en stackars bybo

#43 Ja, man blir ledsen. Sen kommer alla tro man är varulv (iallafall misstankar) som är segt:/
#38 Jag var ulv i omgång 2. men det har jag inte blivit i denna omgång, det kan jag lova på heders ord.
Så du får tro vad du vill, men jag vet vad jag är och jag är inte ulv.
Däremot är jag osäker på dig :/
Du var väldigt snabb att hoppa på mig med din natt teori, jag gosade bara med min råtta, för att jag inte kunde sova ;)
Väntar med att rösta på dig tills jag blir mer säker, men du står tyvärr högt upp på listan av misstänkta..
Måste tyvärr rösta på någon och det ser ganska kört ut för skrotan så jag hänger på övriga gänget och hoppas det blir rätt.. Jag röstar på Skrotan
#39 vem sover gott om natten när man vet att det stryker ulvar runt husen?
Åh nej! :( Inte visste jag att varulvarna var tillbaka! Jag trodde att vi blev av med dem förra veckan, men icke… *suck*
Stackars Strawberries!
Nu gäller det att vara på sin vakt. Jag röstar också på Skrotan, av samma anledning som de övriga! :/ Hoppas att vi har rätt nu.

Skrotan ligger gömd under täcket när hon plötsligt hör en massa röster utanför, det knackar på dörren och Skrotan är tveksam om hon ska öppna eller om hon ska ligga kvar under täcket och gömma sig. Efter en snabb fundering kommer hon fram till att det är mitt på ljusa dagen och ingenting kan hända en oskyldig bybo så hon går och öppnar, det skulle hon aldrig gjort! Utanför står majoriteten av byns invånare, redo att döda henne.
Skrotan försöker ta sig in i hyddan igen men det går inte för hon är omringad, hon försöker få de andra att inse att hon är oskyldig men förgäves, byborna lynchar henne på plats.
Stort misstag alla bybor, ni skulle lyssnat på Skrotan, hon var en fullständigt oskyldigt bybo!
Det är 13 deltagare kvar (varav en siare, en ängel, sju bybor, tre varulvar och en varulvsdemon).
1. alicia
**2. Skrotan, lynchad bybo dag ett
*3. Hayah
4. FeliciaS
5. Abico
6. Stormviskaren
7. Tindrar
8. CamillaS
9. jejjas
10. moonlights
11. victoriaB
*12. strawberries97-uppäten bybo natt ett
**13. Ebony
14. Creation
15. Cuyi
Nu är det natt och vi väntar på att varulvarna ska utse sitt andra offer, ängeln ska skydda någon och siaren ska få veta identiteten på en person.
_Deadline är måndag (natten mot tisdag)
kl 00:00
_
**SMF 237 Sweet Dream's

Extra cred till lekledar-Sandra för sin punktlighet!
Envishet och drömmar

Tack, tack
**SMF 237 Sweet Dream's
#49 Instämmer. :)
#45 Ja men man kan aldrig vara riktigt säker. Jag kör hellre en svag teori än att bara ta nån ur luften på måfå. Men då alla inte skrivit i tråden så är det svårt, så blev lite konstigt om dig kanske, men var ju iaf en teori. :)
Nej inte ännu en bybo. :( Tror att nån av alla dom som röstade på Skrotan är varulv. Ska kolla igenom rösterna lite.
#52 Hmm.. fattar mer och mer misstankar mot dig!
Kan inte släppa att du var så snabb på att vilja lyncha mig även om det var en svag teori och varför hängde du inte med i lynchen på Skrotan, utan röstade på mig istället, när det ändå var kört för Skrotan?
Jag tror du är en varulv Hayah, du stack ut med din röst!!
Undrar vilka som är dina ulv kompisar? Felicia kanske?
(visste inte att den tredje omgången redan startat :O )
* går och sätter mig framför tv:n och slår på en bra film*
ååå nej! Inte änu en bybo. Tusan också, vi skulle lyssnat på henne :( Hoppas vi har ängla tur med oss nu i natt, så vi slipper fler oskyldiga bybor som försvinner.*går och matar marsvinenen, kaninen, hunden och katterna*
Åh neej :( Inte en stackars bybo.
Hanna
Attans! En till oskyldigt dömd! :'(
fnys, bara för att man inte är en soffpotatis och vill titta på film hela dagrna så blir man lynchad, det avr just snyggt ;) nepp nu ska jag spöka för hanna som startade tränden med att lyncha mig;P
*flyger hem till hanna och snor alla hennes filmer som hämnd*
#58 - Varför ringer du och skrämmer mig då om du ändå inte vill kolla på film? :O Jag tror fortfarande att du är varulv, undermedvetet ;P
Hanna
Öhm… nu talar du emot dig själv. :S Jag var ju FÖRST med att rösta, frågan är varför det blev så enorm strömröstning på en stackars oskyldig bybo. Hade jag varit ulv hade jag väl snarare ändrat min röst till henne?!
Du känns mer ulv i o m du anklagar mig för jag röstade annorlunda än de andra fast jag röstade först av alla. Men ditt eget inlägg slänger du fram att du misstänker mig men röstar trots det på en oskyldig bybo bara för hon redan har röster! :s Tror du att du kan gömma dig bland röster?
Hemska hemska händelse… Hur kan yttligare en nära stående bybo gå en hemsk död till mötes? Jag är glad att jag inte röstade på dig Skrotan :)
*efter att ha gått runt bland husen och äntligen kommit fram till Camillas dörr. Knackar och frågar snällt, efter en lång förklaring om vad som hänt, "Kan jag möjligtvis få tillbringa natten i ditt gästrum?"*
Mvh Felicia
*ute och går med hunden prövar nya reflex västen hon lyser fin och jag blinkar effetr halva vägen kommer jag poå att jag kanske inte skulle blinka så rött som jag gör skyndar att stänga av i hopp om att ingen sett mig*
*Gäsp! vaknar mitt i natten och sträcker på mig, gud vad törstig jag är, går sakta upp och ska hämta ett glas vatten när katten fräser till Oups, trampade henne på svansen. Fortsätter ner i köket och fumlar efter ett glas utan att tända lyset. Tusan jag slog sönder en tallrik. går o tänder kökslampan och sopar upp skärvorna. Går sedan och lägger mig igen, utan att släcka och utan att ta mitt glas med vatten som jag ställde på köksbordet. Aja så trött som jag är nu så somnar jag om lätt, jag orkar ite gå o släcka o hämta glaset.. snark *
#61 Jag röstade inte på dig denna gång för att jag visste att det inte skulle tjäna något till. Du skulle inte ha blivit lynchad även om jag hade röstat på dig, så därför gjorde jag det inte. Men nästa gång vet jag bergsäkert vem jag ska rösta på.
#52 Visst du är så välkommen så, tills motsatsen bevisas, eller så kanske du är min snälla granne. Det återstår att se.^^,

Det är nästan morgon, gryningen är nära, man kan ana solstrålarna mellan bergen och Ebony går ut på en tidig morgonpromenad, det är riktigt varmt för att vara så tidigt i mitten av september, Ebony går ner till havet för att ta sig ett uppfriskande morgondopp, inte anade hon att alla byborna hade låst in sig så väl att varulvarna ännu inte fått något att äta. Varulvarna smyger uppgivna omkring i skogen, hur stora är oddsen att vi hittar något att äta inatt viskar de till varandra när de plötsligt ser någon röra sig på stigen utanför skogen. De behövde inte ens titta på varandra, samma tanke har slagit dem alla, de slänger sig över stackars Ebony.
De hade precis hunnit äta upp henne när de deras varulvsskepnad försvann och de blev vanliga bybor igen. Chockade över att inte ha mörkret som skydd längre och nervösa över att de skulle kunna bli påkomna så nära den döda kroppen sprang de in i skogen och när de kom upp till byn hade de en sådan tur att inga bybor syntes till och de smög försiktigt in i sina respektive hyddor.
Varulvarnas andra offer var Ebony, nu måste ni bybor verkligen lyncha en varulv!
Det är 12 deltagare (varav en siare, en ängel, sex bybor, tre varulvar och en varulvsdemon).
1. alicia
**3. Hayah
4. FeliciaS
5. Abico
6. Stormviskaren
7. Tindrar
8. CamillaS
9. jejjas
10. moonlights
11. victoriaB
_12. strawberries97-uppäten bybo natt ett
13. Ebony-uppäten bybo natt två
_14. Creation
15. Cuyi
Nu är det dag och vi väntar på att byborna ska lyncha någon, deadline är tisdag (natten mot onsdag) kl 00:00, tänk på att giltiga röster ska skrivas i fet stil.
**SMF 237 Sweet Dream's
#65 när du la din röst var det bara 5 st som hade röstat av 12 deltagare. Hade du lagt din röst på mig så hade ju flera kunnat rösta på annan än skrotan. Då hade skrotan bara haft 3 röster istället som hon nu slutade, med 5 strömröstningar.
Är nästan som att det bara är jag och ulvarna som leker i tråden, för känns som folk var väldigt angelägna att få ut skrotan ur leken. :S
Nu ska jag läsa igenom uppdateringen och se vad för stackare som fick gå ett hemskt öde till mötes. :'(
Nej stackars Ebony vilket öde hon fick gå till mötes! :'( Vid gryningen borde man gått trygg tycker man!
Jaja dags att lyncha dom där ulvarna nu innan vår by utplånas.
Jag tror att CamillaS är ulv, hennes beteende är i vart fall väldigt ludet. Trots att jag först att slänga in en röst i förra lynchen så anklagar hon ändå mig att gå emot strömmen. Men hon själv skickar massa anklagelser på mig men sen röstar hon på skrotan för 3 st redan röstat på henne och hon har ingen chans att överleva ändå enligt C. Detta trots att 8 personer (inkl. henne själv) ännu inte hade röstat, alltså hade hon kunnat hjälpt till att rädda en bybo som hon istället iskallt slaktade "för hon hade ändå ingen chans ändå!".
Jag röstar på CamillaS!
#68 Jag tänkte rösta på dig, men om du kollar vad klockan var då jag röstade så kan du nog tänka själv att det inte är så många som är inne på mif den tiden, dom flesta gör annat än sitter vid datorn. och iaf så såg du ju själv att det kom en röst till efter min! även som du säger att det fanns 7 personer som inte röstat ännu! det kom inga fler röster, och jag tror inte att jag hade fått dom andra att ändra sig på någon timme. så därför röstade jag till slut på Skrotan.
Men nu vet jag iaf vem jag ska rösta på och hoppas ni andra tänker efter då jag är säker på min sak!
Jag röstar på Hayah! för att hon är en varulv!
Ja men om det nu inte spelade nån roll vem du röstade på för det var redan avgjort, då hade du kunnat rösta på mig då ju för 3 röster dödar lika mycket som 5 röster så länge de är flest! Ditt försvar håller inte, du är helt klart luden enligt mig!
*klär på mig för att vandra ner i byn och köpa mjölk funderar på varför man ska ta tidiga morgon promenader när man vet att varulvarna är ute bätre ä vänta till solen står hägt på himelen*
#70 Skulle ha röstat på dig från början. Men nu blev det inte så, skyller det på att jag tänkte osmart. Därför röstar jag på dig nu!
Lyncha Hayah, sen har jag inga problem med att ni lynchar mig om det visar sig att hon inte är en varulv!
#72 Jag förstår inte varför du går in stenhårt för iskallt slaktande av bybor! :S
stackars Ebony! :(
* jag går ut med hundarna för att kanske få reda på mer om vem som skulle kunna vara varulv och för att försöka förstå att Ebony är död. :(*
Jag röstar på CamillaS
#74 Hmm.. jag försöker avslöja en ulv och du röstar på mig? :O
Undrar om inte du kan vara en av ulv kompisarna. :/
#73 Bybo? :/ jag råkade vara med om lynchen på en bybo licksom några andra!
*Jag blir helt svimfärdig, tankarna snurrar runt i huvudet… Nej, har yttligare en vänlig bybo lämnat vår by! Hur ska man orka fortsätta leva i den här fruktansvärda byn? Nu får vi se till att utplåna alla hemska varulvar! Om vi alla bybor ser till att samlas hos en och samma kompis ikväll ska väl inte varulvarna ha någon chans?
Jag har ju känt Camilla sedan barnsben, jag litar verkligen på henne. Inte tror jag hon skulle ha en falsk skepnad under sitt skal… Därför litar jag starkt på min vän och röstar på Hayah.*
(var har alla andra deltagare tagit vägen?)
Mvh Felicia
Precis var är alla?
Ännu en oskyldig bybo har gått döden till mötes :( Vart ska detta sluta?
Jag är ännu osäker på vem här som kan vara ulv, så jag avvaktar med min röst ett tag till…
oj stackars ebony ,ska vänta ett tag med vem jag röstar på, har mina spekulationer om vilka som kan vara ulvar:P
Stackars Ebony :( Vart gömmer sig ängeln när byborna blir uppätna en efter en? Skydda oss ängel så vi oskyldiga bybor vinner för en gångs skull.
Min röst hamnar på Tindrar efter hennes inlägg #44
"#43 Ja, man blir ledsen. Sen kommer alla tro man är varulv (iallafall misstankar) som är segt:/"
Varför vara så orolig för att bli misstänkt (upptäckt?) om man är oskyldig? Visste Tindrar redan om att Skrotan var oskyldig när hon la sin röst? På inlägget låter det ju faktiskt som om hon var medveten om att när hon (varulv?) la sin röst på Skrotan (bybo) visste att chansen fanns att hon skulle bli genomskådad.
Hanna

Jag tror Abico är varulv, då hon först röstade på Skrotan som var oskyldig, och sedan mig. Får se om jag ändrar min röst sedan…
jag ändrar min röst och röstar också på Tindrar då abicos teori verkar ganska vettig.

Funderar igenom alla som bor byn… Hayah är lite misstänkt… Men aja, får se hur jag gör.
#76 Jag klagar inte på ditt val av röst. Men måste säga att du verkar också misstänkt, du röstar på mig för att skydda CamillaS - detta trots att hon var med i lynch av en bybo och sen anklagar mig som enda person att inte rösta på bybon att vara ulv. Hade jag varit ulv hade jag ju hjälpt till att rösta ut bybon!
*en liten tankeställare bara*
hm funderar om man ska följa med strömmen och rösta på tindrar..hmm
Jag rstar på Tindrar
#30 Ja, det klart… Smart tänkt! Jag följer Hannas teori och ändrar min röst till Tindrar. Visar det nu sig att hon är bybo så kommer jag aldrig förlåta mig själv.
Mvh Felicia
Å nej inte Ebony också!
Jag röstar på tindrar pga att hon inte har varit så aktiv i tråden och dessutom de hon har skrivit har varit väldigt, misstänksamt. Hon verkar vara rädd att bli upptäckt som Hanna sa.
#88 Röster ska skrivas med fetstil.

Urk. Kommer dö:P Aja… Ni kommer döda fel person säger jag bara:)
#90 ja, det kommer dom göra om du inte är ulv. sorry Tindrar. :(

Återigen dags för rådslag bland byborna, det är verkligen dags för dem att lyncha en varulv och det ä något som måste ske snabbt, innan varulvarn ahelt tar över byn!
Byborna tisslar och tasslar "vilka av våra vänner kan vara varulvar?", tillslut så är de flesta eniga om att Tindrar måste vara varulv, hon deltog ju faktiskt i lynchningen av stackars oskyldiga Skrotan igår, inte kan väl byborna ha fel, igen?!
Sagt och gjort, byn bestämmer sig för att lyncha Tindrar men hon försvarar sig med att Abico faktiskt också röstade på Skrotan men inte ens det kan få byborna att ändra sig, de står fast vid sitt val, Tindrar ska avrättas, sagt och gjort, byns ledare hämtar slaktkniven och sticker den rätt i hjärtat på Tindrar och säger samtidigt "DÖ DIN VARULV, DÖ!". Byn samlas runt Tindrar men ingenting händer. Tindrars ögon utstrålar besvikelse över att byborna, henes vänner, dömt henne till döden när hon drar sin sista suck.
Tindrar var fullständigt oskyldig, varulvarna lyckas verkligen smälta in bra i byn och vilseleda er, nu gäller det för er bybor att sätta hårt mot hårt och avslöja varulvarna och det snabbt, innan det är för sent!
Det är 11 deltagare (varav en siare, en ängel, fem bybor, tre varulvar och en varulvsdemon).
1. alicia
*3. Hayah
4. FeliciaS
5. Abico
6. Stormviskaren
*7. Tindrar, lynchad bybo dag två
*8. CamillaS
9. jejjas
10. moonlights
11. victoriaB
*12. strawberries97, uppäten bybo natt ett
13. Ebony, uppäten bybo natt två
**14. Creation
15. Cuyi
Nu är det natt och vi väntar på att varulvarna ska utse sitt tredje offer, ängeln ska skydda någon och siaren ska få veta identiteten på en person.
Deadline är onsdag (natten mot torsdag) kl 00:00
**SMF 237 Sweet Dream's
Nej, stackars Tindrar.. det var en väldigt vag teori ni hade på henne, själv tycker jag inte att den höll. Jag röstade iaf inte på henne!
Jag är fortfarande fast vid Hayah! och börjar fatta misstánkar mot moonlights. Hayah började rösta på mig, och moonligts hoppade på utan nån som helst teori. jag vet vem jag ska rösta på i nästa lynch och i den nästa om man lever så långt. snälla ängel skydda mig!
Nej stackars Tindra, när ska detta slaktande av oskyldiga bybor sluta, vi är väl beroende av varandra som vi är ändå nu när varulvarna smyger i skogen runt vår by. :(
CamillaS jag tror fortfarande att du är ulv. MEN den här lynchen ägnar jag faktiskt åt Abico då hon har varit först att lägga röst i bägge lyncherna av våra stackars bybor. Hon verkar se att "alla" följer hennes röster och leder dom blint in i ett brutalt mord!

Det är inte dag och därför inte dags att rösta för eventuell lynchning av någon deltagare, har därför tagit bort din röst från inlägget ovan.
//Sandra
**SMF 237 Sweet Dream's
Lyncha Hayah och moonlights, sen har jag inga problem med att ni lynchar mig om det visar sig att dom inte är varulvar!

EFTERSOM ALICIA OCH CUYI HAR SKRIVIT NOLL RESPEKTIVE EN GÅNG I TRÅDEN HAR JAG BESLUTAT ATT LÅTA SKROTAN ÖVERTA ALICIAS ROLL OCH TINDRAR FÅR ÖVERTA CUYIS OM DE VILL.
Jag har skickat PM till samtliga fyra, Alicia & Cuyi för att berätta att de inte längre medverkar i denna omgång, och Skrotan & Tindrar med deras nya roller.
//Sandra
**SMF 237 Sweet Dream's
*nej inte en bybo till tackolov att jag inte röstade kände mig tveksam*
Oj tänkte tokigt där, ber om ursäkt!
Lät förresten bra att dom blev erbjudna att få dom rollerna. :)

Ingen fara:-)
Ja, det känns lite ojämnt om byborna är två man kort för även om de fortfarande "lever" så är de ju inte aktiva och därför inget hot mot ulvarna.
**SMF 237 Sweet Dream's
Det är så sant vi kan behöva 2 till som är med i rösterna för känns dom varulvarna dominerar i dom också. :(
nej inte en bybo till, vi bybor har inte lyckats lyncha några varulvar alls! :(

Åh, tack så mycket att jag fick en ny roll:)
Välkommen tillbaka från de döda Tindrar. :P
#104 betyder detta att Tindrar är en Zombie? Räknas det som god eller ond roll? :p
#103 ny roll?:O du menar att du är en varulv nu eftersom du var bybo förut?

#105 Nej… Jag är alltså en ny person. Så tänk mig som Cuyi bara:) Alltså är jag inte bybon Tindrar, utan bybon (får jag skriva att jag är det?)Cuyi. Eller? Camilla vet nog bäst hur det blir. Annars kommer ju alla veta att jag är bybo, och varulvarna kommer käka mig, då antaglien dom inte vill att byborna ska veta om vilka dom kan lita på (då dom i förra omgången ville äta mig och Hanna eftersom byborna fattade att vi var oskyldiga:P)
#106 Nej, inte ny roll, ny person, och då kan jag ju vara bybo, varulv, siare eller ängel, och du får tro på vilken av dessa 4 saker du vill. Men läs ovan och jag hoppas du tror på mig.
Haha, titta i första omgången, där skrev jag typ inget för jag var varulv och inte ville bli upptäckt typ, men i tvåan och trean så skriver jag massor och var/är bybo i båda.
Nej, usch och fy! Inte en till bybo… *gråta*
Jag skulle definitivt inte ändrat min förbaskade röst *förtvivlad*
Nu börjar jag tycka att Hanna vilseleder oss på helt konstiga tankar - gång på gång, tänk om det är hon själv som är en blodtörstig ulv… Hrm… Verkligen värt att tänka vidare på.
Knepig situation, det här, och eftersom jag inte är den mest utåtriktade har jag inte riktig koll på resten av hela byns invånare. Men jag har mina misstankar…
Mvh Felicia
Bybo efter bybo går bort från vårt lilla samhälle. :( Jag vet inte riktigt vem jag ska lita på längre…
hehe jag har uppstått från dom döda^^ och ajg ahr mian misstankar om vem som kan vara varulv, är lite inne pås amma spår som Felicia…
Åh, nej var Tindrar en bybo :'(
Jag känner mig märkligt utpekad här, bara för att jag är en bybo som vågar lägga min röst på de som jag tycker är misstänkta.. Jag har aldrig tvingat eller bett er att följa mig i mina röster, det har ni själva valt. Då gör det ju faktiskt er till misstänkta, ni som gång på gång röstat på bybor *hrm*
Hanna

Med fyra oskyldiga bybor döda känner FeliciaS sig väldigt rädd, att det är mörkt i hyddan gör inte saken bättre. Rätt vad det var hörde hon ett ljud, en liten mus sprang över golvet. FeliciaS som i vanliga fall inte gillar möss blev oerhört lättad, hon trodde först att det var en varulv, en av dess obehagliga, otäcka varulvar som sprider skräck i byn. FeliciaS la sig ner igen för att försöka somna om men med tankarna på varulvar så är det inte så lätt. FeliciaS blev sugen på ett glas varm mjölk oh gick ur sängen för att göra iordning ett glas, men attan också, mjölken var ju slut. FeliciaS kom fram till att hon skulle gå in till grannen och be om lite mjölk, kanske skulle hon till och med kunna få sova över där, det hade ju varit perfekt, sin granne litar hon på till 110%.
Efter moget övervägande bestämde hon sig för att ta sin kudde och sitt täcke med sig och springa in till grannen, just när hon hade knackat på grannes dör hörde hon ett otäckt ljud och hann precis vända sig om i tid för att se fyra av byborna förvandlas till varulvar!
Hon bankade hårdare på dörren, men ingen öppnade, just det, hennes vän använde sig ju av sömntabletter nu sen varulvsattackerna började, hon sover ju så dåligt annars.
Synd för FeliciaS som blev varulvarnas tredje offer att hon inte kom ihåg det tidigare.
Det är 10 deltagare (varav en siare, en ängel, fyra bybor, tre varulvar och en varulvsdemon).
1. alicia ersatt av SKROTAN
_2. Skrotan, lynchad bybo dag ett
_3. Hayah
_4. FeliciaS, uppäten bybo natt tre
_5. Abico
6. Stormviskaren
_7. Tindrar, lynchad bybo dag två
_8. CamillaS
9. jejjas
10. moonlights
11. victoriaB
_12. strawberries97, uppäten bybo natt ett
_14. Creation
15. Cuyi ersatt av TINDRAR
Kom igen nu bybor, nu måste ni lyncha varulvar, annars förlorar ni!
Nu är det dag och vi väntar på att byborna ska lyncha någon, deadline är torsdag (natten mot fredag) kl 00:00, tänk på att giltiga röster ska skrivas i fet stil.
**SMF 237 Sweet Dream's
Ne, stackars Felicia, du skulle ha stannat en stund till som jag sa. :(
*Sätter blommor på graven*
Har funderat lite på alla och detta är min slutsats.
Abico Är min vän och jag litar på henne till 110% visst hon röstade på två bybor, men det gjorde många andra också som följde med i strömmen, även jag råkade rösta på Skrotan men det var av ovisshet. Jag tror att hanna är BYBO!
CamillaS Jag röstade på Skrotan som senare visade sig vara bybo men jag följde med strömmen där. Andra gången röstade jag på Hayah som jag vet är varulv och kommer inte sluta rösta på henne till hon är lynchad! BYBO!
Hayah Hon var väldigt snabb med att lägga rösten på mig, med en vag motivering. Och vill fortfarande lyncha mig. VARULV!
Tindrar Följde tydligen med Hanna i sin lynch utan motivering. Andra gången röstade hon på Abico. Men blev själv lynchad och visade sig vara bybo.
och nu har hon kommit in i spelet igen, så nu vet jag inte hmm.. bybo tills motsatsen bevisas BYBO!
Jejjas Började med att följa med strömmen och röstade på Skrotan Hoppade över andra lynchen på Tindrar har ingen uppfattning om dig. BYBO!?
Skrotan Röstade aldrig på nån i första lynchen men blev lynchad själv
Och har nu kommit tillbaka i i spelet igen, ingen uppfattning om dig heller. :/. BYBO!?
Creation Svarade inte i telefonen när jag ringde, kan hon ha varit ute och jagat strawberries97? Och första lynchen röstade hon på Skrotan ville hon inte sticka ut ur mängden? MÖJLIG VARULV!?
ViktoriaB Inte så pratsam, men följde med strömmen och röstade på Tindrar hmm.. BYBO!
moonlights Hoppade snabbt på Hayah i lynchen mot mig, men ändrade sig antadligen när hon såg att Tindrar skulle bli lynchad och inte jag. VARULV!
Stormviskaren Svarar iaf i telefonen hmm kanske hon är för trevlig "komips" Hon röstade på Tindrar i andra lynchen som var bybo. MÖJLIG VARULV?_!
strawberries97, uppäten bybo
Ebony, uppäten bybo
FeliciaS. Uppäten och en snäll kompis. :( BYBO!
_
Nej nej nej inte gå ut i mörkret! :'( Stackars Felicia det måste varit hemskt att stå där och se vad för öde hon har att möta!
Jag röstar på Abico!
Som jag skrev tidigare har hon varit den som påbörjade bägge lyncherna mot dom oskyldiga byborna, folk har hakat på henne väldigt snabbt.
Sen när hon märker det så försvarar hon sig med att nu kommer folk rösta på henne bara för hon röstade efter egen väg och det är inte hennes fel att folk tar efter.
1. alicia ersatt av SKROTAN - god
5. Abico - Varulv?
6. Stormviskaren - god
8. CamillaS - Varulv?
9. jejjas - Varulv?
10. moonlights - god
11. victoriaB - Varulv?
14. Creation - god
15. Cuyi ersatt av TINDRAR - god
Har skrivit ovan vilka jag tror är varulvar och bybor. Två som utmärker sig är Abico och CamillaS dom andra två ulvarna (?) flyter mest med för att verka osynliga.
Jag röstar på Hayah av ovanstående anledningar!
Kom igen nu bybor. Ja jag är på Hayah för att jag är bergsäker på att hon är en varulv!
Jag hade inte beetett mig såhär om jag själv hade varit varulv, då hade jag varit mer kanske hänga med strömmen eller välja olika att rösta på!
Vill ni lyncha en ulv idag eller inte?
Vill dom lyncha en ulv är jag ju knappast rätt person att ta! Lätt för dig att säga hur du röstat om du var ulv. Det avslöjar man inte om man är ulv!
#117 precis som du säger det "det avslöjar man inte om man är ulv!"
Och jag är ingen ulv och därför kan jag avslöja det. :P
Och jo du är rätt person för galgen idag!
Ja jag antar du vill hänga upp ytterligare en bybo din ulvusling!
#119 nepp, jag vill hänga en varulv!
tro faktiskt jag håller med camillaS och röstar på hayah
Neej, Felicia :'( Du vet ju att jag använder sömntabletter numer, jag är ju så lättväckt.
Jag lägger min röst på Hayah. Jag vet inte riktigt vad Camilla är men jag själv är ju en helt oskyldig bybo och tänker inte sitta och titta på medan Hayah vänder andra bybor emot mig!
Hanna

Vet inte vad jag vill tro. Trodde på Abico tidigare, men har inte tillräckligt med bevis för att kunna rösta på henne:/ Känns lite som CamillaS och Abico gaddar ihop sig, inget gott elr ont om det utan bara nått jag funderar över. Sedan VictoriaB bara håller med, kanske för att slippa sticka ut från mängden, och inte vet vad hon ska skriva, utan bara håller med?
Åå nej inte änu en Bybo, min kära granne Felicia :(
jag har mina misstankar mot hayah men jejjas har inte skrivit mycket korta svar i tråden? kanske för att inte ut märka sig? eller? Hon kanske inte vill skriva något som gör att man märker att hon är en ulv? väntar lite till med min röst.
Jösses, vad jag har det svårt att bestämma mig! =/ Misstankarna riktar sig något åt jejjas som verkar vilja hålla ganska låg profil och ev. moonlights av samma anledning. Men sedan kan det likaväl vara Hayah, då det ni övriga påstår låter mycket troligt… men som vanligt tänker jag avvakta lite(fast till skillnad från andra gånger ska jag inte somna innan jag hunnit besluta mig xP).
För jag är ju den jag är och kan inte sluta misstänka folk när alla är eniga. *s* Ska fundera lite till…

Fast dom som håller låg profil kan ju vara siare eller ängel.
Attans vad jag dör tidigt i varje omgång då… =/
Nu får ni bybor se till att utplåna de hemska varulvarna!
Mvh Felicia
#127 - Fast man tycker ju att en siare borde utnyttja sin roll och försöka dra med byborna åt rätt håll - mot varulvarna. Ist. för att gömma sig -.-' Ängeln däremot kan väl tänkas vilja ligga lågt :/ Varulvarna tycker väl om änglastek, eller?
Hanna
Vill ni lyncha en ulv idag eller inte?
Hayah ÄR varulv! detta är nästan skrattretande. :'D
jag vet inte vem jag ska rösta på…… hmmm
tror jag står över denna gång. CamillaS trodde jag först var en varulv men nu vet jag inte nå längre vad jag ska tro men hayah verkar väldigt gärna vilja att CamillaS ska "dö" men då kanske hon är en siare i stället och kanske vet att CamillaS är en varulv eller så är hon en varulv…..
Visst käns det som om Camilla eller Hayah är siaren, den ena vet att den andre är ond och den osyldige försöker rädda sitt skinn. Det käns som om man får blunda och peka ^^'
Hanna

Nu är det dags för byborna att välja ytterligare en att lyncha, det blir svårare och svårare, alla är mer eller mindre misstänkta, det är vänner och grannar man misstänker. Oddsen för att pricka en varulv denna gången ökar dock.
Hayah är ute och spionerar på CamillaS för att försöka få bevis på att Camilla är en varulv när hon plötsligt hör någon kalla på henne.
Hon suckar lite för att hon blivit avbruten mitt i sitt uppdrag men vänder sig i alla fall om och där står byns ledare.
-Vad vill du? frågar Hayah.
-Jag vill bara prata lite med dig..
-Okej?
-Vi kan kanske gå en runda ner mot stranden?
-Okej.
Hayah suckar igen.
När de närmar sig stranden ser Hayah en stor eld, så vackert. Elden speglar sig i vattnet samtidigt som solens strålar långsamt börjar sjunka borta vid horisonten.
Bynd ledare börjar prata.
-Vi har haft bymöte med rådslag idag Hayah, de flesta av oss är övertygande om att du är en varulv och därför har vi bestämt att du måste dö.
Hayah flämtar till.
-Nej, snälla, jag är ingen varulv, jag lovar och svär! CamillaS är skyldig, jag vet det! Jag håller på att samla bevis mot henne, jag är nästan klar, snälla ge mig mer tid!
-Tyvärr Hayah, vi måste stoppa varulvarna och det så fort som möjligt. Dessutom är vi övertygade om att du är en ulv. Ditt straff för det är att brinna, brinna tills allt liv är borta, tills du inte längre finns och kan skada någon oskyldig bybo.
Samtidigt som ledaren avkunnade dommen steg siaren, ängeln, byborna och varulvarna fram och greppade ett stadigt tag om en sprattlade Hayah.
De band hennes händer och fötter och slängde därefter in henne i elden.
Hon började skrika men strax efteråt övergick skrikandet till ett morrande, ylande oväsen som fick håret att resa sig på alla närvarande.
Snart tystnade det och det enda som hördes var eldens sprakande och bybornas jublande glädje.
Äntligen hade de fattat rätt beslut, efter att så många bybor dött har äntligen även en varulv fått sätta sitt liv till.
Alla byborna festade tills långt upp på natten, fast tre personer smög iväg ganska tidigt från festen…….
Hayah
**var en **varulv, så grattis alla bybor, ni har nu lynchat er första fiende! Nu gäller det för er att lista ut vilka tre det var som smög iväg från festen, lycka till!
Det är nio deltagare (varav en siare, en ängel, fyra bybor, två varulvar och en varulvsdemon).
1. alicia ersatt av Skrotan
3. Hayah, lynchad varulv dag tre
4. FeliciaS, uppäten bybo dag tre
*5. Abico
6. Stormviskaren
*8. CamillaS
9. jejjas
10. moonlights
11. victoriaB
**14. Creation
15. Cuyi ersatt av Tindrar
Nu är det natt och vi väntar på att varulvarna ska utse sitt fjärde offer, ängeln ska skydda någon och siaren ska få veta identiteten på en person.
_Deadline är fredag (natten mot lördag) kl 00:00
_
**SMF 237 Sweet Dream's
oh ow! jag lär dö inatt. :/
Bra att vi äntligen fick Hayah på bålet. :P
om jag dör tänk på vad jag har sagt. ^^
Snälla ängel skydda mig. ;)
shit, missade lynchning igen >.< (fick för mig att jag redan hade röstat på Hayah, men jag hade visst inte det?) Aja, håller ju på med skolarbete nu, så det är min ursäkt *s*
Yes! *skuttar runt och sjunger*
One down, three to go!
Hanna
yey!!
en varulv är nere! Nu ska vi bara få ner resten :)
Wiiho! äntligen, en varulv är puts väck:D
yäääääs!!!äntligen! visste att hon var en varulv
Jaaa! :D
Äntligen! Jag skulle inte ändrat min röst, utan litat på dig förrut Camilla… :) Se till att utplåna resten av de hemska ulvarna!
Mvh Felicia

Yes(: Nu litar jag på vad Camilla säger, och kommer antaglien rösta på Moonlights, efter vad Camilla sagt.
Grattis bybor, bra spel! ;)
Hejja varulvarna! :D
#142 Du har möjligtvis inte lust att yppa om vilka som är varulvar till oss? 
#141 bra. :)
#140 japp, det skulle du. ;)
jahapp, nu är det spännande minuter…
blir man offer i natt eller inte?
Snälla ängel skydda mig! :(
Hoppas att änglen är med oss i natt.
*vaknade av min klumpiga hund som trampade mig i huvudet. somnar om direkt igen*

"Det bor en ängel i mitt rum, hon har sitt bo ovanför mitt huvud hon gör mej lugn, och hon viskar till mej, allt det jag säger dej"
Vilka vackra och glada toner det kommer från Camillas hydda, men det är ju egentligen inte konstigt, det är inte var dag man överlever varulvsattacker.
Tji fick ni varulvar, CamillaS var skyddad av ängeln!
Det är nio deltagare (varav en siare, en ängel, fyra bybor, två varulvar och en varulvsdemon).
1. alicia ersatt av Skrotan
4. FeliciaS, uppäten bybo dag tre
*5. Abico
6. Stormviskaren
*8. CamillaS, överlevande varulvsoffer natt fyra
9. jejjas
10. moonlights
11. victoriaB
**14. Creation
15. Cuyi ersatt av Tindrar
Nu är det dag och vi väntar på att byborna ska lyncha någon, deadline är lördag (natten mot söndag) kl 00:00, tänk på att giltiga röster ska skrivas i fet stil.
**SMF 237 Sweet Dream's
Åh tack snälla ängel du hörde min bön! ;P
*pusta ut* Ingen blev varulvarnas nattmacka denna natten. Tur att vi har en ängel här!
Hurra för ängeln! De dumma varulvarna får inte pilla på Camilla ^^
Hanna

Ja!(: Tack snälla lilla ängel<'3
Vilken tur att ängeln skyddade dig camilla!
Tack snälla ängel!
Oj, det är dags att rösta.
Tyvärr moonlights ligger du risigt till, du som försöker vara en snäll kompis, men bedrar oss bakom våra ryggar och äter upp oskyldiga bybor om nätterna.. och hängde på Hayah när hon ville lyncha mig. :(
och åter igen så kommer jag inte sluta rösta på henne, tills hon är lynchad!
Jag röstar på moonlights
jag vet inte vem jag ska tro är en varulv….hmm det här var svårt vet fortfarande inte om jag ska rösta på nån idag heller?
Fast jag chansar och röstar på Tindrar
Åh, vad bra att Camilla var skyddad :)
Se nu till att utplåna varulvarna ^^,
Mvh Felicia
Min röst faller, liksom Camillas, på moonlights. Jag har tyckt att hon verkat skum ett tag nu och det faktum att hon inte alls invänt mot Camillas teorier i #153 stärker mina misstankar, har hon helt enkelt inget att säga till sitt försvar?
Hanna
Jag misstänker victoriaB med tanke på att hon inte skriver i tråden? Beror det på att hon inte vill blir avslöjad? Så min röst faller på VictoriaB
hallå, var är alla deltagares röster?

Sen igår när de tre personerna smet iväg från festen så har det spekulerats i byn, vilka var det egentligen som försvann?
Byborna är inte riktigt överens men majoriteten säger att åtminstone moonlights gick tidigt.
Byns ledare går därför och knackar på moonlights hydda, de övriga byborna smyger försiktigt med, rädda över vad som ska hända.
Moonlights öppnade dörren och såg väldigt förvånad ut. "Vad är det frågon om?" undrar hon.
"Byn har kommit fram till att du är en varulv och därför måste du dö" svarar byns ledare.
Moonlights som väntat på den här dagen smäller igen dörren och försöker fly genom fönstret på baksidan.
Moonlights sprang allt vad hon orkade in i skogen men ramlade över en gren och bröt nacken.
Byborna hörde skriket som moonlights gav ifrån sig när hon föll och sprang dit, precis lagom för att se moonlights för ett ögonblick få en varulvskepnad.
Fortsätt så här bybor så kommer ni vinna, moonlights var en varulv!
Det är åtta deltagare (varav en siare, en ängel, fyra bybor, en varulv och en varulvsdemon).
1. alicia, ersatt av Skrotan
4. FeliciaS, uppäten bybo natt tre
*5. Abico
6. Stormviskaren
*8. CamillaS, överlevande varulvsoffer natt fyra
9. jejjas
*10. moonlights, lynchad varulv dag fyra
*11. victoriaB
**14. Creation
15. Cuyi, ersatt av Tindrar
Nu är det natt och vi väntar på att varulvarna ska utse sitt offer, ängeln ska skydda någon och siaren ska få veta identiteten på en person.
Deadline är söndag (natten mot måndag) kl 00:00
**SMF 237 Sweet Dream's
Yes! Vi fick henne. Nu är det bara två kvar :D Gött jobbat girls!
Hanna
Yes. *dansar av glädje*
Hade rätt som vanligt, undrar om man har änglavakt inatt med. :/
Om jag dör inatt är det bästa att jag skriver ut lite namn. :P
Akta er varulvar! Creation och Stormviskaren!
yes!:D ennu en varulv borta:D
yes vi fick en!! bara två kvar!! Kämpa nu! Hoppas vi har änglen med oss i natt.
Wiee! Kom igen nu, fortsätt i samma stil :D
Mvh Felicia
har ´vart i min stuga hela helgen glömde att rösta!!men jätte bra att vi lynchade en varulv vi kanske vinner för en gångs skull:)
Jäklar, igår somnade jag framför teven vid elva och vaknade inte förrän klockan nio idag med värkande nacke. O.o' Jag missar röstningen hela tiden pga att jag fastnar vid tv:n och/eller glömmer bort det och somnar ^^' Vid nästa röstning får jag se till att jag röstar på direkten när jag ser att det är igång ;/
Jaja, ni fick bort en varulv utan min hjälp på röstfronten i alla fall! :) Yay, fortsätt på samma sätt! =D
**
#161** Motivera misstankarna, tack? :O
Jag trodde att du kände mig och visste att jag bara är en glömsk och hederlig liten bybo :'/
#167 - Hon kanske känner dig bättre än så? Känner till ditt innersta väsen..
Hanna
#168 Mitt innersta väsen är min hederliga själ, inget annat :/
hmmm VictoriaB och Creation är helt klart misstänkta, båda borta vid nästan alla röstningar, och endast två varulvar kvar att lyncha…hmmm
Så varje gång jag ska till min stuga måste jag säga till alla eller ?:p och föresten orkar inte alla vara vakna till 12 eftersom det är skola är man en varulv pa ddet ? :D

Man har 24 timmar på sig att rösta oavsett om deadline är kl 00:00, 20:00 eller någon annan tidpunkt så man behöver absolut inte vara vaken till midnatt bara för at deadline är då.
**SMF 237 Sweet Dream's
tänkte på att skrotan sa att jag vart borta vid alla röstningar så :)
171# Självklart inte, det var bara ett litet detektiv skämt^^

Det hon menade var nog helt enkelt att du inte har röstat så många gånger (bara två) och inte heller varit så aktiv i tråden:-)
**SMF 237 Sweet Dream's
#167 t.ex inför lynchen på Hayah så var både du och Stomviskaren inne och förklarade så väl att ni inte visste vem ni skulle rösta på och att ni ville vänta till senare, men uteblev helt med era röster. Kan det ha varit för att ni inte ville rösta på eran varulvs kompis? och nu i nästa lynch röstade du inte alls. Och Stormviskaren röstade på ViktoriaB medans vi andra bybor röstade på moonlights jag tror att hade Stormviskaren varit en bybo så hade hon hoppat med i lynchen på moonlights. och efter att jag hade rätt om Hayah så höll ju såklart bybona med mig om att moonlights också var varulv och ja, det var hon. Men Stormviskaren var den enda som inte röstade på henne.
Därför vet jag att ni är varulvar!
#176 Jag har faktiskt förklarat varför jag inte röstat. Jag glömmer, somnar eller är inte inne på datorn vid röstningarna(irl). ;P Om du tittat närmare hade du ju sett att jag inte röstat när det var bybor heller(och visst skulle väl en varulv verkligen vilja bidra till bybosslakt eller förebygga att andra ulvar tas bort?), vet du. Nu när jag tittar tillbaka har jag bara röstat vid den första gången faktiskt. *s*
#174 ahaa:P
#176 du har visst mycket emot mig. (min dator är sönder som ni vet) så därför kunde jag inte komma in sen igen och skriva vem jag valt att rösta på, pga att min pappa satt vid sin dator hela kvällen och betala räkningar ^^
Jag har fortfarande mina misstankar på VictoriaB
175# japp, tyvärr så ahr jag inte en egen dator>.< suck, så därför hann jag inte rösta den gången då alla andra skulle ah datorn och sen var det för sent.
*låser oroligt dörren och bäddar ner mig i sängen med en bra bok*
tor att camillas har helt rätt om vilka somär varulvar och varför skulle hon vara en varulv hon har ju hittat alla varulvar hitills .
*låser dörren och tar en bit tårta från kylskåpet:)*
Funderar och funderar vet inte något vem jag ska rösta på

CamillaS sitter i sin hydda med sin spåkula framför sig:
-Varulv, varulv, vem är du? Låt mig i kulan få se dig nu!
I kulan syns bilden av fyra bybor, två av dem är döda men de andra två, Camilla blir chockad, inte kan väl de vara varulvarna?
Tyvärr gick en av varulvarna precis förbi utanför Camillas fönster och hörde henne, snabbt sprang hon iväg till sin varulvskompis och när Camilla öppnade dörren för att springa och varna de övriga i byn kastade de sig över henne.
Tyvärr hann Camilla inte varna resten av byn, eller gjorde hon det?
Grattis varulvar, CamillaS var byns siare.
Det är sju deltagare (varav en ängel, fyra bybor, en varulv och en varulvsdemon).
*5. Abico
6. Stormviskaren
8. CamillaS, överlevande varulvsoffer natt fyra, uppäten natt fem, siaren
*9. jejjas
*11. victoriaB
**14. Creation
15. Cuyi, ersatt av Tindrar
Nu är det dag och vi väntar på att byborna ska lyncha någon, deadline är måndag (natten mot tisdag) kl 00:00, tänk på att giltiga röster ska skrivas i fet stil.
**SMF 237 Sweet Dream's
Sabla varulvar! och inget ängla skydd fick man heller. :(
Aja nu hänger det på er bybor, jag kan inte hjälpa er längre.
Tänk smart. ;)
Tack och hej. *lägger mig i graven*
*sätter mig yrvaket upp i sängen när telefonen ringer*
"Mmm.. Hallå?" muttrar jag in i luren och tänker onda tankar om den som ringt och väckt mig.
Det är Camillas upprörda röst jag hör i andra änden;
"Jag vet vilka dom är! Creation och Storm…" sedan bryts samtalet. Chockad sitter jag kvar i andra änden med telefonen i handen
"Hallå? Camilla?"
Hanna
nejj inte camilla S dumma varulvar argh

Neej!
Nej, nej, nej! Nu får ni bybor se till att utplåna varulvarna!
Mvh Felicia
Jag lägger min röst på ulven Creation.
Hanna
Jag lägger min röst jag också på Creation
Nej inte Camilla också!!! Men efter det Hanna berättade om nere i byn om att hon ringt till henne och berättat att Creation är varulv så är min röst självklar på henne!
jag lägger min röst på Creation CamillaS har juju haft alla rätt tidigare:)
Folk faller alltid för grupptrycket ;/ Ni ska få äta upp era ord…
Jag röstar väl på Stormviskaren då, Camillas tredje utvalde ulv.
Två ulvar röstar på varann :P
#193 Fet stil om du röstar. ^^
jag tror att dom två misstänkta ulvarna Creation och Stormviskaren försöker rösta ut varandra för att det ska se ut som att dom två egentligen är bybor, eftersom att då kanske den ulven som blir kvar kan döda alla oss bybor :O
Jag följer med strömen just nu röstar på Creation
#197 på min dator kan jag inte se vilket som är i fet eller icke fet stil. det är helt konstigt
#199 Fegis ;P
#200 ok, förstår. ^^

Eftersom jag inte mår bra idag så blir det ingen historia.
Creations blev lynchad. Creations var varulvsdemonen och kommer att förvandla en av byborna till varulv.
Det är sex deltagare (varav en ängel, tre bybor och två varulvar).
*5. Abico
6. Stormviskaren
8. CamillaS, överlevande varulvsoffer natt fyra, dödad natt fem
_9. jejjas
**11. victoriaB
**12. strawberries97, uppäten bybo natt ett
14. Creation, lynchad dag fem, varulvsdemon
**15. Cuyi, ersatt av Tindrar
Nu är det natt och vi väntar på att varulvarna ska utse sitt offer och att ängeln ska skydda någon.
Deadline är tisdag (natten mot onsdag) kl 00:00
**SMF 237 Sweet Dream's
Aj aj. nu får ni leta själva efter en ny varulv.
Jäklar :/
Hanna
neeej!
tusan>.<
Wiiee :) Heja byborna!
Mvh Felicia
va bra att vi lyckades med ännu en! :D Men tusan också att de skulle vara en demon -.-'
Moahaha, ni försöker ta kål på ulvarna, men två kommer att leva vidare ändå >;) Det väntade ni er väl inte?
Nu ska jag utse vem som förtjänar att bli en varulvsfrände… hehe…
**Heja varulvarna! ;D
**

Jag mår inte bra idag heller så ni får klara er utan historia ytterligare en dag, hoppas på att jag orkar fixa en imorgon.
Nattens varulvsoffer var Abico men hon hade änglavakt och överlevde!
_**2. Skrotan, lynchad bybo dag ett
*5. Abico, överlevande natt sex
_6. Stormviskaren
_9. jejjas
**11. victoriaB
Nu är det dag och vi väntar på att byborna ska lyncha någon, deadline är onsdag (natten mot torsdag) kl 00:00, tänk på att giltiga röster ska skrivas i fet stil.
**SMF 237 Sweet Dream's
Yay, I'm still alive! :D
Min röst faller på ulven Stormviskaren.
Hanna
Jag har fortfarande onda aningar på VictoriaB så min röst faller på henne
min röst hamnar också på stormviskaren för hon är en varulv
:P
haha hoppas att varulvarna vinner! :P
Heja Varulvarna :P

Stormviskaren vad var det Camilla redan sagt, att Creation och Stormviskaren är. Så det räcker nog:)
ja jag är feg som vanligt å följer strömen
Röstar på Stormviskaren

Funderar på om VictoriaB kan vara… Fast iofs röstade Stormviskaren på henne tidigt, men Creation kanske valde henne för att få oss att tro att Victoria inte är… Vad krångligt allt ska bli:S Men vinner vi om Stormviskaren är? Eller måste vi döda den sista ulven också? Annars är ju troligast någon som inte vill sticka ut från mängden utan röstar på Stormviskaren, just för att alla ska tro hon är oskyldig.
#218 - Jag tror i samma banor som dig. Förhoppningsvis flyr den siste ulven fältet när dennes vane ledare ryker inbatt :)
Hanna
jag tror röstar på stormviskaren för att CamillaS har sagt att det är stormviskaren. och hitils har hon haft rätt, också var hon ju siaren också;)
jag röstar alltså inte än utan jag funderar på stormviskaren, dock så tycker jag att VictoriaB är väldigt misstänksam, då hon faktiskt har varit väldigt oaktiv, och då vore det väl inte så konstigt och varulvarna valde VictoriaB?

#219 Men om man har otur så är det en oaktiv person, som dock inte är så roligt, eftersom man kanske inte vill döda någon med vild gissning som är oskyldig… Fast tycker bra nog att leken är väldigt aktiv:)
japp ni måste döda alla varulvar!
Heja bybor! :)

#222 Men suck… Aja måste plugga spanska nu…
Hanna goes Scherlock (och vet tyvärr inte hur det stavas ;P)
1. alicia, ersatt av Skrotan - röstade på en ulv, bybo?
*5. Abico, överlevande natt sex - bybo
6. Stormviskaren - varulv
_9. jejjas - röstade på ulv, bybo?
**11. victoriaB - röstar på ulv, bybo?
**15. Cuyi, ersatt av Tindrar - röstade på ulv, bybo?
Det här fick jag ju ut mycket av -.-'
Hanna

1. Skrotan - röstade på en ulv, bybo?5. Abico, överlevande natt sex - bybo
6. Stormviskaren - varulv (blir lynchad ikväll ifall ingen ändrar rösterna)9. jejjas - röstade på ulv, bybo?11. victoriaB - röstar på ulv, bybo?15. Tindrar - röstade på ulv, bybo
För mig skiftar det mellan jejjas, skrotan eller victoriab, men jag tror creation kommer välja/ha valt en av dom aktivare av dessa tre, eftersom man vill ha så aktiva varulvar som möjligt (inte kanske för synliga så dom drar åt sig alltför mycket uppmärksamhet) och då blir det skrotan och jejjas. Men antaglien så röstar inte varulvarna bland dom första personerna, då för att slippa ge ut varför ni tycker det, och man säger därför "följer strömmen" eller något liknande när man är SÄKER på att den här personen kommer dö, och man inte kan göra någonting åt det. Därför kommer en här kvällen ägnas åt vem som ger exempel, så nu kommer jag inte längre och får klura ett tag till. Så om jejjas leder oss till en ulv, så vet vi det och ifall skrotan gör det så vet vi det:)
#125; men om det är någon aktiv som borde vara ulv då borde det ju vara du då du har varit väldigt aktiv och hela tiden godtrogen:/ hmmm kenpigt det här:)
hoppas det inte är försent, men jag röstar på Stormviskaren eftersom CamillaS varnade oss för henne.
#225 - Tycker att du är lite skum också, du som har väldiga utläggningar mest hela tiden :/ Är det för att du verkligen vill ha fast en varulv eller är det för att du vill verka så oskyldig som möjligt?
Hanna
Hrm… Vilken klurig uppgift ni har ;) Kom igen nu bybor, jag tror på er! ;P Tur att du hade änglavakt Hanna :D
Mvh Felicia
Haha, det är lite småroligt att vara åskådare när man vet exakt vilka det är ni alla söker efter.
Jaja, jag får väl önska lycka till åt båda teamen. Må bäste ulv vinna! Öh… eller bybo går väl också för sig
Fast jag tror personligen, som varulvsdemon, att ni inte kommer lista ut vem den nye varulvsfränden är ändå, för jag har varit så klipsk jag. Ja, det har jag minsann. ^^
*Försöker psyka byborna med mina spökviskningar*
#230 Pyttsan heller, du underskattar byborna… Och överskattar varulvarna ;P
Mvh Felicia
#230 Vem tror du vet bäst, en varulvsdemon med krafterna att förvandla en bybo till varulv, eller en fånig liten bybo med inget annat än kraften att mätta en varulvs kurrande mage? ;)
*känna mig stor, kraftfull, farlig och överlägsen när jag spökar runt i de öde husen efter bybor som dykt ner i mitt gap*
Den nya varulven har ju dessutom lite insidertips från bybornas sida = dubbel chans för de stora, vackra och farliga. Haha, den du! xP

#225 Det är bara jag som vill leka lite detektiv (stavning?).
#230 Det låter lite som vi är helt ute och cyklar på alla våra spår… Och då finns det bara VictoriaB och Abico vi inta har sagt något om.
Hanna kanske är både ängel och varulv, då i intressetråden så undrar Creation vad som händer om man kan bli både ängel och varulv. Jag gräver kanske för mycket och dör imorgon.
#232 Schizofren?
Mvh Felicia
#232 Va? ^^' You lost me there.
#235 - Talking to yourself again? ;P
Hanna
#236 Jahaa, nu fattar jag xD Haha, och så gjorde jag det två gånger på raken :'P

Jag mår fortfarande inte bra så det blir fortfarande ingen historia:-(
Lynchad idag blev i alla fall Stormviskaren och hon var varulv, bra jobbat bybor!
Det är fem deltagare (varav en ängel, tre bybor och en varulv).
*5. Abico, överlevande natt sex
6. Stormviskaren, lynchad varulv dag sex
_9. jejjas
**11. victoriaB
Nu är det natt och vi väntar på att varulven ska utse sitt offer och att ängeln ska skydda någon.
Deadline är torsdag (natten mot fredag) kl 00:00
**SMF 237 Sweet Dream's
Yes! bara en kvar nu! :D
yäää!!:P
Jag tror jag vet hur det ligger till nu… ;) Komigen bybor, utrota ulvarna! Och tänk på att det är en bybo som fått nu skepnad; som varulv!
Mvh Felicia

Abico blev vald till nattens varulvsoffer men var även skyddad av ängeln.
Det är fem deltagare (varav en ängel, tre bybor och en varulv).
*5. Abico, överlevande natt sex & sju
_9. jejjas
**11. victoriaB
Nu är det dag och vi väntar på att byborna ska lyncha någon, deadline är fredag (natten mot lördag) kl 00:00, tänk på att giltiga röster ska skrivas i fet stil.
**SMF 237 Sweet Dream's

Jaa, bara en varulv kvar! Vet inte vem jag kommer rösta på. Men tror att vi bybor kommer klara det här.
någo som har nån aning om vem den sista varulven kan vara??
Jaa! ;P Men får inte säga ;)

Ska cykla över till mamma nu:) Skulle egentligen bara titta till marsvin och ge dom mat men har varit här sen typ klockan 14
jag vet ockå *vissla* ^^
Jag röstar på Tindrar, tyckte att jag såg henne fälla en tår när Stormviskaren dödförklarades häromnatten..
Hanna
jag röstar också på Tindrar hon har haft alldeles för många misstänksamma utläggningar.
Jag följer strömmen och röstar på Tindrar
Då fegar jag igen och följer strömmen jag med min röst faller på Tindrar

Uss uss. En död bybo ikväll:'/ Aja, röstar väl på Abico, varför vill ängeln skydda Abico DUBBLA gånger? Så följer det jag sagt tidigare.
#252 - För att jag är en oskyldig bybo. Varför skulle ängeln skydda en otäck ulv?
Hanna

#252 För att den själv är ulv, annars hade väl ängeln bara tagit någon och bara valt hipp som happ? Urk. Och genom att döda mig så kommerni inte heller någon vart, med tanke på att ni inte har någon som röstar gott eller vad man ska säga.
#254 - Man det fick väl inte finnas några dubbelroller? Jag tyckte att jag läste om det i spelfrågetråden…
Hanna

#255 Kom dom fram till det verkligen? Isf så litar jag ju på dig. Men vet inte vem jag vill rösta på iofs spelar inte det någon större roll, då jag kommer dö.

Det finns inga dubbelroller.
//Sandra, lekledare
**SMF 237 Sweet Dream's

Isf röstar jag på Skrotan antingen henne elr VictoriaB tror jag är varulv.

Den oskyldiga bybon Tindrar blev lynchad av byborna.
Det är fyra deltagare (varav en ängel, två bybor och en varulv).
_9. jejjas
**11. victoriaB
12. strawberries97, uppäten bybo natt ett
15. Cuyi, ersatt av Tindrar, lynchad bybo dag sju
Nu är det natt och vi väntar på att varulven ska utse sitt offer och att ängeln ska skydda någon.
Deadline är lördag (natten mot söndag) kl 00:00
**SMF 237 Sweet Dream's
Nej, dumma bybor ;P
Tänk nu! ;)

Vad var det jag sa? *dumma dumma bybor:P*
ush vad jag skäms:D
Skit också >.<

Abico blev vald till nattens varulvsoffer igen men var även denna gång skyddad av ängeln.
Det är fyra deltagare (varav en ängel, två bybor och en varulv).
_9. jejjas
**11. victoriaB
Nu är det dag och vi väntar på att byborna ska lyncha någon, deadline är söndag (natten mot måndag) kl 00:00, tänk på att giltiga röster ska skrivas i fet stil.
**SMF 237 Sweet Dream's
Ska åka med buss till luleå idag så kommer inte hinna rösta senare så tar en vild chansning och röstar på jejjas pga att hon bara följt strömmen och inte sagt så mycket så
Jag skulle gärna rösta på jejjas jag också, hon har som sagts aldrig stuckit ut ur mängden - är det för att hon är rädd för att bli utpekad som varulv eller för att hon är en bybo som inte vill lämna befolkningens trygga gemenskap? Men jag gör helt om och röstar på VictoriaB, mitt tionde sinne säger att hon är skum…
Hanna
Jag röstar även jag på VictoriaB
JAg ändrar min röst till Jejjas. Pga att jag tycker att jejjas nog är skummare då hon nästan inte vart med alls och ännu mindre efter varulvsdemonen förvandlat en bybo till en varulv.
Jag rösta på VictoriaB tycker hon värkar mysko
Å jag är en helt oskyldig bybo jag lovar

Den oskyldiga bybon jejjas (lottning mellan jejjas och ViktoriaB) blev lynchad dag åtta:-(
Det är tre deltagare (varav en ängel, en bybo och en varulv).
*5. Abico, överlevande natt sex, sju & åtta
9. jejjas, lynchad bybo dag åtta
10. moonlights, lynchad varulv dag fyra
**11. victoriaB
Deadline är måndag kl 22:00 (OBSERVERA TIDEN!)
**SMF 237 Sweet Dream's
neejj!var säker på att jejjas var en ulv R.I.P Jejjas:(
1. alicia, ersatt av Skrotan-**VARULV?
*5. Abico, överlevande natt sex, sju & åtta-BYBO?
**11. victoriaB
Gaaah, jag visste att hon var oskyldig >.<
Hanna
jag sa ju att jag va oskyldig
. Jag kommer att spöka för er ååååååå
tusan! skulle röstat på VictoriaB och inte ändrat min röst.

Haha, jag tror jag vet vem som är:)

Abico blev vald till nattens varulvsoffer igen men var även denna gång skyddad av ängeln.
Det är tre deltagare (varav en ängel, en bybo och en varulv).
*5. Abico, överlevande natt sex, sju, åtta & nio
**11. victoriaB
Nu är det dag och vi väntar på att byborna ska lyncha någon, deadline är tisdag (natten mot onsdag) kl 00:00, tänk på att giltiga röster ska skrivas i fet stil.
**SMF 237 Sweet Dream's
VictoriaB
Hanna
Skrotan röstar jag på för abico är en bybo
#279 - Hur kan du vara så säker på det? :P
Hanna
vet inte känner på mig att du inte är en ulv så
hahahahahahahaha heja varulven! :P
#282 Din mordiska döda ulv! ;P
Mvh Felicia
Jag röstar på VictoriaB
Varulvar är också djur och människor! ;)

Sådär ja, den sista officiella plikten klar i omgång tre och oskyldiga bybon ViktoriaB blev ulven och ängelns gemensamma offer, taskigt:-(
Inatt kommer ulven att välja att äta Abico och ängeln kommer välja skydda henne så vi hoppar direkt till nästa lynchning där Abico kommer rösta på Skrotan och Skrotan på Abico så än en gång avgör lotten.
Jag har lottat, bäst av tre, och hur är det nu sagtor brukar sluta?
Det onda segrar över det goda, visst är det så?
Nä, just det, det var fel, självklart segrar det goda över det onda!
Byborna (med Ängeln Abico och numer döda Siaren CamillaS i spetsen) segrade över ulvarna (Hayah, Stormviskaren, moonlights & nya ulven Skrotan med Varulvsdemonen Creations i spetsen).
GRATTIS ALLA GODA!
**SMF 237 Sweet Dream's

Nu lämnar jag över till Hayah och omgång fyra, lycka till alla som är med där!:-D
**SMF 237 Sweet Dream's
Yippi vi vann! :D
sa ju att skrotan var varulv:P
Yes, vi vann XD Jag suger på att mörda onda människor *s*
Trodde verkligen till 100% att VictoriaB var varulv *suck*
Hanna
Pfft ;P Det hela berodde ju på tur.
Tycker att ulvarna gav er en riktig match ^^
Jag valde den bäste möjlige varulvsersättaren måste jag säga
Ingen misstänkte Skrotan ett dugg.
#290 Hanna, din jobbiga änglafegis, måste du skydda dig själv hela tiden? xD Du gjorde det hela omöjligt för oss att vinna ju :P
#291 - Jag skyddade faktiskt vår siare en natt (A)
Men det är klart att jag är egoist när jag har makt och alla föröker käka upp mig XD
Hanna
# 291 VictoriaB misstänkte ju Skrotan
Härligt! :D
Eftersom omgång 3 är avgjord låser jag tråden, i väntan på omgång 4.
Mvh Felicia