Mycket trevligt MM ;P
Tänk vad jag blev förvånad när jag sitter och läser igenom MM och plötsligt dyker på artikeln Att resa med marsvin "Pyttsan, en sån har jag ju också skrivit. Vem är det som skrivit den här tro? Hanna Johansson, jo det låter ju bekant" ;P Och sötnosarna på s. 41 kanske någon kunde identifiera? *s*
Sedan skymtade jag creation på s. 23 :P Och på s. 35 ser jag åtminstone halva mig själv ;P
Tack parsley för hjälpen att skicka in materialet :)
Hanna
Skymten av Creation var rätt duktigt att hitta (f.ö. syns jag på samma bild. ;)). Dessvärre finns det en annan person på MiF som syns mycket tydligare på en bild.
Säger jag mer så kanske personen inte blir så glad på mig, så jag håller tyst!
Jag fattar inte?
Vad e ett MM för ngt ?
#2 MM = Marsvinsmagazinet, medlemstidningen som man får om man är medlem i svenska marsvinsföreningen.
Jahaa okkk :P
hehe jag såg din Greta :D haha och parsley son på en stor bild ^^ Även min kusin och min moster. och några på Jens och Lena tysk :D mycket trevlans. Bra MM denna gången. jag har redan läst allt *vissel*
jag såg det med. :P
och har också läst hela nu. :)
Har MM kommit? O_O Och jag är med på en bild??
Mamma berättar aldrig för mig när jag har fått post >.< *morr* Nu ska jag genast gå och leta efter MM….
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Nu har jag fått hjärnsläpp och undrar om någon vet ifall man ska maila sin nya adress till någon om man har flyttat? Jag har nämligen inte fått MM.. Om den inte har kommit till gamla adressen :S
Ja, visst måste man adressändra, annars kan inte MM hitta rätt (hur skulle det funka?) . Det gör du till riks kassör: maria.ranvide@swipnet.se
Jag har också fått MM :)
Det första jag såg var att det stod "Att resa med marsvin" på framsidan, bläddrade och vips så var Hannas välbekanta artikel där. På nästa sida bilder på Sune och Greta ^^, Sedan bläddrar man lite till och se halva Hanna (ja - jag kände igen dig direkt, även fast bara halva du var med på bild ;P).
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#10 - Haha, då var du mer uppmärksam än jag då ;P
Min högra halva är helt klart min snyggaste *s*
Hanna

#9 Jag började inte tänka i dessa banor förrän idag ;) Tack!
#11 Tss.. ;) Okej ^^
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Någon som har fått MM kan ni berätta vad Linda Löw har för adress? Ska regga Martini men har inte mina MM här. Vore väldigt snällt om någon kan skriva de så fort som möjligt.
#14 - Skickar ett pm.
Hanna