Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: boendeinredning
Läst 603 ggr
FrokenLindgren
0

Använder era marsvin sina hängmattor?

Mina små sötnötar har fått en hängmatta men de använder den inte på det sättet jag tänkt mig utan har det som tält istället (= ligger under det = jag borde köpa mysrullar istället). Det är absolut inte högt upp utan de skulle lätt kunna klättra upp i det. För mig spelar det ju egentligen ingen roll men det är ju så sött med marsvin i hängmattor. Så jag undrar bara om era använder sina och när de kom på att de kan vara ovanpå det också?

Currymarsvin
0

Mina använder hängmattan då och då. Det jag brukar göra är att lägga grönsaker där uppe när jag ger dem. Då klättrar de upp och upptäcker förhoppningsvis att det är mysigt där :)

[findusen]
0

jag kan inte ha hängmattor för jag inte har nåt galler på mina burar, men jag hade hängmattor i en reservbur jag hade mina grisar i när jag hade dom med mig till mamma, och dom antydde inte att dom ville va i hängmattorna precis.. men när jag smög in en kväll hittade jag dom ändå i hängmattorna! :P så i smyg vill mina va i hängmattorna =)

FrokenLindgren
0

Vad smart med godsaker däri, det hade jag inte kommit på själv. Det får jag prova. :)

Mari
0

Mina älskar hängmattor, har dock bara en som ska fördelas på 4st marsvin så de brukar faktiskt vara duktiga och turas om :)
fast nu har de ej haft den på länge då de kissar ner den så ofta .__.

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jappeloup
0

eeh, min hane verkar vara höjdrädd, han hoppar ner så fort han fått tag på godbiten Oskyldig

learningtofly
0

mina brukar bara hoppa upp i sin när jag kommer med matskålen, de verkar tror att de får maten fortare på det viset ;)

tantnett
0

Mina älskade hängmattorna från första stund. Ledsamt bara att dom tydligen utgått ur sortimentet på Ikea?

Skulle behövt några fler dom ofta får tvättas. Men man kan ju göra egen design.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Angelica-Russin
0

Har ni någon bild på era hängmattor? Har ni köpt dom eller gjort själva? Skulle också vilja ha något sånt :P

FeliciaS
0

Prova att använda Sökfunktionen. Det finns många trådar om hängmattor. Här är en.

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus