Teguila sjuk igen :(
Nu har Teguila blivit sjuk igen :( Eller vi har ju vetat ett tag att hon haft en förstorad livmoder och varit inne på röntgen men dom har inte sett orsaken. Tillslut kände jag att det gått så långt att nu måste något göras för hon har tappat nästan allt hår och gått ner mer i vikt så vi åkte in idag och gjorde ultraljud och då visar det sig att min lilla älskling har en tumör i livmodern :( Så idag har jag suttit på strömsholm djurklinik från klockan 10 på förmiddagen till klockan 7 på kvällen och varit jätte nervös. Tumören hade som tur var inte spridit sig tror dom så dom gjorde en operation och tog bort livmodern men av någon andledning så började hennes lever blöda och dom fick knappt stopp på blödningen. Så jag fick åka hem utan min Teguila som nu ligger kvar över natten på strömsholm antagligen i en kuvös och får smärtstillande.
Så nu är det bara att hoppas och be att hon klarar natten och att tumören inte spridit sig. Älskade lilla gumman varför kan du aldrig få vara frisk du som är en sån kämpe! <3 Jag är så sjukt orolig och ledsen just nu jag vill bara att hon ska klara sig!
La in en gammal bild på henne när hon var nyrakad och badad =)
Så tråkigt att lillgumman insjuknat än en gång :(
Hoppas verkligen att hon klarar sig!
*håller tummarna*
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Ja hon som är så härlig och go och så händer allt henne :( Tack så mycket för stödet! :)
blir så glad när jag läser att du faktiskt tagit beslutet att försöka rädda henne med operation o allt vad det innebär och kostar! det är verkligen inte alla som gör det valet! önskar dig o grisen lycka till! jag o min phille gick igenom massor förra julen och jag trodde aldrig att han skulle reda ut det..! men han är hur pigg och glad som helst nu =)
#3 Tack så mycket! Ja men för mig är det en självklarhet att göra det för jag kan inte bara ge upp henne utan att ha försökt. Men nu gick det inte iallafall :(
Strömsholm ringde tjugo i 1 inatt och berättade att Teguila hade somnat in :( Hennes hjärta hade slagit konstigt men sen blivit bra igen men sen en stund senare somnade hon in iallafall :(
#5 jag beklagar sorgen :(
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Stackars fina Tequila! <3
Du gjorde allt du kunde i alla fall, hemskt att läsa att det inte räckte för henne den här gången. *tröstkramar*
Vila i frid sötnos…
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
så synd :( tröstis kramar!
R.I.P Tequila
Tack så mycket för stödet allihoppa! Det värmer <3<3

Tänker på dig i din svåra stund. Du gjorde vad du kunde.
Vila i frid Tequila.
Marsvin 4-ever
.

Vila i frid Tequila. Nu får du träffa Mirakel och alla andra marsvins-änglar.
Ja och nu får hon träffa hugo på andra sidan en av mina marsvinshanar som dog i somras. Och marley min kanin som hon bodde med ett tag när marley var liten plutt. Han gick bort förra veckan så nu är dom förenade på andra sidan istället. Tänker mest på stackars Curry som har bott tillsammans med Teguila sen dom var 2-3 månader och dom har typ aldrig varit ifrån varandra :(
Tack det är verkligen fina ord ni skriver <3<3
Nej, så hemskt tråkigt! :( *tröstkramar*
Man gör vad man kan, men ibland går det inte att hindra naturens gång ändå, vad man än gör.. så himla synd…
R.I.P. Teguila
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Ja jag får tänka så men det känns ju ändå alltid som man kunnat gjort mer fast man vet att det inte är sant. Tack för stödet :)
nej vad tråkigt =( men du gjorde allt du kunde iaf! tröstkramar!
Tack <3
Väldigt tråkigt. Men säger som dom andra att det är naturens gång, men du gjorde endå allt som du kunnat göra för henne! 
*tröstkramar till dig*
R.I.P Teguila