Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: sajtenifokus
Läst 814 ggr
Sandra-B
0

Meddelande från ifokus

Får du något felmeddelande vid användning av iFokus eller dess funktioner? Frågan gäller alltså inte eventuella problem med utseenden och liknande, utan endast felmeddelanden från iFokus servrar. (Exempelvis "Server error in application")

Om du får något felmeddelande är det bra om du berättar vad du gör innan det uppstår samt klistrar in meddelandet i den här tråden. Skriv även vilken webbläsare (samt version) du har.

Om du inte får några felmeddelanden uppskattar vi om du inte skriver i tråden. Vi vill hålla den så överskådlig som möjligt.

Har du besvarat frågan på en annan iFokussajt behöver du inte göra det igen.

Förtydande Det är inte problem med att komma åt sidor [Page not found (404 not found)] de är intresserade av.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

FeliciaS
0

Bra att du tog upp det Sandra :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

luneas
0

Server Error in '/' Application.
Object reference not set to an instance of an object.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object.]
Se.iFokus.Community.Util.RedirectorModule.HandleRequest(HttpApplication context) +355
System.Web.SyncEventExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute() +79
System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously) +176

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.1433; ASP.NET Version:2.0.50727.1433

luneas
0

Använder Mozilla Firefox 2.0.0.16. Det dyker upp lite då och då hos mig och då går det inte att nå iFokus på ett bra tag efteråt, får bara upp samma felmeddelande varje gång.

Caspia
0

Felmeddelande vette sjutton, men jag ser inga mail i min inkorg trots att det står att jag har två nya meddelanden.

Envishet och drömmar

Sandra-B
0

Ser du inga PM alls, det är en helt vit ruta bara?

**SMF 237 Sweet Dream's 

Caspia
0

# 4. Ja precis. Det är störande för jag blir ju så himla nyfiken på vad som står i de där meddelandena. ;)

Envishet och drömmar

Sandra-B
0

Jag har för mig att jag har läst om det nånstans *hmm* och att det är under arbete men jag ä rinte säker.

Kolla in på Support och se om du hittar nåt, annars kan du ju starta en tråd om det där.

**SMF 237 Sweet Dream's 

Caspia
0

Haha, de flesta trådarna där inne handlade om folk med samma problem som jag, som var olika mycket småirriterade - arga - förbannade - galna. Utgår ifrån att det löser sig så småningom.

Envishet och drömmar

Sandra-B
0

GladDet gör det säkert

**SMF 237 Sweet Dream's 

MalinArv
0

Server Error in '/' Application.
Maximum request length exceeded.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Web.HttpException: Maximum request length exceeded.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[HttpException (0x80004005): Maximum request length exceeded.]
System.Web.HttpRequest.GetEntireRawContent() +3315778
System.Web.HttpRequest.GetMultipartContent() +56
System.Web.HttpRequest.FillInFormCollection() +222
System.Web.HttpRequest.get_Form() +65
System.Web.HttpRequest.get_HasForm() +3309630
System.Web.UI.Page.GetCollectionBasedOnMethod(Boolean dontReturnNull) +45
System.Web.UI.Page.DeterminePostBackMode() +65
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +133

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.1433; ASP.NET Version:2.0.50727.1433

Sandra-B
0

När kommer detta felmeddelande?

**SMF 237 Sweet Dream's 

MalinArv
0

Fick det när jag skulle lägga till kort och Avatar. Tror att jag helt enkelt la upp för stora kort. Minskade ner dem drastiskt och då gick det bra.

Skäms

Sandra-B
0

Ok:-)

Men då struntar jag i att rapportera det.

**SMF 237 Sweet Dream's 

MalinArv
0

Gör det. Sorry, my bad… E lite ny på sidan då…

Sandra-B
0

Ingen fara, bättre att rapportera ett felmeddelande en gång för mycket än en gång för liteGlad

**SMF 237 Sweet Dream's