Fanny i mitt hjärta
R.I.P Fanny

RIP Fanny
Vad söt hon var.
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Vila i frid Fanny <3
Att förlora ett djur kan kännas mer än vad vissa tror. Ens djur kan ha lika stor plats i ett hjärta som en annan människa. Tröstkramar <3

Vila i frid, Fanny.
--------------
Emma - medarbetare på Bichon.iFokus

Tack alla!
Ja, hon var mitt lilla hjärta, min ängel och mitt yrväder. samt en mycket bra vän, både till Greta och mig.
Det är hemskt när en familjemedlem går bort och det gör riktigt ont när ingen vill ta ens sorg på allvar. Av De kollegor jag berättat för har 3 st skrattat åt mig i stort sett. Man lär sig vem ens vänner är i sånna lägen. Ett marsvin är en riktigt god vän när h*n blir tam.
Vila i frid fina Fanny!
Vad tråkigt, jag vet hur det känns… Jag längtar inte mer efter några andra än mina 4 älsklingar som lämnat mig under året <3
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Vila i frid Fanny <3
Beklagar sorgen, måste kännas otroligt hemskt för er.
*Tröstkram*

Tack så mycket, ja, det är inge roligt alls. skaffade Fanny dec 04 precis när jag flyttade upp hit till Tanum. I början hade jag bara Fanny och min man (då pojkvän).
R.I.P Fina Fanny. :'(
*tröstkramar*

Enormt sorgligt.
Precis som du skriver så har vissa människor ingen förståelse över vad det innebär att mista ett älskat djur.
Jag brukar tänka att dom människorna har aldrig haft eller någonsin kommer att få förmånen att lära känna och uppleva allt ett djur kan ge. Dom personerna går miste om mycket här i livet.
Tröstkramar.
Marsvin 4-ever
.
Nä, så tråkigt :( *tröstkramar*
Hur mår Greta nu då? Hon måste sakna sin lille vän :(
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Vila i frid Fanny :(

Ja, Greta saknar sin vän, men vi var tvugna att skaffa en ny redan på måndagen. Tålde inte att se henne bara ligga i huset och inget annat. Nu har Alannah varit med oss en vecka och Greta börjar bli glad igen tror jag. Önskar att jag kunde gå vidare så fort…
1 vecka sen idag…
Saknar dig och älskar dig Fanny.