Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 807 ggr
Abico
0

Min älskade Vincent *bildbomb*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Av en händelse så hittade jag en gammal skiva med massor av bilder från den dag då Vincent kom hit för snart ett år sedan. Och bilderna får mattes hjärta att smälta fullständigt ^^ Min lilla bäbis har visst gått och blivit stor :')

Först och främst, första bilden på Vincent ihop med en bild från i augusti i år.

Hanna 

Abico
0

Första (och tyvärr en av de sista..) bilden med alla mina tre pojkar ihop. Tänk att lilla, lilla Vincent nu är närapå störst här hemma ;)

Hanna 

Abico
0

När han kom fick han plats i min hand den lilla skiten ^^ Och korgen som han åkte hem i var som en hel löparbana ;P

Hanna 

Abico
0

Idag börjar korgen bli trång *s*

Hanna 

FeliciaS
0

Vad fin han är, lilla Vincent :) Han har verkligen utvecklats! Nu är han en stor lugn cool kille och på bilderna ser han ut som en ynklig liten skit ;P Jättesöt bild på alla tre. Det är inte bara han som utvecklats, du som fotograf också ^^,

#2 Påminner mig om Hera, när hon kom var hon minimal och fick gott och väl plats i min hand, nu så funkar inte det. Lite trist ;P

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Thea-Cazzy
0

åh han är så söt! Jag satt också och kollade på gamla bilder på Thea och Cazzy :)

CamillaS
0

Älskar första bilden, vilken skillnad på killen! :P
Han har verkligen blivit en stor fin grabb. ^^

Thea-Cazzy
0

#1 var så söt! Han ser så blyg ut ;D

parsley
0

Sune känner jag igen. Men vem är den svarte grisen?

Tindrar
0

#8 Är det inte Donken?

ElinLi
0

#8 det e donken :)

Abico
0

#4 - Ja verkligen, det är inte alls samma marsvin längre ^^

#5 - Klart han är söt :P

#6 - Haha, ja visst är det skillnad ;P

#7 - Han undrade nog var det var för konstig människa som stoppade ner honom i en korg, körde iväg honom långt bort och sedan satte ihop honom med två gigantiska marsvinshanar ;)

#8 - Det är min svampgris ;) Donken (Caviecares El Dorado).

#9 - #10 - Vilken koll ni har *s* Jag kan inte påstå att jag har lika bra koll på era grisar (A)

Hanna 

Tindrar
0

Heh, nej, men medarbetarnas grisar borde man ju kunna;)

ElinLi
0

Klart jag vet vad dina grisar heter hannnah :) dom e ju mina favoriter här på marsvinifokus :):)

Creation
0

Naw, vilken liten sötnötig pojke han var då ^^ Han ser verkligen jättesött bebisblyg ut på bilderna :p

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Abico
0

#12 - Haha, jasså dåså ;P

#13 - Min favoriter också Oskyldig

#14 - Ja ;) Det kan man verkligen inte tro att han var när han numer hänger sig ut över burkanten och skriker så fort någon kommer in i rummet (känd som okänd) eller tar ett stor skutt ner i domarens knä på utställningar och börjar pussas ;P

Hanna 

ElinLi
0

:) Asså klart mina här hemma e ju mina absoluta favoriter men av alla medlemmars marsvin här inne så älskar jag dina :D:D dom e såå söööta :D

tantnett
0

Vilken charmgosse. Han skulle träffa min Lovika. Skrattande

Marsvin 4-ever Tungan ute.

Abico
0

#17 - Haha, det har han säkert inget emot ;)
Du har inte en till flicka som söker teddy sällskap? Det vore ju inte rättvist om bara en av mina pojkar fick ge sig ut på tjejträff ^^

Hanna