Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 474 ggr
ElinLi
0

ett hemskt misstag :/

Ni vet ju att jag såly theo och harry .. och jag måste erkänna att det var ett enda stort misstag Gråter Nu när jag ska köpa ett nytt så förstår jag att ja det var ett misstag att sälja theo och harry .. dom betydde så mkt för mig :( .. Så ni som vill säga att jag ju nyss sålde theo å harry i min nya tråd : snälla låt bli jag vet att det var dumt gjort av mig så ni behöver inte påminna mig om det …

jag ville bara skriva av mig .. hoppas att ni inte tycker att detta var en onödig tråd ..

Skrotan
0

Även solen har fläckar;) men skaffa ett marsvin som verkligen är i stort behov av hjälp, det kan ju kompensera upp att marsvinen var tvungna att flytta och bli utsatta för den stressen det innebär:)

ElinLi
0

Japp och det e det jag gjort .. tjejen som har honan jag ska köpa kommer från ett omplaceringshem och är nu hos en ''fosterfamilj'' .. Så jag känner att jag gör en god gärning .

FeliciaS
0

Ja, jag förstår dig. Jag skulle aldrig kunna sälja/omplacera något marsvin jag tagit på mig ansvaret för. Förstår att det känns helt fel.
Vad var anledningen till att du sålde dem då? (minns inte)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

ElinLi
0

#3 För att jag trodde att jag inte hade tid för dom men nu efteråt så har det ju visats att jag bara sitter i en soffa flera timmar för att jag inte haft nåt att göra .. så det var värkligen ett misstag ..

tantnett
0

#4 Man kan ha marsvinen med sig i soffan.

Marsvin 4-ever Tungan ute.

ElinLi
0

#5 mm men när jag är i soffan sover jag .. jag äter medecin som gör mig grymt trött .. har dock nu lärt mig att hantera tröttheten så jag behöver inte ligga i soffan längre …

marsvin2008
0

Trötthet som beror på medicin är svår att påverka, det funkar inte med Coca Cola eller kaffe osv det enda att göra är att fortstätta vara trött eller sova sig "piggare". Jag äter också en medicin som gör mig trött. Fast det kan ju vara olika beroende på medicin kanske.

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

ElinLi
0

#7 precis .. men jag känner nu att jag blivit piggare och så så därför har jag bestämt mig för att utöka min flock med ett til marsvin :)..

marsvin2008
0

#8 jag förstår.  Det brukar vara värst i början vid insättning och annan justering av dos. Klart du ska ha fler marsvin om du känner så. Kan du inte köpa tillbaka de som du sålde? Eller så ny det väljer du ju själv.

Kyss

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

ElinLi
0

#9 jag tror inte jag skulle kunna göra det då den nuvarande ägaren älskar dom så mycket.. så jag köper en ny .. jag ska hämta henne på söndag :)

FeliciaS
0

#10 Skönt att de fått en bra hem i alla fall :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

ElinLi
0

#11 aa :)

marsvin2008
0

okej :-)