Lite nytagna bilder...
Vad söta! :) De måste tyckt det var jätteskoj att få springa fritt så stort ^^, Marwin påminner en hel del om ett av mina första marsvin Cocos, en virvelkille i silverag/wh. Älskar den färgen! <3
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#5 Ja men vår snart 5åriga dotter blev avundsjuk på att marsvinen fick all vår (hennes mammas och pappas) uppmärksamhet så hon började "skrämmas" genom att vara oförsiktig hela tiden så det var nog även väldirgt obehagligt kan jag tänka. Jag ska släppa lös dem nån dag i veckan när jag är hel ensam hemmam så de får utforska ifred, vi har 90kvardat som de kan springa omkring på. (- toaletten förstås)
Vad menar du med silverag/wh?
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
#6 Ojdå, det var mindre bra ;P Oh, har ni så stort utrymme utan sladdar och annat farligt?
Silveragouti/white - färgen ;)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#7 nä inte helt utan men det är inte speciellt svårt att marsvinssäkra om jag vill. Jag skulle aldrig låta dem kuta omkring i hela lägenheten ändå utan att "följa efter" jag är ju med dem på golvet. Jag gör som jag gjorde med min katt för flera år sen, när hon gjorde saker hon inte fick så hade jag ett speciellt pschjuuusch ljud och hon fattade direkt att det var ajjabajja. Det kör jg med marsvinnen också och det funkar dp hittills, fast jag säger det inte lika högt för så skrämmer jag väl livet ur de små.
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"