gravid marsvin
jag hoppas innerligt att mina 2 inköpta marsvin ska få ungar fast det kommer ta ett tag jag såg att han täckte henne och hoppas nu på det bästa.. det var förra veckan. mamman är black dalmatiner och pappan är brun
Hur gamla är dom? Bor dom tillsammans?
För din skull så hoppas jag att det är ungar ^^
Hoppas du läst på bra och så där! För det är ett stort ansvar att ta hand om marsvinsunge/ungar!
Jisses, vad många kullar du har inplanerade med dina nyinköpta djur ;P Inte bara marsvin, utan kanin, råtta, mus och gerbil också.
Hoppas att du har roligt med ditt trollande ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#2 Oj, det lät mkt O_O !
trollvarning!
Funderar ärligt på att ta bort din tråd då du inte för ett ögonblick verkar vara seriös, och påstår att du är 50 år!?
Om du nu mot all förmodan inte skulle vara ett troll, ber jag om ursäkt och hoppas innerligt att du verkligen läst på om alla dom där djuren du pratar om! :O

#4 Jag är inne på samma linje som dig.. Det låter väldigt konstigt.

Marsvin är inte gravida, utan dräktiga…det är bara människor som är gravida.
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......
#2 #4-#5 Precis! Instämmer helt…
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Har kollat alla hennes andra trådar med alla "pappor" är bruna tucker med det låter sm troll
Nu låser jag tråden, spekulationer om hurvida folk är troll eller inte tycker jag inte att man ska diskutera så jätteöppet. r8ungen, pm mig om du har några frågor angående låsningen. Och starta gärna en ny tråd om du skulle vilja. //Hanna - medarbetare
Hanna