Grönkålsmumsarna :-)
#3 åh den där var ju mkt sötare än min… *gosas*
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

En liten fråga, var hittar ni er grönkål, och vad kostar det ca? Jättesöta marsvin, kommer och kidnappar dom;P
Naww.. Grönkålssötnosar :D
#5 - Jag köpte grönkål på Ica härom veckan, gratis var den verkligen inte -.-' 15 kr för ett litet, litet kålhuvud.
Hanna
Men, huvud? Säker på att det var grönkål? Grönkål är ju liksom en tjock stock i mitten som det sitter kvistar på. Jag köpte för 14,90 kr/kg på Willys. :)

#6 Du menar inte såna där "bollar"? brysselkål heter det tror jag;P
Jodå, det var grönkål. Jag är bara så van vid att säga kålhuvud om all kål ;)
Hanna
ja köpte oxå på williys =D poppis blev man när man kom hem hehe :D
Söta bilder! :)
Mina grisar har fått grönkål ett tag nu, vi beställer grönsakslådor från Årstiderna så vi får lite varierat innehåll varje vecka. Senast var det jättebra innehåll till marsvinen sett - röd grönkål, broccoli, bladselleri och morötter *ler* Annars har jag inte sett det i livsmedelsbutikerna än tror jag…
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Får då hoppas på att willys har:D
Ica Maxi och Ica Kvantum har… Inte många kronor kostar det och vääääldigt poppis
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Mina älskar oxå det!! Tyvärr verkar det bara finnas runt denna årstiden? Verkligen perfekt grismat