Månadens marsvin November vinnare!
Med hela 5 röster Blev nu Manolito månadens marsvin Novmeber 2008!
Stort grattis till Binajis och Manolito!
Detta är, mina vänner, mitt (fladder)marsvin Manolito. Han har än inte lärt sig hantera sina enorma öron ännu men då och då tar han sig en liten flygtur i marsvinsrummet.
När Manolito inte är ute och susar är han en rätt lugn liten grabb som är nyfiken och framåt, pratglad och envis. En stor portion personlighet trots sina ringa 7 veckor. Hö och vitkål är favoritkäket, pellets har han inte riktigt fastnat för ännu… eller så är det helt enkelt så att Rufus ockuperat matskålen, vad vet jag? Vad jag därimot med säkerhet vet är att detta kommer bli en tjejtjusare utan dess like. Flax flax!
Grattis lilla Manolito :)
Hanna

Grattis!
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Nämen oj vad roligt! Manolito tackar så mkt och är extra glad eftersom han fick en större bit äpple ikväll :)
Sugen på att föda upp ridgeback? Jag lägger uppfödningen på is ett tag framöver och säljer därför lite avelsdjur. Mejla eller PM:a här på ifokus om du är intresserad :-) Även keldjur finns naturligtvis.
http://www.freewebs.com/binajismarsvin
Grattis lilla fladdergris ;) Förutom att han är jättesöt har han en ljuvlig färg! <3
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Grattis, grattis! ^^ Värdig vinnare.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Ett stort grattis!

Stort grattis till ett av de sötaste marsvin jag sett! Som FeliciaS säger: underbar färg!