Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketter: bilderfilmer
Läst 455 ggr
luneas
0

Min galenpanna Gizelle

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har haft fotosession nu på morgonen och bl.a fotat några av de grisar som ska vara med i årsboken. Passade även på att fota min lilla stjärna Gizelle som ska ställas för andra gången på lördag. Hon är 3 månader och ett riktigt busfrö! Inte lätt att få henne att stå still mer än 2 sekunder…

Lyckades iaf ta ett bra profilfoto på henne men resten blev bloopers hela bunten… Se bara!

luneas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är den bild som faktiskt blev bra på Gizelle. Upptäckte vid redigeringen att hon är läskigt lik sin mamma Bedelia. Nog syns dte att det är mor och dotter alltid! Bedelia är överst och Gizelle underst på bilden.

idipidi
0

#1 Men hjälp! Det ser verkligen ut som samma marsvin!

luneas
0

Eller hur! Var tvungen att kolla noooga för att se vem som var vem när bilderna kom efter varandra i bildmappen. :-) I verkligheten är det ju inga problem alls att skilja dem åt, Gizelle är ju bara 3 månader medan Bedelia är vuxen, men på bild när man inte ser storleksskillnaden så är de läskigt lika.

MalinArv
0

Där har vi en fin kopia! :)

FeliciaS
0

Säger som jag gjorde på bloggen, Gizella är ruskigt lik Frideborg i kroppen och den översta samt mittenposen på bilderna i #0. Dessutom är hon väldigt lik Bedelia också! Men ack så fina <3

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus