Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 822 ggr
Diana61
0

Färska bilder på mina ungar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På måndag blir mina tre ungar två veckor gamla och här är nu färska bilder på dom.

Damen först Flört

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Diana61
0

Så tar ve herrarna och börjar med den äldsta (nr2)

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Diana61
0

Så minstingen (nr3)

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Milla
0

grattis till dina fina bebisar

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Diana61
0

Tack Milla! Och vi behåller alla tre.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Kiddoo
0

Guuuud va fina dom var nu! Dom kommer nog bli fina utställnings djur om du ska ställa ut dom :D Ooh, du måste vara glad att du kan behålla alla :) Du föresten Diana61, jag cyklade runt bland ett stallområde idag, och frågade om jag fick köpa hö, jag fick en massa hö gratis :D så TACK TACK TACK för tipset! :D

dreamiz
0

De är ju underbara! Å, varför är jag allergisk? Hoppas de två jag har lever i evighet för jag kan ju inte skaffa några nya sen. Men jag för njuta dubbelt upp så länge jag har Roy o Vanessa.

Vad heter färgen nu igen på dina bebbar? Den ser så vacker ut tycker jag!

Kiddoo
0

#6. Varför kan du inte skaffa nya?

[Theriss]
0

Oooh lemonagouti *fiiint*

Diana61
0

Kiddoo: Jo dom är verkligen underbara och vi är så nöjda med dom. Dom är ju ej renrasiga men pet klass kan man ju ställa upp i. Jag har aldrig ställt ut men det vore trevligt att prova någon gång.

Grattis till allt gratis hö! Jag skall få en hel bal snart gratis från grannen som har beställt till deras häst.

dreamiz: färgen heter Lemon agouti som Theriss redan svarat på ser jag ;-) Trist att du är allergisk.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Kiddoo
0

Jag har heller inte ställt ut någon gång, men ska testa Pet klass ska jag åxå testa, måste man ha ett registrerat djur för det?

Diana61
0

För att ställa ut i pet klass så tror jag ej de behöver vara reggade. Jag är ej så hemma på detta med utställningar ännu. Det är mycket att läsa på….

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Kiddoo
0

Okejj, det får jag ta och kolla upp :)

Diana61
0

Bästa sättet är att kontakta SMF. Jag hittade information om det och man behöver ejha ett registrerat djur för att delta.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Kiddoo
0

Okejj, jag ska läsa lite där :)