Vad tycker ni ?
Jag sitter här och funderar lite om burar, Jag vet inte om jag ska ha min bokhyllebur eller om jag ska byta till den vanliga 120 buren.. Det finns ju både för och nackdelar med bokhyllebur.. Fördelen är att dene stor , nackdelen e att det e svårt att sätta in saker som hängmatta och så .. hur tycker ni jag ska göra ?
elin
Tror att grisarna hellre skulle föredra en stor yta att springa av sig på än hängande tillbehör. :) Jag tycker att du ska behålla bokhylleburen.
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
Behåll den stora bokhylleburen. roliga tillbehör kan du nog använda ändå. Hur ser din bur ut, vilken tråd var det du hade bilden i?
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
#1 okej, hehe ^^ .. Hmm det e bara så svårt att inreda en sån bur :P
#2 Jag har ingen bild just nu men jag kan gå upp och ta en nu .
Sitter här och väntar på bilden

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Jag tycker det ser ut som att det borde gå att ha både runnlar och hängmattor, hängrör osv allt möjligt. Det är ju bara att hänga upp fästöglor på kanterna runt burramen.
Eftersom kanterna inte är så höga går det att tex sätta galler på sidorna och fästa där. Bara fantasin som sätter gränser.
(OT nu ska jag till tandläkaren och dra ut en visdomstand, för jag var klok och sen inte *HAHA*)
Oki hur menar du då ? skulle du kunne rita en bild? ^^ är ganska seg :P
Oj, ja jag kan ju försöka men det kanske blir först imorgon. (har ont i käften efter tanddragningen och hållagning)
Jag tycker absolut du ska behålla bokhylleburen! Det uppskattar nog marsvinen mycket mer :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus