Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterbilderfilmer
Läst 617 ggr
marsvin2008
0

Mjukaste igelkotten nånsin!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Älskade lilla Gloria

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

marsvin2008
0

Albin undar "vad gloooor Du på?"

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

marsvin2008
0

Agnes gonos i närbild

marsvin2008
0

*suck* va skulle hon ("fetknoppen") dit upp och göra!?! :-)

Hamzter95
0

naaaaaaw ;D

FeliciaS
0

Söta! :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

tantnett
0

Mycket söta.

Har för mig att du har 4 st? 2honor + 2hanar men får inte det att stämma av bilderna. Eller ser jag fel?

Marsvin 4-ever Tungan ute.

marsvin2008
0

#6 jag hade fyra men så en dag blev dem helt plötsligt 5 när jag blev kär i en Lunkarya hona på blocket och "fick den av min man" när hundögona plockdaes fram *fniss*
Så nu har jag alltså två hanar och tre honor och Nej det är inte meningen att vi ska skaffa ungar (om någon funderar på det).

Kyss 

Lägger in en bild på Marwin tuffingtuss också, mattes lilla gullegulleklimp.

tantnett
0

#7 Jaha det förklarar ju lilla Gloria.  Skrattande

Jo jag vet hur det kan gå gällande antalet av marsvin man tänkt sig. Själv tänkte jag från början 2 st, men här bor nu 6 st ?

Jag är bergfast i tron att marsvin förökar sig som cellerna "genom delning" eller vad tror du?  Flört

Marsvin 4-ever Tungan ute.

marsvin2008
0

#8 *tihii* Ja man kan aldrig så noga veta ;-) Jag förstår inte hur det gick till när jag skulle testa med två och helt plötsligt har jag 5 att gosa med.