Köpt Mitt första Marsvin!!!!
Hejsan!
Idag åkte jag och mamma å köpte en 8 veckors gammat Virvelmarsvin :D bilder kommer!
Jag har ett marsvin här hemma som är 5 månader. dom ska då bo i hop :D kan jag redan sätta ihop dom första dan ? den nya som heter Milton kom för ca 1 tim :D
SKulle jag kunna sätta ihop dom nu ? de e 2 hanar! Just nu såhar videlat av jossi´s bur så nu bor dom i varsin halva. Jossi pratar hela tiden och står vi gallret xD milton ligger under sitt hö :D
Kan jag sätta i hop dom nu?

Grattis. Hoppas ni kommer att trivas ihop och får många mysiga år tillsammans.
Låt dom först träffas på en neutral plats exempelvis nere på golvet, sen tror jag det skall gå fint att sätta in dom tillsammans i buren.
Lycka till.
Marsvin 4-ever
.
Grattis till marsvinslyckan! När du skrev "mitt" och inte "mina" i rubriken var jag först rädd att du bara hade ett marsvin. :P Vilseleder lite.[
Artikeltips](../Articles/Read.aspx?MessageId=8331917f-e193-4715-950a-ed22ce0f835e&GroupType=Se.iFokus.Community.Board.ArticleGroup&ThreadListPage=1) om sammanföring av marsvin annars. :)
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

okej tack!!
Men kan jag sätta i hop dom nu med en gång?

putt
#4 läs #1

nu med en gång eller? asså kan jag göra det med dom nu ?
Ja låt dom träffas på neutralmark ( alltså tex golvet ) sedan kan du pröva att sätta in dom i buren dom ska bo i.

Hur har det gått med grabbarna?
Marsvin 4-ever
.

Hej!
Det har gått jätte bra! dom bor tillsammans och pratar hela tiden XD
Han har även slikatpå mig och en kompis
Sötnosen! kolla i min tråd: Bilder på Milton!! <33 där finns den en bild på han :D ska lägga in fler ;)
Jag antar jag svarade på ditt pm lite sent, förlåt så mycket ;)
Men tur att det gått bra och att de bor tillsammans ^^,
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

det gör inget ;)