Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: minneslund
Läst 1002 ggr
marsvin2008
0

Vila i frid älsakde Gloria

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så kort tid du fanns här hos mig och ändå fanns det gott om tid att förälska mig mer i dig än mina andra fyra. Kan låta grymt med Gloria var så speciell

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

FeliciaS
0

Usch… Gråter

Vila i frid älskade Gloria!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Fiona
0

Uscha vad hemskt :( R.I.P Gloria <3

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

[starlights]
0

R.I.P Gloria Gråter

Creation
0

Nä, så trist! :'( *tröstkramar*
Vila i frid, Gloria!

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

[Liinda]
0

Vila i frid Gloria <3

CamillaS
0

Sov gott fina tjejen.. Gråter´ R.I.P

PetraS
0

R.I.P Gloria Gråter

Alltid lika hemskt när någon älskad lämnar oss..

Hon var verkligen jätte söt!

Älskar personligen dom här små orden.

Liten marsvinsängel kom, log och vände sedan om..

*tröstkramar*

marsvin2008
0

# 7 så hemskt så orättvist. På så kort tid hon hade på sig tog hon hela mitt hjärta i sin hand, när hon sen var tvungen att ätervända hem lämnade hon det åter… Jag ville att hon skulle stanna! Jag önskar att hon hade tagit mitt hjärta med sig…

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

ElinLi
0

#8 du gjorde allt du kunde! Även fast det kanske inte känns som det. Men tänk nu springer Gloria och min Roxie tillsammans på andra sidan regnbågsbron och njuter av att få äta massa gräs! Somsakt Jag tänker på dig!

R.I.P Sötnosen Gloria

marsvin2008
0

Men hon ska inte springa på andra sidan… hon ska vara hos mig och om hon kom tillbaka skulle jag ge henne allt gräs hon ville ha  :'(

PetraS
0

#8 Nej livet är verkligen inte rättvist alla gånger.. :( Och på något konstigt sätt är det just dom där som har DET och som bara är så underbara, som nästan alltid lämnar oss för tidigt.. Själv varit med om att djur jag haft i bara några månader tagit en så stor plats i mitt hjärta att det bara blir ett stort hål kvar när dom bestämmer sig för att återvända.. Hade bla. en mkt speciell liten skinny tös som bara var det underbaraste som fanns, finns ingen gris som lyckats stjäla mitt hjärta så fort som hon gjorde, men fick bara ha henne hos mig någon månad.. hon måste ha haft något medfött fel för en dag när jag kom hem satt hon med ändtarmen (!) utanför, som en lång blodig spiralkorv.. lilla gumman.. måste ha haft så ont, när vi kom till vet så måste hon ha haft den så många timmar, men ändå när vi satt där å väntade på sprutan som föralltid skulle ta min lilla Luna så satt hon och pussade matte överallt, som för att säga , "det ordnar sig matte, va inte ledsen" usch, den grisen får fortfarande mina tårar att spruta.. brukar tänka att hon nog va här nere på jorden på kortvisit för att jag iaf skulle få träffa någon så underbar som hon, för även om det gör så ont skulle jag absolut inte velat byta bort den korta tid vi hade.. <3 förlåt att det blev långt, och kanske inte direkt får dig att må bättre..

men det gör ont, och man får ändå försöka att vara glad för den tiden man fick tillsammans även om det är svårt..

*massa styrkekramar*

marsvin2008
0

Men jag fin inte ens en månad med henne och hon hann aldrig bli fyra månader…

Gråter

Jag vet nu att jag måste skaffa "ett substitut" för henne, någon som påminner men ändå ALDRIG kan ta hennes plats…

ElinLi
0

#12 det här kanske inte har med detta att göra men har du berättat för uppfödaren ?

Cuyi
0

Nej, livet är inte rättvist. Har varit med om det 3 ggr. Det är hemskt. Alla var för tidig död. Mina tankar finns hos dig och du får tröstkramar här från mig och Biggan. Alla marsvin är speciella på sitt sätt och Gloria var det. Hon vilar i frid nu. Ha ingen skuld över det, du gjorde det du kunde. Och tyvärr fanns det inte så mycket att göra, och det var inte ditt fel heller. Så hemskt alltihopa. Men "bra" att hon fick somna sin sista sömn i din famn.. trots allt.

R.I.P Gloria<3