Gris Irma på bild
Söt så :)
Helena

Det skulle vara förbjudet att få vara så näpen.
Tusan också nu måste jag ju införskaffa ännu större väska om jag vid något tillfälle har chansen att "nppa" Greta då slink..r nog de..a lille med. Hm.
Marsvin 4-ever
.
Ojdå, det var visst något sött som fastnade på bild där! Kan jag få äta upp henne
?
Till er som planerar en kidnappning/ en tallrik med Irma till lunch låt mig bara utlägga en liten varning. Hon må se söt och go ut, men akta er - hon bits och har världens kisstråle som hon kopplar på när hon blir förbannad, tro mig ;) Lillan har temperament så det heter duga *s*
Hanna
#5 Haha, ok då.. vill inte bli blöt
Får väl nöja mig med Biggan *skratta ondskelfullt* …
Måste säga att hennes (Irma's) nos är gudomligt söt! Älskar marsvinsnosar <3
#5 Skrattar så jag skriker… första gången sen den 20/12… Va roligt du skriver! :-) Hejja för dig och jag är van att bli både blöt och biten på… fast inte av marsvin förstås…
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

#5 fniss. Då vet du att om du på någon utställning ser en person med bandagerade fingrar samt parfymerad av en omisskännelig "doft" Guiena a la pink så är det jag. 
Marsvin 4-ever
.
Fi fabian va rolig du är! Skrattar så jag får ont i magen och ser fram emot att få läsa nästa kommentar…
(*gah* min man öppnade just kylen… alla fyra satte igång och OUUUUIADE för fullt, hoppas de inte väcker dotra min)
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Eh.. jag tror nästa person som vill skriva inte vågar för då kanske du inte skrattar ett dugg! Låtsas bara som att den här kommentaren inte finns och att nästa som skriver är nästa
alltså, jag är inte nästa som skriver efter #9.. utan den här kommentaren finns inte!
#8 Haha! Den parfymen låter aa.. den verkar dofta gott, var finns den att köpa?
#10 *hihi*
Vad söt hon är, lilla prinsessan ;P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Naw, sötnosen. ;) Men Hanna, jag vill se hela grisen också! Känns som att det var ett tag sen. Minns henne när hon såg ut som att hon utsatts för elchocker(xD), men antar att pälsen har lagt sig lite nu? Är hon lika liten än? ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#13 - Jag la ju ut en nyklippt tråd för ett tag sedan, fast nu har pälsen växt lite. Som ogräs med andra ord ;)
Jag får väl fixa lite fina bilder på hela skruttan.
Hon är riktigt,riktigt liten, funderar på om jag ska börja stödmata för hon måste börja lägga på sig lite nu :/ Vid sex månader väger hon som om hon vore hälften så gammal och till och med då skulle hon varit liten…
Hanna
#14 Skicka hit henne på posten, här växer ynglingarna som jag vet inte vad… De är enorma båda två ;P
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus