Bilder: Lunkarya Irma 6,5 månader

Nej vad söt
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

Hon är en sån sötnos lilla Irma:-)
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!
Ååååååh *snyftar* hon har samma färger som Gloria hade… usch va ja saknar min goseklimp.
Va Fin din Lunkaraya är!
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"
Åh, fina Irmisen! Bara klippt en gång på så många månader? Om man ändå hade lunka… ;) Jag har väl klippt mina coronettisar typ 5 ggr redan och de är ca 9 mån. Fast i och för sig har jag klippt dem ibland när det egentligen inte är nödvändigt och jag hade kunnat vänta någon månad till. *s* Och så klipper jag ju inte särskilt mycket varje gång.
Ska du ställa henne i klippt senare? ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.
#5 - Jag har bara klippt ordentligt en gång, har fått snagga magen 4 - 5 gånger också ;)
Det hade varit kul att prova på klippt, så vi får väl se om det blir något. Hon har dock extra rosetter så det är väl tveksamt om det blir några bra placeringar.
Hanna
#6 Jo, magen har man ju fått snagga fler gånger. ;)
Synd att hon har extrarosetter. Fast jag ska ju ställa mina grabbar i klippt trots att de har dubbla framkantsveck. Är pälskvalitéten väldigt bra i övrigt kanske det kan gå ändå. :)
Du kanske kan fråga uppfödaren vad hon tycker?
#7 - Anna (Stormviskaren) meddelade när jag just fått hem Irma att det inte kommer synas så mycket med rosetterna ändå när hon blir fluffigare och jag håller med, det syns inte mycket.
Hon har ett par riktigt fina korkskruvslockar iaf. :P
Hanna
#8 Ja, men då måste du väl prova i alla fall. x) Kan ju aldrig skada.
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
#10 - Hon är anmäld till Trollhättan och ska med om hon lyckat lägga på sig lite till tills dess, du får se till att pallra dig dit :P
Hanna
#11 Attans då ;P Bara för att jag inte ska dit anmälde du henne va?
Ska du till Mölndal?
Mvh Felicia
#12 - Är du säker på att du inte ska dit?
Som sagt är det inga problem att få in en männska och lite fler marsvin i bilen.
Kommer mycket troligt till Mölndal också ja.
Hanna
#13 Okej… Ska ta mig en funderare, men anmälningstiden lär väl gå ut snart. Annars kan jag komma utan marsvin kanske *s*
Fast rätt trist - skulle nog inte funka för mig ^^,
Mvh Felicia
Hon ser jättefin ut och det är självklart att du ska ställa henne i klippt! :) Ser ut som att hon har massa päls! Skulle kunna satsa en liten slant på att ingen domare någonsin kommer att kommentera några extrarosetter…
#15 - Nog har hon päls alltid ^^
Jag antar att jag får lita på långhårsuppfödarens ord då och ställa henne *s*
Hanna