Min nya hemsida
Nu känner jag mig mogen för att lägga ut länken till min hemsida som i princip är färdig, lite småändringar kommer säkert göras förstås. Min pappa och jag har knåpat med den här i flera veckor nu. Skulle vara jättetacksam om de som vill kan kika in där och kanske ge lite konstruktiv kritik. Är faktan bra och lättförståelig om man inte "kan" marsvin? Vad tycker ni om bilderna? Om ni ser några stavfel eller andra fel så vore jag tacksam att få veta detta också. Är det något som ni tycker saknas på något sätt? osv.
Jag är självklart intresserad av att göra länkbyten också! :)
Vilken fin sida!! Jag önskar jag kunde göra sådär :D
Men jag tkr inte att det var så snyggt att ha gult ja, på sidan där man trycker för att komma ngn stans. Men iaf, jäätte fin sida! Och marsvin ;)

#1 Tack så mycket :) Din hemsida var bra också, önskas bara mer bilder =D
Åh, vad fin din hemsida blev! =) Supersöta marsvin med. Långhårigt är bäst
Länka gärna till min hemsida förresten, "cindin". ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#3 Absolut =D Tack

#3 Det ska jag göra, du får gärna länka till mig också ;)
#5 Javisst ska jag det ^^
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Jättefin sida med söta marsvin. Synd bara att de var så långhåriga 

#7 Eller hur ;)
Vad fint!
På http://www.webb.se/ kan du registrera ett gratis subdomän, det är garanterat större chans att folk hittar tillbaka till din sida om du inte har en för krånglig adress (http://web.comhem.se/~u47810933/maria/ är ju lite överkurs :P).
Jag gör gärna ett länkbyte, Hannasgrisar.webb.se.
Hanna

#9 Tack för tipset :) Jag tänkte skaffa en .se adress senare. Jag håller på och utforskar alternativen, jag tycker också den nuvarande är snäppet för invecklad :P Ska fixa länk till dig! :)
Oj så fint! Jag borde verkligen uppdatera min hemsida också…
Kul att se stamtavlorna. Vet du om att din Ängla kan vara texelbärare? Min Kändis är helsyskon till hennes pappa.

#11 Tack :) Oj, det hade jag ingen aning om. Jag fick intrycket av att det bara var alpaca och peruan bakåt hos henne. Om hon är texelbärare så är ju det bara varmt välkommet som du vet :) Nu blev dagen helt plötsligt lite bättre.
Det finns en liten chans att hon är det i alla fall. :) Helt klart värt att testa att para med texel tycker jag.

#13 Absolut i så fall :) Gäller att hitta någon då också. Skitbra att du upplyste mig om det här :)
Jag tycker hemsidan är jättefin! Blev fullkomligt kär i Pewter <3
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

#15 Haha det blir alla av nån anledning ;)