G-Force DISNEY-Marsvin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj! Disney gör en film om marsvin - som ska rädda världen! 
Haha, vad häftigt ;D
Hanna
haha naw vad söta :D
hahaha xD nån som vet när och om den kommer til sverige?? ;P

Haha häftigt :D Hoppas den kommer ut snart!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
jag ska döpa någon kull efter dem hi hi!
…det tar nog lite tid innan den kommer till sverige, tyvärr. Men de verkar ha studerat marsvinen ordentligt, ska bli kul att se den!
Haha, den måste jag se!
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Det står i reklamen att filmen kommer i juli…
--------------------------------------------------------------------------
Allting har en mening här i livet......

jaaa! äntligen en film om marsvin jag måste se den direkt när den kommer ut
24 juli kommer den ut
4 september 2009 har den biopremiär i Sverige. Man får nog allt gå och se den då tror jag.=P
Tråkit är väl att det säkert kommer bli som #10 skriver, då det finns flera exempel på det bl.a. Ratatouile och 101 dalmatiner.=/

När ska vi gå?;-P
Glöm inte bort Lassie heller:-/
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Haha fan så läckert! Den är säkert skitkul ^^ *Längtar till premiären*
Vad kul xD
ÄNTLIGEN FÅR MARSVINEN UPPMÄRKSAMHET :'D
Fräckt! :)
Måste nog ta och se den när den kommer, även fast jag inte brukar uppskatta animerade Disneyfilmer särskilt mycket. Säkert kommer alla bortskämda små barn vilja ha ett marsvin bara för det. Precis som med Råttatouille, massa ville ha en råtta =/
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Haha vad söta!
Men precis som #16 säger kommer nog begäret efter marsvin öka. Efter Lassiefilmerna skenade aveln på collie iväg helt åt helskotta eftersom folk såg sin chans till pengar när efterfrågan var stor och likaså med dalmatiner efter Pongo och de 101 dalmatinerna.
#16 Ja, det är väl tyvärr sant. Blocket kommer bli översvämmat :O Nej, men så hemskt kan det väl inte vara. Men nog kommer många fler vilja ha marsvin! Undrar vad råttorna tog vägen sedan?

ÄNTLIGEN är det en film om marsvin!
vad lång tid det tar innan den kommer till oss. 
Den ska jag köpa så fort den kommer ut i avffärerna och se den på bio när den kommer till Kivik.

jippie, så kul!! Äntligen får marsvinen visa sina teatraliska sidor ;)
Som #12, #16 mfl sa, det blir nog marsvins rusch, men efter hitta nemo vår det ju en massa barn som spolade ner sina fiskar :(
#20 Va?! Var det! Usch! Stackars fiskar :< Tänk vad som skulle ha hänt om Bambi kom ut nu.. nej, jag skoja bara. Men vad synd :O stackars fiskar!

kan någon ta bort de upprepande inläggen? Tack på förhand:)
#21 jepp, de trodde att fiskarna skulle komma ut i havet, först köper foraldrarna fiskar som ingen tar hand om, sedan spolar ungarna ner dem. Stackars fiskar säger jag bara. :(
Haha lätt jag kommer se den!!!
Sajtvärd till Dvärgpinscher.ifokus.se
Ryttare, hundägare, kattägare och kaninägare!
Blogg: http://mikatela.blogspot.com
Jag har bjudit med lillebror nu "Ja, jag kan väl gå med dig då Hanna om du vill" ;)
Hanna
#27 Haha, mjo får väl bjuda med lillebrorsan jag med! Han gillar marsvin men det är inget han direkt visar :P

Jag har sagt till syrran att jag och hennes barn ska på bio till hösten:-P
//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

tjohooo vad jag blev glad äntligen en film om marsvin. :)