Anmälnings blanket till uts
Hejsan!
Har jag fyllt i den här blanketten rätt eller har jag missat nått? jag är inte medlem i SMF och detta är min första utställning

Blanketen kommer snart det hände nått fel nu :S

Vad menare du? hur ska vi veta om du har fyllt i blanketten rätt, när vi inte har sett den? ^^ Förstår inget, vadå blnaketten kommer snart det hände något fel? Förklara så hjälper vi till ;)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Ja nått blev galet för mitt inlägg försvann…

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

#3 va vilket inlägg ? x) Jag är lite förrvirad just nu känner jag 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag skrev ett mellan #0 och #1 men de försvann…
"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

#5 okej förstår d vad Teddysar menar ? ^^
Jenny
#0 Kopiera över vad du skrivit på blanketten i tråden, vetja. :)
#6 Hon menade förmodligen att hon anmält sig till en utställning och undrar om hon fyllt i anmälningsblanketten rätt. Antagligen skulle hon bifoga blanketten utan att det gick?
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

#7 a jo så måste det vara, annars så blir det lite klurigt :P
Jenny
De va de jag skrev (de som försvann) att jag inte såg nån sån blankett :-)

ja det är helt rätt :D
ska försöka läggas in den igen :D

DÅ kolla om det funkar ;D
Har jag fyllt i allt som man ska fylla i ? eller har jag glömt nått eller har jag skrivit i förmyckert XD?

asså jag kan inte lägga in den :'(

Det funkar inte för mig att öppna länken , men försök förklara vad du har skrivit i :)
Jenny
Kan du inte bara kopiera vad du fyllt i och klistra in här, eller nåt? =/
/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

jag har hjälp henne över msn nu så allt är löst :)
Jenny

Fiona har hjälpt mig nu
Okej, då låser jag tråden eftersom allting är löst och det var ett enskilt problem/behov av hjälp.
/Felicia, medarbetare
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus