Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettutställningar
Läst 653 ggr
Teddysar
0

Anmälnings blanket till uts

Hejsan!

Har jag fyllt i den här blanketten rätt eller har jag missat nått? jag är inte medlem i SMF och detta är min första utställning

Teddysar
0

Blanketen kommer snart det hände nått fel nu :S

Fiona
0

Vad menare du? hur ska vi veta om du har fyllt i blanketten rätt, när vi inte har sett den? ^^ Förstår inget, vadå blnaketten kommer snart det hände något fel? Förklara så hjälper vi till ;)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

marsvin2008
0

Ja nått blev galet för mitt inlägg försvann…

Förvånad

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Fiona
0

#3 va vilket inlägg ? x) Jag är lite förrvirad just nu känner jag Obestämd

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

marsvin2008
0

Jag skrev ett mellan #0 och #1  men de försvann…

"att klaga är som att gunga gungstol... man kommer ingen vart men man har något att göra för en liten stund"

Fiona
0

#5 okej förstår d vad Teddysar menar ? ^^

Jenny

Creation
0

#0 Kopiera över vad du skrivit på blanketten i tråden, vetja. :)

#6 Hon menade förmodligen att hon anmält sig till en utställning och undrar om hon fyllt i anmälningsblanketten rätt. Antagligen skulle hon bifoga blanketten utan att det gick?

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Fiona
0

#7 a jo så måste det vara, annars så blir det lite klurigt :P

Jenny

marsvin2008
0

De va de jag skrev (de som försvann) att jag inte såg nån sån blankett :-)

Teddysar
0

ja det är helt rätt :D

ska försöka läggas in den igen :D

Teddysar
0

file:///C:/Documents%20and%20Settings/Sara/Mina%20dokument/Mina%20bilder/s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5.doc

DÅ kolla om det funkar ;D

Har jag fyllt i allt som man ska fylla i ? eller har jag glömt nått eller har jag skrivit i förmyckert XD?

Teddysar
0

asså jag kan inte lägga in den :'(

Fiona
0

Det funkar inte för mig att öppna länken , men försök förklara vad du har skrivit i :)

Jenny

Creation
0

Kan du inte bara kopiera vad du fyllt i och klistra in här, eller nåt? =/

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Fiona
0

jag har hjälp henne över msn nu så allt är löst :)

Jenny

Teddysar
0

Fiona har hjälpt mig nu

FeliciaS
0

Okej, då låser jag tråden eftersom allting är löst och det var ett enskilt problem/behov av hjälp.

/Felicia, medarbetare

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Inlägget är låst för nya kommentarer